Philips 29PT8650-serwis ?

zaspar

New member
Witam .TV- tak jak w temacie prawie zaraz po kupnie zaczął jarzyć się żółtymi plamami na kineskopie.Oddany do serwisu długo tam nie pobył ,po dwóch godzinkach-telefon że ten model tak ma. W opini technicznej którą otrzymałem wraz z telewizorem wyraźnie jest napisane iż model mojego TV nie jest wyposażony w kineskop z maską invarową.Producent natomiast w specyfikacji technicznej tego modelu zapewnia że takową posiada-kineskop Real Flat.Serwisat twierdzi że jego opinia jest ostateczna i proponuje skontaktować sie z Philips Polska.Próbuje,bez większego skutku, parę maili,pismo wysłane poleconym-czarna studnia.O przepraszam automatycznie wygenerowana odpowiedź, że odezwiemy się w ciągu czterech dni-oczywiście obiecanki cacanki.Narazie chce dochodzić swoich praw z tytułu gwarancji ,dlatego nie mieszam do tego sklepu ( sklep internetowy)
Plama jest bardzo wyraźna i chyba nawet nie do przyjęcia w kineskopach bez maski a co dopiero z invarem.Moim zdaniem kineskop jest uszkodzony,polatałem po sklepach w okolicy i żaden ze sprawdzanych prze zemnie TV nie miał ani śladu plam pomimo tego iż grzeją od rana do nocy.
Może ktoś miał podobne doświadczenia z tym TV albo wogóle z Philipsem.:-x
telewizorgm5.jpg
 
Ostatnia edycja:

kukes

New member
Następny ze zwalonym philipsem !!!!! To staje się coraz bardziej niepokojące, prośba do firmy philips niech da sobie już spokój z tv crt, nie wychodzi im to zbyt dobrze , do tego dorzuciłbym nagrywarki , odtwarzacze cd , odtwarzacze dvd ... do tego traktowanie klienta poniżej krytyki , dno!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Do góry