Chciałem się podzielić tym czego doświadczyłem przy okazji reklamacji telewizora plazmowego LG 42PX3RV.
Przy próbie zrobienia z tego telewizora jednego z elementów kina domowego przekonałem się, że nie tylko oprogramowanie ale i sama elektronika jest w nim niedorobiona (sam ekran plazmowy wydaje się być bez zarzutów), a specyfikacja techniczna nie odnosi się do rzeczywistości.
Więcej szczegółów znajdziecie w dziale Plazmy:
http://www.hdtv.com.pl/forum/showthread.php?t=4729
Występowanie usterki "znikającego kursora w menu ekranowym" potwierdziłem przed pracownikiem punktu sprzedaży (MM ul. Górczewska) na innym egzemplarzu tego samego typu telewizora z tej samej partii. Pomimo tego występowanie tej usterki jak i innych jakie opisałem zostało podważone. Takim sposobem urządzenie trafiło do Serwisu Centralnego LG przy ul. Kobielskiej. Jeden z pracowników tego serwisu wiedział już wcześniej o moim przypadku, gdyż zanim podjąłem decyzję o reklamacji napisałem do Niego drogą elektroniczną prosząc o wyjaśnienia i informacje co z tym robić, gdyż z punktu widzenia zastosowania tego urządzenia jako elementu kina domowego było towarem niepełnowartościowym. Niestety, pomimo kilku telefonów z mojej strony nigdy nie odpisał co robić w tej sytuacji.
Po ponad dwóch tygodniach dowiedziałem się, że "Serwis LG nie stwierdził występowania usterek ani niezgodności specyfikacji urządzenia z rzeczywistością" jakie opisałem.
To czy to Serwis Centralny LG, ul. Kobielska 19, czy też kierownictwo LG podjęło decyzję o zlekceważeniu mojego zgłoszenia trudno powiedzieć (wymiana oprogramowania w setkach telewizorów znajdujących sie w punktach sprzedaży i u klientów to chyba niemały kłopot).
Ostatecznie, po kilku wizytach w sklepie MM, pismach prowadzących tylko w kierunku rozprawy sądowej, zwrócono mi równowartość urządzenia.
Pomimo, iż od początku chciałem załatwić sprawę pokojowo, żądając jedynie wyjaśnień, zmiany oprogramowania w posiadanym urządzeniu itp., zostałem zlekceważony, a samo zgłoszenie istnienia problemu niedocenione - to chyba nadal problem nas polaków, również tych pracujących dla LG.
Przy próbie zrobienia z tego telewizora jednego z elementów kina domowego przekonałem się, że nie tylko oprogramowanie ale i sama elektronika jest w nim niedorobiona (sam ekran plazmowy wydaje się być bez zarzutów), a specyfikacja techniczna nie odnosi się do rzeczywistości.
Więcej szczegółów znajdziecie w dziale Plazmy:
http://www.hdtv.com.pl/forum/showthread.php?t=4729
Występowanie usterki "znikającego kursora w menu ekranowym" potwierdziłem przed pracownikiem punktu sprzedaży (MM ul. Górczewska) na innym egzemplarzu tego samego typu telewizora z tej samej partii. Pomimo tego występowanie tej usterki jak i innych jakie opisałem zostało podważone. Takim sposobem urządzenie trafiło do Serwisu Centralnego LG przy ul. Kobielskiej. Jeden z pracowników tego serwisu wiedział już wcześniej o moim przypadku, gdyż zanim podjąłem decyzję o reklamacji napisałem do Niego drogą elektroniczną prosząc o wyjaśnienia i informacje co z tym robić, gdyż z punktu widzenia zastosowania tego urządzenia jako elementu kina domowego było towarem niepełnowartościowym. Niestety, pomimo kilku telefonów z mojej strony nigdy nie odpisał co robić w tej sytuacji.
Po ponad dwóch tygodniach dowiedziałem się, że "Serwis LG nie stwierdził występowania usterek ani niezgodności specyfikacji urządzenia z rzeczywistością" jakie opisałem.
To czy to Serwis Centralny LG, ul. Kobielska 19, czy też kierownictwo LG podjęło decyzję o zlekceważeniu mojego zgłoszenia trudno powiedzieć (wymiana oprogramowania w setkach telewizorów znajdujących sie w punktach sprzedaży i u klientów to chyba niemały kłopot).
Ostatecznie, po kilku wizytach w sklepie MM, pismach prowadzących tylko w kierunku rozprawy sądowej, zwrócono mi równowartość urządzenia.
Pomimo, iż od początku chciałem załatwić sprawę pokojowo, żądając jedynie wyjaśnień, zmiany oprogramowania w posiadanym urządzeniu itp., zostałem zlekceważony, a samo zgłoszenie istnienia problemu niedocenione - to chyba nadal problem nas polaków, również tych pracujących dla LG.
Ostatnia edycja: