Pęknięty monitor! Ważne!

Ramzes1946

New member
Witam wszystkich.

Mam pewne pytanie, podczas jednego z meczów Euro 2012, pękła mi szyba w moim TV (sharp LCD 40") Długo stał na strychu, ale teraz wpadła mi do głowy myśl że może warto byłoby sprzedać go na części i wyciągnąć parę złotówek?
W tej chwili potrzebne są mi bardzo pieniądzę bo zbieram na nowe PS4 i każda złotówka się przyda.
Wiem że naprawa przewyższyła by wartość TV ale może jeszcze się troszeczkę zwróci?

Nie znam się na tym, więc wystawiłbym cały telewizor na allegro.
Jak myślicie, opłaca się? I za jaką cenę spróbować?

Tylko prosze szczerze.
 

przemko77

Well-known member
Bez reklam
Jasne że się opłaca wystawić, widziałem podobny przypadek na Allegro ktoś wystawił Samsungi z pękniętymi matrycami i to chyba nawet kilka sztuk - nie pamiętam ile kosztowały ,ale były w opcji kup teraz

Jeżeli miałbym szczerze doradzić to też tak proponuję, gdyż licytacja w takim przypadku jest nieopłacalna ,porób fajne zdjęcia dodaj fajny opis ustaw jakąś przyzwoitą cenę i go wystaw
 

Ramzes1946

New member
Ale jaką cenę proponujesz?

Bo jestem w tym totalnie zielony, pęknięty ekran, sam nie wiem po ile go wystawić.;)

Gdybyś miał zamiar go kupić, ile byś był w stanie zapłacić?
 

Ramzes1946

New member
Czyli pomimo tego że jest pęknięty ekran da się jeszcze z niego wyciągnąć około 300zł?

Ok dzięki wielkie za pomoc, można zamknąć.

//edit

Przepraszam za double post.

I jeszcze mam pytanie, ile kosztowała by naprawa tego TV?
 

tdx

New member
Bez reklam
Słuchaj wiadomo że nikt (osoba prywatna) nie kupi uszkodzonego TV, najczęściej odzywają się goście z serwisów którzy szukają części na rynku wtórym. Wtedy tyle jesteś w stanie wyciągnąć...
Wystawić możesz może sie ktoś nawinie
 

przemko77

Well-known member
Bez reklam
Oprócz ekranu w telewizorze znajdują się inne części ,które można wykorzystać słyszałem ,że koszt nowej matrycy to 60% wartości całego telewizora - czy to prawda nie wiem