LC 55SFE7452E Współpraca z pilotem Harmony One+

MartinDean

New member
Cześć,
Szukam pomocy w sprawie ustawienia w pilocie Logitech Harmony One+ obsługi TV Sharp LC-55SFE7452E. Oryginalny pilot jest radiowy, jednak w przedniej części ma szybkę świadczącą o tym, że przesyła także sygnał IR. Czy macie jakiś pomysł jak ten rodzaj przesyłu uaktywnić w tym pilocie. Czy w ogóle da się sparować z pilotem Harmony One?
Z góry bardzo dziękuję za pomoc.
 

Lagoos

New member
Istnieje jakaś możliwość, aby sterować tym TV za pomocą pilota uniwersalnego? Baza Logitech Harmony nie wykrywa tego modelu, nauczyć pilota też się nie da...

Prawdopodobnie Twój pilot uniwersalny łączy się z TV za pomocą IRDA, a TV Sharp niestety posiada tylko odbiornik radiowy (bez IRDA) więc nie ma żadnego sposobu na to, aby go połączyć:)
 

leonsiem

New member
a ja mam troche inne pytanie do wlasciciela tv, czy nie ma problemow z wlaczaniem tv pilotem orginalnym , bo ja mam ten tv 7 dni , 3 dni temu pojawil sie u mnie problem z wlaczaniem tv. Naciskam guzik na pilocie pojawi sie czerwony napis sharp i po chwili tv wylacza sie , musze kilka razy wlaczac az zaskoczy , czasem nawet 15 razy.
 

MartinDean

New member
a ja mam troche inne pytanie do wlasciciela tv, czy nie ma problemow z wlaczaniem tv pilotem orginalnym , bo ja mam ten tv 7 dni , 3 dni temu pojawil sie u mnie problem z wlaczaniem tv. Naciskam guzik na pilocie pojawi sie czerwony napis sharp i po chwili tv wylacza sie , musze kilka razy wlaczac az zaskoczy , czasem nawet 15 razy.

Dość dziwna sytuacja. Na szczęście nic podobnego się u mnie nie dzieje. Może przycisk w pilocie "zachodzi" pod obudowę w chwili kliknięcia i pilot wysyła kilkakrotnie ten sam sygnał. Jeśli to nie to, to warto to zgłosić do sprzedawcy lub autoryzowanego serwisu Sharp.
 

leonsiem

New member
Wlasnie ze to nie wina pilota bo z przycisku na tv dzieje sie tak samo, wlaczam az zaskoczy nie raz za 3 razem nieraz za 10 razem, ale gdy pochodzi z godzine i go wylacze to zalaczyc idzie za 1 razem. Mam zamiar oddac go do servisu. Nie wiem jak u ciebie ze sprzetem ale ja juz bym nie kupil2 raz sharpa, model ktory mam w domu to juz druga sztuka , pierwszej nie odebralem nawet ze sklepu bo byly widoczne martwe pixele, drugi dostalem nastepnego dnia i tez ma wade. Porazka
 
Do góry