Super obsluga w serwisie Loewe

abryla

New member
Witam!
W listopadze zakupilem Loewe Concept L32.... Niestety w styczniu musialem juz go oddac do serwisu - nawalil wzmacniacz .... Na szczescie (w nieszczesciu) okazalo sie ze Sewris Loewe w Poznaniu jest jak najbardziej na swiatowym poziomie. Technik najpierw przyjechal i okreslij co sie zapsulo i umowil sie ze jak zamowi czesc to zabiora tv i go szybko naprawia. I tak sie stalo, serwis przyjechal i zabral TV, naprawili w ciagu 3 dni i odwiezli TV...
Wszystko sprawnie i milo...

Pozdr
Olek
 

maszek

New member
Bez reklam
Loewe to dobra firma więc serwis też powinni mieć dobry ale nie martwi Ciebie fakt, że sprzęt uszkodził się już po dwóch miesiącach?:(
 

abryla

New member
HI.
Martwi mnie ze sprzet nawali tak szybko, ale sam pracuje w firmie ktora produkuje precyzyjna elektronike i wiem ze takie rzeczy moga sie zapsuc od razu albo po latach. W takiej branzy nie ma regul. komponenty sa wszedzie takie same ... a nie wszystko da sie przetestowac na linii produkcyjnej...

Najwazniejsze jest to ze teraz jest ok :) w sumie czytajac jakie ludzie maja problemy z LG, Sharpem to jestem zadowolony ze ich nie wybralem.
Pozdr
Olek
 

abryla

New member
Jedna ciekawosta....
Niedawno zadzonili do mnie z serwisu i technik powiedzial ze ma dla mnie dobra wiadomosc. Okazalo sie ze wzmacniacz w Loewe Concept jest cyfrowy i jako taki generuje bardzo ciche szumienie (trzeba przylozyc ucho do glosnika i wtedy cos sie slyszy).... Technikowi sie to niepodobalo i napisal to Loewe co z tym mozna zrobic ... dostal odpowiedz od inzynierow w Niemczech co ma wymienic w ukladzie wzmaczniacza i zamowil juz te kondensatorki ... uwazam ze jest to niespotykane ze serwis tak dba o klienta...
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
witam
każdy sprzet moze sie zepsuć. Nawet najnowsze BMW potrafi stanąć na srodku ulicy /wiem bo byłem przy tym - dobrze że nikt nie zginął /
Ważniejsze jest później dbałośc o opiekę i to zarówno gwarancyjną jak i pogwarancyjną.
Często serwisy czują się jak pan na folwarku.
Kupując dobry sprzęt zawsze mamy wyższe wymagania.
Brawo dla serwisu w Poznaniu.
 

abryla

New member
Zgadzam sie z Toba w 100%. O klasie firmy swiadczy obsluga posprzedazowa. A tu mamy przyklad super obslugi.

Pozdr
olek
 

murzynidea

New member
Jednak wg mnie to troszke traca myszka ze taka firam i sie psuje.Na Polske zawsze wysylali chlam od past do zebow,proszki po telewizory.Kicha na po calej linii.
 
Do góry