Brawa dla serwisu Sharp !!!

_Sebek_

New member
Witam wszystkich Szanownych Forumowiczy!

Tyle było niepochlebnych, czasami wręcz wrogich postów dotyczących działania serwisu firmowego Sharp, że poczuwam się w obywatelskim obowiązku opisać moje z nim doświadczenia...nie ukrywam nad wyraz pozytywne!

Być może niektórzy z Was pamiętają założony przeze mnie przed kilkoma miesiącami post dotyczący czerwonawych kręgów na matrycy modelu P50E...

Frapowało mnie to, wymieniłem kilka rzeczowych maili z przedstawicielem serwisu, zostałem poproszony o przesłanie telewizora do Warszawy (jedyny "kłopot" to pakowanie telewizorka do kartonu i przypilnowanie kuriera - oni się wiecznie spieszą...)

Po 3 dniach został wykonany do mnie telefon z informacją o braku mozliwości naprawy. Przesłano mi stosowne dokumenty pozwalające na rozwiązanie umowy zakupu z lokalnym sprzedawcą. Jako że wada nie była z gatunku tych, co to unieruchamiają odbiornik na dobre, został mi również odesłany telewizor, abym w okresie załatwienia zwrotu pieniędzy mógł się cieszyć mundialem...

Wszelki kontakt z serwisem oceniam jako bardzo fachowy, rzetelny, miły a przede wszytkim z poszanowaniem moich praw konsumenckich.

Tak trzymać Panowie z Sharp Polska!!!
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
witam
nasze doświadczenie jest identyczne.
Cały proces trwał trzy dni. W innych firmach mimo wielu lat współpracy jest to poprostu nie możliwe.
 

new

New member
No nic tylko sie cieszyć . Swoją droga jestem ciekawy jak moja sprawa sie zakończy (temat 5 pozycji nizej P55 pionowe odbicia) telewizor ponad tydzień w serwisie i narazie nie ma odzewu. No nic poczekamy , zobaczymy:wink:
 
Ostatnia edycja:
Do góry