Witam
Pragnę wszystkich przestrzec przed "kompetencją i profesjonalizmem" serwisu Sharpa. Ja jak wczesniej pisałem miałem problem także z pilotem i oddałem lcd do serwisu (wedle jego życzenia ich kurierem 04.11.2005 roku). Po wielu telefonach otrzymałem 24.11.2005 listem orzeczenie techniczne (GDZIE 14 DNI???) w którym cytuje: "wymiana telewizora na nowy model, lub anulowanie sprzedaży, zwrot gotówki klientowi i rozliczenie się sprzedawcy z dostawcą telewizora".
Jak się łatwo domyśleć do dzisiejszego dnia nie mam ani kasy ani telewizora. Denerwuje mnie ciągłe zwalanie winy sklepu na serwis i wzajemnie, oraz żadanie przez serwisu orginału mojego orzeczenia technicznego, kłamstwo Pana Gortatewicza że serwis wysłał podobne orzeczenie do sklepu.
Także dziwi mnie data przyjęcia do naprawy lcd - 09-11-2005. Wg mnie powinna być data odbioru przez kuriera, co dziwne 08-11-2005 telefonicznie potwierdziłem dotarcie lcd do serwisu
Z mojej strony pragnę stwierdzić, że sklep też nie jest bez winy. ŁATWO SPRZEDAĆ TRUDNIEJ JUŻ ZAJMOWAĆ SIĘ REKLAMACJAMI.
Pragnę wszystkich przestrzec przed "kompetencją i profesjonalizmem" serwisu Sharpa. Ja jak wczesniej pisałem miałem problem także z pilotem i oddałem lcd do serwisu (wedle jego życzenia ich kurierem 04.11.2005 roku). Po wielu telefonach otrzymałem 24.11.2005 listem orzeczenie techniczne (GDZIE 14 DNI???) w którym cytuje: "wymiana telewizora na nowy model, lub anulowanie sprzedaży, zwrot gotówki klientowi i rozliczenie się sprzedawcy z dostawcą telewizora".
Jak się łatwo domyśleć do dzisiejszego dnia nie mam ani kasy ani telewizora. Denerwuje mnie ciągłe zwalanie winy sklepu na serwis i wzajemnie, oraz żadanie przez serwisu orginału mojego orzeczenia technicznego, kłamstwo Pana Gortatewicza że serwis wysłał podobne orzeczenie do sklepu.
Także dziwi mnie data przyjęcia do naprawy lcd - 09-11-2005. Wg mnie powinna być data odbioru przez kuriera, co dziwne 08-11-2005 telefonicznie potwierdziłem dotarcie lcd do serwisu
Z mojej strony pragnę stwierdzić, że sklep też nie jest bez winy. ŁATWO SPRZEDAĆ TRUDNIEJ JUŻ ZAJMOWAĆ SIĘ REKLAMACJAMI.