Który model Sharpa: LE630/730/830 ?

el_magnifico

New member
Zdecydowałem się już na wybór marki ale Sharp ma tyle interesujących modeli, że nie wiem który z nich będzie najlepszy. Zastanawiam się nad trzema modelami jak w temacie. Przekątna 40 cali. W specyfikacji widzę tyle, co można stamtąd wyczytać ale od Was chciałbym usłyszeć, w którym modelu obraz będzie lepszy? Nie znam się na matrycach, wszelkich tych numerkach, kątach itp. Chcę, żeby obraz był bez zarzutu. Dodam, że TV będzie wisiał wysoko na ścianie (dolna krawędź na wys. ok 2m) i oglądany będzie z odległości ok 5m. Przeznaczenie to filmy, seriale i to do czego TV został wynaleziony. Od internetu są komputery a na 3D idzie się do kin 3D. Jako, że mam wiele filmów na laptopie a TV będzie wisiał bezpośrednio nad biurkiem to dobrze byłoby, gdyby ładnie komunikował się podpięty do laptopa. Proszę o uzasadnione odpowiedzi.
 

Pips

New member
Jak na 5M odległości to 40" jest za małe, lepiej dozbierać/kupić na raty i wziąć 60"+.

830 jest najnowszy więc stawiam na niego, ja sam mam 840.
 

sebol81

New member
40 cali z 5m? Lol... Czy Ty zamierzasz oglądać tv przez lornetkę?
Zbieraj na 60 cali. Ja z 2.5m oglądam 80 cali i twierdzę, że dla mnie to już za mało :)
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Mają rację - przy tej odległości nie będzie zadowolony z 40".
Napisz proszę do jakiej kwoty ma być ?
 

el_magnifico

New member
Ale większego nie potrzebuję. Nie mam potrzeby chwalić się jakiego ja mam dużego .... LED'a. Żonie więcej nie potrzeba, poza tym większy się nie zmieści. Na ścianie, gdzie ma wisieć pozostaje ok 70cm od górnej krawędzi półki do sufitu. Po przeciwnej stronie skos od wysokości 1.5m, z lewej okno a na przeciwko okna telewizora nad łóżeczkiem córki nie powieszę. Do tej pory oglądamy wszystko na 17 calowym wyświetlaczu laptopa. Skończę budowę domu z salonem 30m2 to i nawet 100calowy sobie kupię. Teraz pytałem tylko o jakość wizji a ta, jak na oglądaną dzisiaj 730tkę była bardzo dobra.