Witam wszystkich Szanownych Forumowiczy!
Tyle było niepochlebnych, czasami wręcz wrogich postów dotyczących działania serwisu firmowego Sharp, że poczuwam się w obywatelskim obowiązku opisać moje z nim doświadczenia...nie ukrywam nad wyraz pozytywne!
Być może niektórzy z Was pamiętają założony przeze mnie przed kilkoma miesiącami post dotyczący czerwonawych kręgów na matrycy modelu P50E...
Frapowało mnie to, wymieniłem kilka rzeczowych maili z przedstawicielem serwisu, zostałem poproszony o przesłanie telewizora do Warszawy (jedyny "kłopot" to pakowanie telewizorka do kartonu i przypilnowanie kuriera - oni się wiecznie spieszą...)
Po 3 dniach został wykonany do mnie telefon z informacją o braku mozliwości naprawy. Przesłano mi stosowne dokumenty pozwalające na rozwiązanie umowy zakupu z lokalnym sprzedawcą. Jako że wada nie była z gatunku tych, co to unieruchamiają odbiornik na dobre, został mi również odesłany telewizor, abym w okresie załatwienia zwrotu pieniędzy mógł się cieszyć mundialem...
Wszelki kontakt z serwisem oceniam jako bardzo fachowy, rzetelny, miły a przede wszytkim z poszanowaniem moich praw konsumenckich.
Tak trzymać Panowie z Sharp Polska!!!
Tyle było niepochlebnych, czasami wręcz wrogich postów dotyczących działania serwisu firmowego Sharp, że poczuwam się w obywatelskim obowiązku opisać moje z nim doświadczenia...nie ukrywam nad wyraz pozytywne!
Być może niektórzy z Was pamiętają założony przeze mnie przed kilkoma miesiącami post dotyczący czerwonawych kręgów na matrycy modelu P50E...
Frapowało mnie to, wymieniłem kilka rzeczowych maili z przedstawicielem serwisu, zostałem poproszony o przesłanie telewizora do Warszawy (jedyny "kłopot" to pakowanie telewizorka do kartonu i przypilnowanie kuriera - oni się wiecznie spieszą...)
Po 3 dniach został wykonany do mnie telefon z informacją o braku mozliwości naprawy. Przesłano mi stosowne dokumenty pozwalające na rozwiązanie umowy zakupu z lokalnym sprzedawcą. Jako że wada nie była z gatunku tych, co to unieruchamiają odbiornik na dobre, został mi również odesłany telewizor, abym w okresie załatwienia zwrotu pieniędzy mógł się cieszyć mundialem...
Wszelki kontakt z serwisem oceniam jako bardzo fachowy, rzetelny, miły a przede wszytkim z poszanowaniem moich praw konsumenckich.
Tak trzymać Panowie z Sharp Polska!!!