Serwis Sony Warszawa Dramat :((((

martiso

New member
Witam od sierpnia 2007 jestem (byłem) szczęśliwym posidaczem tv LCD SONY 40V2500 zakupiony został przez internet w radomiu (podobno z centrum sony) dojechał do mnie wszystko pięknie i super świat HD stanął otworem :) moja radość trwała do grudnia wtedy wyrazie zaczął być widoczy po lewej stronie ciemny pasek (10 cm) w odległości ok 15 cm od lewej krawędzi matycy - foto załącze później. Zaniepokojony zadzwoniłem do serwisu sony w Warszawie PRAM na ul. J. Pawła II 29 bardzo miła pani umówiła się ze mna, że na następny dzień przyjedzie do mnie serwisant z kierowcą i zbada czy tv należy serwisować. Zgodnie z ustaleniami panowie przyjechali. Pan serwisant po odpaleniu tv stwierdził, że to ewidentne uszkodzenie matycy ale zaznaczył, że tv będzie badany przez głównego technika sony (czy jakoś tak) i on zdecyduje czy matryca mieści się w normach sony czy nie. Zabrali tv 03.01.2008r. Dzisiaj dzwonię do serwisu żeby się zapytac co i jak a ta sama miła pani mówi mi, że tv jest sprawny i że jeszcze będzie testowany ale na dzień dzisiejszy jest sprawny i że zadzwonią żeby się ze mną skontaktowac w celu dostarczenia popsutego telewizora !!! ehhhhhhhhhhhhh powiem tylko tyle jeżeli takia wada jest normą w sony to GRATULACJE !!! idelany obraz to chyba kpina przy tym pasku, w scenach statycznych nie jest bardzo widoczy ale zauważalny lecz przy scenach ruchomych szlak mnie trafia - to nie jest do zaakceptowania. Powiedzialem Pani, że będe się na 100% odwoływał od ich decyzji na co ona powiedziała, że jest taka możliwośc i należy to robić w Sony Poland. Tu moje pytanie czy ktoś z szanownych forumowiczów próbował takiej możliwośći i z jakim skutkiem ? Pozdrawiam i idę się załamywać dalej .........

P.S. Szczerze to nie liczę, że te dzisiejsze testy coś zmienią ehhhhh :((((
 

martiso

New member
no i tak jak przewidywałem zdaniem sony "Sprzęt jest sprawny i zgodny ze specyfikacją" tak mam napisane w pisemku, podali specyikacje techniczną : Symptom 1343, Sekcja 141, Defekt 3. Ciekawi mnie co to jest ale tego już mi nikt nie wyjaśnił ... Byłem dzisiaj w Centrum Sony i powiedzieli że nic nie mogą zrobic, ponieważ to jest opinia Kierownika serwisu - a on jest chyba wyrocznią. Poinformowano mnie,że mogę napisac pismo do działu obsługi klienta hahah bardzo zabawne :) no nic pozostaje mi przyzwyczaic się do pięknego pionowego paska.

P.S. ogladajcie sprzęt bardzo dokładnie przed zakupem

pozdrawiam
 

mirecore

New member
nie poddawaj się - im więcej narobisz rabanu tym lepiej - wciskają ciemnote i liczą że olejesz - pisz dzwoń ile wlezie, bądź upierdliwy na maksa
 

martiso

New member
mirecore napisał:
nie poddawaj się - im więcej narobisz rabanu tym lepiej - wciskają ciemnote i liczą że olejesz - pisz dzwoń ile wlezie, bądź upierdliwy na maksa

to samo mi powiedział pan który odwoził mi tv z serwisu, czasami pomaga ale nie zawsze ... ehh moim zdaniem sony robi mnie w konia, przyznaje się do defektu matycy ale uważa że jest on do zaakceptowania, ponieważ przy "odpowiednich" ustawieniach obraz jest prawidłowy hahah no a jak ja nie lubie "odpowiednich" ustawien tylko swoje "ulubione" to co ??? :)
 

martiso

New member
jak wrócę do domu spróbuję załączyć fotki matrycy z paskiem osądzicie czy ja się czepiam czy sony robi klientów w wała
 

maurooooo

New member
:)

Podobna sytuacja jaka opisal kolega wyzej mialem i ja z tym ze lcdkiem innej marki choc prawdopodobnie matryca ta sama samsung le32 s71b dokladnie te same objawy ciemny odcinek matrycy ok 15cm lewa strona.Po spedzeniu mesiaca w serwisie tv wrocil w takim samym stanie jakim byl poprzednio..Oswiadczenie serwisu w Szczecinie - telewizor zmienil parametry w czasie transportu <smiech na sali>


ps: na moje oko to raczej padla strefa podswietlenia na matrycy stad objawy
 
Ostatnia edycja:

martiso

New member
maurooooo napisał:
Podobna sytuacja jaka opisal kolega wyzej mialem i ja z tym ze lcdkiem innej marki choc prawdopodobnie matryca ta sama samsung le32 s71b dokladnie te same objawy ciemny odcinek matrycy ok 15cm lewa strona.Po spedzeniu mesiaca w serwisie tv wrocil w takim samym stanie jakim byl poprzednio..Oswiadczenie serwisu w Szczecinie - telewizor zmienil parametry w czasie transportu <smiech na sali>

dokładnie jest to kpina z klienta bo jakiś jegomość "szef wszystkich szefów serwisów sony" stwierdza, że tv jest zgodny ze specyfikacją - ale jaką ???

btw jeżeli sony dopuszcza takie defekty matrycy to niech pisze o tym w instukcji obsługi, ja o tym nie wiedziałem - wybrałem SONY bo myślałem że kupuję jakość ... z tego co wiem sa normy ISO odnośnie martwych pikseli w panelach LCD ale o innych normach paneli LCD to nie słyszałem - np. określające paski na matrycy ;)
 

SAMKS

New member
Moja propozycja jest taka napisz do sklepu za zprzedał Ci towar nie zgodny z umową ja tak zrobiłem i otrzymałem nowy amplituner serwis się oczywiście wyparł i tez dostałem pismo z serwisu ze zjawisko ktore występuje w moim ampli jest normalne ( poprostu bzdura).........
 

martiso

New member
zrobiłem fotkę zdjęcie poniżej



BTW TO ZDANIEM SONY JEST NORMA :)

P.S. pisałem o jednym pasku ale faktycznie to są
dwa lecz ten drugi naprawdę nie jest widoczy podczas oglądania

ab619fabe2119ecfmed.jpg
 

Attachments

  • matryca sony.jpg
    matryca sony.jpg
    68,3 KB · Wyś: 284
Ostatnio edytowane przez moderatora:

martiso

New member
blackninja napisał:
Dla mnie rewelacja :)
nie wiem co zrobić z tym fantem bo krew mnie zalewa przy oglądaniu tv szczególnie sygnau SD, spróbuje udrzyć do sprzedawcy ale wysyłka tv do radomia trochę mnie przeraża ... zadzwonię dzisiaj do rzecznika praw konsumentów i poradzę się co można zdziałać jeżeli serwis mówi że jest ok a nie jest ok

Po rozmowie z Rzecznikiem Kosumentów zostały wysłane odwołania od decyzji serwisu do : serwisu i do sony poland, poinformowany został również sklep o tym fakcie. Czekam na odpowiedzi i wyjaśnienia. Rzecznik podniósł mnie trochę na duchu i zaproponował dużą pomoc w tej sprawie - nie odpuszczam - będę walczył :) pozdr
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

bor@s

New member
hmm

u mnie jest podobny efekt, ale dużo słabszy. Na tyle subtelny, że ja (i nikt inny) to zauważyłem dopiero po miesiącu użytkowania i to przy określonej konfiguracji barwnej.
U ciebie natomiast faktycznie wali po oczach i serwis po prostu zachowuje się chamsko.
 

martiso

New member
bor@s napisał:
u mnie jest podobny efekt, ale dużo słabszy. Na tyle subtelny, że ja (i nikt inny) to zauważyłem dopiero po miesiącu użytkowania i to przy określonej konfiguracji barwnej.
U ciebie natomiast faktycznie wali po oczach i serwis po prostu zachowuje się chamsko.

oczywiście że wali i to tak że jak coś oglądam to już nie potrafię nie patrzeć " pi....... pasek" :) moja żona mówi mi że jestem maniakiem ;)

btw tego drugiego paska nie widać przy oglądaniu więc się nie czepam ale na ten pierwszy nie pozwolę :) bedę walczył do końca nawet jeżli będzie to miało mieć miejsce w sądzie
 

autorus

New member
Ja bym olał gwarancję , powołał sie na rekojmię i oddał tv do sklepu. Maja 14 dni na naprawe. Jeśli nie naprawia to TY wybierasz czy bierzesz kase czy nowy tv.

Autorus


martiso napisał:
oczywiście że wali i to tak że jak coś oglądam to już nie potrafię nie patrzeć " pi....... pasek" :) moja żona mówi mi że jestem maniakiem ;)

btw tego drugiego paska nie widać przy oglądaniu więc się nie czepam ale na ten pierwszy nie pozwolę :) bedę walczył do końca nawet jeżli będzie to miało mieć miejsce w sądzie
 

martiso

New member
oczywiście, że uderzę do sklepu ale rozpocząłem postępowanie gwarancyjne i musi się ono zakończyć, czyli złożyłem odwołanie od decyzcji i teraz czekam na stanowisko. Nie można korzystać z uprawnień grarancyjnych i niezgodności towaru z umową jednocześnie.
 
Do góry