Serwis LG - nierzetelny czy nieuczciwy (nieuczciwa polityka LG)?

megusta

New member
Chciałem się podzielić tym czego doświadczyłem przy okazji reklamacji telewizora plazmowego LG 42PX3RV.

Przy próbie zrobienia z tego telewizora jednego z elementów kina domowego przekonałem się, że nie tylko oprogramowanie ale i sama elektronika jest w nim niedorobiona (sam ekran plazmowy wydaje się być bez zarzutów), a specyfikacja techniczna nie odnosi się do rzeczywistości.
Więcej szczegółów znajdziecie w dziale Plazmy:
http://www.hdtv.com.pl/forum/showthread.php?t=4729

Występowanie usterki "znikającego kursora w menu ekranowym" potwierdziłem przed pracownikiem punktu sprzedaży (MM ul. Górczewska) na innym egzemplarzu tego samego typu telewizora z tej samej partii. Pomimo tego występowanie tej usterki jak i innych jakie opisałem zostało podważone. Takim sposobem urządzenie trafiło do Serwisu Centralnego LG przy ul. Kobielskiej. Jeden z pracowników tego serwisu wiedział już wcześniej o moim przypadku, gdyż zanim podjąłem decyzję o reklamacji napisałem do Niego drogą elektroniczną prosząc o wyjaśnienia i informacje co z tym robić, gdyż z punktu widzenia zastosowania tego urządzenia jako elementu kina domowego było towarem niepełnowartościowym. Niestety, pomimo kilku telefonów z mojej strony nigdy nie odpisał co robić w tej sytuacji.
Po ponad dwóch tygodniach dowiedziałem się, że "Serwis LG nie stwierdził występowania usterek ani niezgodności specyfikacji urządzenia z rzeczywistością" jakie opisałem.

To czy to Serwis Centralny LG, ul. Kobielska 19, czy też kierownictwo LG podjęło decyzję o zlekceważeniu mojego zgłoszenia trudno powiedzieć (wymiana oprogramowania w setkach telewizorów znajdujących sie w punktach sprzedaży i u klientów to chyba niemały kłopot).

Ostatecznie, po kilku wizytach w sklepie MM, pismach prowadzących tylko w kierunku rozprawy sądowej, zwrócono mi równowartość urządzenia.

Pomimo, iż od początku chciałem załatwić sprawę pokojowo, żądając jedynie wyjaśnień, zmiany oprogramowania w posiadanym urządzeniu itp., zostałem zlekceważony, a samo zgłoszenie istnienia problemu niedocenione - to chyba nadal problem nas polaków, również tych pracujących dla LG.
 
Ostatnia edycja:

Ricardogo

New member
Niestety ale potwierdzę nienajlepszą obsługę serwisu i duże wątpliwości co do ich rzetelności. Całe szczęście, że byłem tylko osobą towarzyszącą. Ale z drugiej strony oglądam LG.
 

karaznie

New member
megusta napisał:
Pomimo, iż od początku chciałem załatwić sprawę pokojowo, żądając jedynie wyjaśnień, zmiany oprogramowania w posiadanym urządzeniu itp., zostałem zlekceważony, a samo zgłoszenie istnienia problemu niedocenione - to chyba nadal problem nas polaków, również tych pracujących dla LG.

Hmm dziwne, że tego nie naprawili - chodzi mi o menu. Co do SCART to czy podali które z nich jest RGB? Na pocieszenie mogę jedynie powiedzieć, że jeśli chodzi o software to LG wcale za bardzo od innych się nie różni. Poczytaj avforums.com. To co tam ludzie wypisują o innych (Samsung, Philips, Sony, Toshiba, Panasonic) błędach w firmwarze TV to jest prawdziwy horror w porównaniu ze znikającym kursorem :).

korby
 

Krisss

New member
Dla mnie ta firma to pomyłka. Walczyłem z nimi 2 lata żeby wymienili telewizor na nowy, albo kasę odddali. Nic z tego. Zawsze odpowiedź brzmiała "mieści się w granicach tolerancji". Miałem problemy z geometria obrazu. Już w pierwszym tygodniu się zepsuł tv. Już nigdy nie kupię LG, ani innego koreańskiego producenta.
 

krytyk

New member
tak się dzieje jak firma zaczyna iść na ilość nie jakość,
byłem wczoraj w MM w serwisie, no i co zobaczyłem? otóż co stało oddane do naprawy przez KLientów: 2 x Plazma Samsunga, 3 x 32" Samsung seria T, 2 x 32" Samsung seria M51, 1 x 40" Samsung seria M51, 2 x LG 32" nie zauważyłem jakie modele, 1 x Plazma Philipsa 5320, nie podaje tu drobnicy bo długo by pisac, nie zwracałem tez na nią szczególnej uwagi, na pytanie do obsługi skad to się wzieło, odp ze to z biezacego dnia i tak jest codziennie!!!
Forumiarze, ja byłem tam w południe !!!! Szok, naprawe nie sądziłem ze tak sie sypią te LCDki, nie piję tu do żadnych marek, ale nadal w to nie wierzę !!!!
 

sp7xig

New member
Kupiłem Grundiga 26" 1,5 roku temu Po 6 miesiacach dostał ponad 100 martwych picseli moze i miał wczesniej nie patrzyłem za to smuzenie miał to z 50ms byłem wsciekły ze kupiłem LCD a nie kineskop. Zgłośiłem do serwisu na te wypalone picsele.Przyszedł mechanior i wydziwia. Właczył funkcie testowe i mówi ze nic nie widac, a ja mu program testowy z kompa i na czarnym wszystkie picsele się pokazały Oczywiscie normy na wypalenie picseli wydrukowane z internetu i bardzo się zdziwił ze cos na ten temat wiem.Na drugi dzien zadzwonili zebym sie zgłosił po oświadczenie na wymianę LCD-a. Byłem bardzo szczesliwy bo moze te picsele nie przeszkadzały w odbiorze ale czas reakcji nie do zaakceptowania. Wymieniłem na LG 32" i jeszcze 1000 byłem do przodu:)
Sprawa pozytywnie rozpatrzona..

Morał taki ze wszystkie serwisy robią wszystko aby klienta odwiesc od reklamacji wmawiając ze są takie normy i ten typ tak ma. Walczyc trzeba do konca.Jak nie w Polsce w serwisie to napisac do serisu fabrycznego gdzie był wyprodukowany.

Pozdrawiam
 

nowy66

New member
sp7xig napisał:
... a ja mu program testowy z kompa i na czarnym wszystkie picsele się pokazały Oczywiscie normy na wypalenie picseli wydrukowane z internetu ...Pozdrawiam

Możesz podać konkret do tych 2 danych (jaki program i gdzie są opisane te normy)?

pzdr
 

sp7xig

New member
Google> wpisz "normy LCD" jest kilka stron o tej tematyce
Program np: NEC test powinien byc na stronie Komputer Swiat

Oczywiscie program zapuszczony z komputera.

Pozdrawiam
 

Rudolf_sl

New member
potrzebuje katakt do servisu LG LCD.

Witam. czy masz jakis mail lub nr tel do servisu LG a najlepiej do fabryki LG LCD w Mławie?? bo kupiłem miesiac temu nowy monitor lcd LG L203WT 20` i po 2 tygodniach wydarzył mi sie mały wypadek ze niechcaco pobiłem w nim matryce i nikt nie morze mi pomóc w znalezieniu do niej drugiej matrycy. pisałem do LG poland zostawiałem posty na ruznych forum i cisza?! czy nie ma mozliwosci kupienia gdzies samej matrycy ?? dałem za monitor 2400zł i szkoda mi jest wyzucic go na smietnik. a jezeli w polsce produkuja matryce do LG to wydaje mi sie ze niepowinien byc to az taki problem?!?! prosze o pomoc
 

SEVEN

New member
Servis LG

Kolego numer servisu i adres e-mail jest na stronie serwisu. Ale prosze bardzo : (0-22) 870-48-78
Ja np. w serwisie LG wymieniam napedy DVD do kompa juz 3 raz... chodzi miesiac , moze dwa i przestaje nagrywac płytki DVDRW. LG zaczeło robic straszne buble- nawet nie naprawiaja sprzetu, tylko wymieniaja na nowy - dobrze ze gw. jest na 2 lata ;-) I tym sposobem mam co 2 miesiace nowy napęd. Zaznacze ze mam wiecej nagrywarek i tylko LG siada cały czas...
A morał jest taki : To mój ostatni naped LG !!!!
 

KGB

New member
Potwierdzam

Także toczę boje z serwisem LG.
Telefon KE 970 jest uszkodzony, zresztą już drugi raz. Chociaż jest na gwarancji serwis LG odmawia naprawy - wymyślili świetny wybieg - twierdzą że uszkodzenie spowodowane jest przez użytkownika a dokładnie jest to "ingerencja cieczy".
Niestety nie potrafią wyjaśnić cóż to zrobił użytkownik, że wewnątrz telefonu w jednym maleńkim miejscu znalazła się "ciecz".

Nigdy więcej LG.
 

piotrflo

New member
Dlatego tez kupilem BD Player od SONY,:bober: a nie LG choc ma tyle wodotryskow na swoim pokladzie. A i w mojej nagrywarce LG RH177 zaraz po zakonczeniu gwarancji padl naped. A teraz chca 380 zl za wymiane. Porypalo.
 

marciniozo

Well-known member
Bez reklam
Mam to samo z tym, że nagrywarka LG RH278, napęd padł po gwarancji...:cry:
Recepta jest prosta już nigdy nie kupię nic od LG ( a kiedyś tą firmę chwaliłem....)
 

pkomp

New member
panowie ale co sie dziwicie?LG nigdy nie oferował jakości - jak cos juz działało(a mam parę urzadzeń) i nie zepsuło sie tuz po gwarancji to bedzie działać - ale jak sie sypie to czesto pierwszego miesiaca nie przetrwa.....sprzetu komputerowego od nich nawet nie ogladam mimo że kiedys trafiłem świetna nagrywarke cd 8080B - i to był jeden z niewielu sprzetów wysokiej wtedy jakości
 

belldandy

New member
Sprawdzone serwisy

Przy wybieraniu serwisów korzystam z Systemu Sprawdzonych Usług, fachoweuslugi.pl. Dzięki temu wiem jak oceniają go inni klienci, w jaki sposób wykonuje swoją pracę i nie narażam się na podobne stresowe sytuacje.
 

Adrian85

New member
Bez reklam
Musicie być bardzo naiwni skoro nie wiecie że obecnie wszystkie firmy oferują jednakową jakość,czy to lg czy panasonic.REGUŁY NIE MA,jak się ma zepsuć to się zepsuje.Czytajcie trochę więcej panowie o jakości innych producentów,nie tylko na tym forum.
 

marciniozo

Well-known member
Bez reklam
Jak to co firmę i jej autoryzowany serwis!
Nie będę przecież szukał po całym kraju serwisu i liczył, że może w tym kolejnym będzie lepiej.
A w tej chwili to stoi u mnie piękny klocek za 800zł ( nagrywarka HDD LG) i mogę ją sobie pooglądać:-D
Tak przy okazji byłem z tym sprzętem u znajomego w serwisie ( nie był to serwis autoryzowany LG). Trzeba wymienić napęd DVD a to spory koszt. ( a w serwisie LG twierdzili, że to jakieś switche czy coś...)
 
Do góry