Masakryczny problem z SHARP LC-32SA1E

hackermuz

New member
Witam!
Mam pytanie. 24-02-2007 zakupiłe telewizor sharp LC-32SA1E, w dniu dzisiejszym tj 25.01.2008 podczas ogladania telewizora zauważyłem, że pojawił się czerwony subpiksel, bywa ale pare sekund później pojawił się następny, zaglądnałem do gwarancji no i przeczytałem, że taka ilość jeszcze nie podlega naprawie, niestety potem już było coraz gorzej :( od drugiego subpiksela wyskoczyły mi dwa paski jeden pionowy koloru zielonego ktory potem stał się czerwony oraz drugi poziomy koloru czarnego. Wystraszyłem się i wyłączyłem telewizor. Po około godzinie włączyłem go i w tym momencie jest po prostu tragedia! Dwa paski, obraz wygląda jak negatyw, po za tym pojawiły sie szare kropki oraz na dole i na górze mniej wiecej 8cm od lewej szare paski przechodzące w biel. Generalnie jak widać z opisu masakra...Co zrobić? Nic nie było robione z telewizorem, zreszta minął prawie rok a on jak nowy zadbany itd. czy serwis normalnie to uzna? Nie wiem co robić :( Serwisant przyjeżdża do domu czy jak? :(
 

krakusek

New member
bez zastanowienia na naprawe gwarancyjna oddac...

... pamietaj ze im pozniej oddasz tym gozej, bo generalnie masz czas 2 tygodni od wystapienia usterki...

... a co do transportu to obawiam sie ze bedziesz musial samemu targac (chyba ze masz dorr-to-dorr) bo w wiekszasci sklepow do 32" (wlacznie) transport nalezy do klienta.
 

vip_1

New member
miałem problem ze swoim tv, nie chciał się włączyć, dzwoniłem do serwisu Sharpa oddalony o 90 km, kazali spakować tv i czekać 2-3 dni na kuriera który zajedzie po tv, niestety nie oferują zastępczego telewizora. Usterka ustąpiła sama po wyłączeni telewizora z sieci i ponownym podłączeniu:D , ale serwis przynajmniej telefonicznie OK
 

hackermuz

New member
napisałem maila do Sharpa, opisałem wszystko. Narazie jeden plus dla ich serwisu centralnego, bardzo szybka reakcja na kontakt ze strony klienta o 3 wysłałem maila a o 9:10 już miałem odpowiedź, podali adres serwisu, zawiozłem dzisiaj, miły Pan sprawdził TV przyjął no i podał termin około 3 tygodni, przy okazji nadmienił, że chyba będzie wymiana. Za tydzień mam dzwonić do nich, zobaczymy co będzie dalej.
 
Do góry