Witam od sierpnia 2007 jestem (byłem) szczęśliwym posidaczem tv LCD SONY 40V2500 zakupiony został przez internet w radomiu (podobno z centrum sony) dojechał do mnie wszystko pięknie i super świat HD stanął otworem moja radość trwała do grudnia wtedy wyrazie zaczął być widoczy po lewej stronie ciemny pasek (10 cm) w odległości ok 15 cm od lewej krawędzi matycy - foto załącze później. Zaniepokojony zadzwoniłem do serwisu sony w Warszawie PRAM na ul. J. Pawła II 29 bardzo miła pani umówiła się ze mna, że na następny dzień przyjedzie do mnie serwisant z kierowcą i zbada czy tv należy serwisować. Zgodnie z ustaleniami panowie przyjechali. Pan serwisant po odpaleniu tv stwierdził, że to ewidentne uszkodzenie matycy ale zaznaczył, że tv będzie badany przez głównego technika sony (czy jakoś tak) i on zdecyduje czy matryca mieści się w normach sony czy nie. Zabrali tv 03.01.2008r. Dzisiaj dzwonię do serwisu żeby się zapytac co i jak a ta sama miła pani mówi mi, że tv jest sprawny i że jeszcze będzie testowany ale na dzień dzisiejszy jest sprawny i że zadzwonią żeby się ze mną skontaktowac w celu dostarczenia popsutego telewizora !!! ehhhhhhhhhhhhh powiem tylko tyle jeżeli takia wada jest normą w sony to GRATULACJE !!! idelany obraz to chyba kpina przy tym pasku, w scenach statycznych nie jest bardzo widoczy ale zauważalny lecz przy scenach ruchomych szlak mnie trafia - to nie jest do zaakceptowania. Powiedzialem Pani, że będe się na 100% odwoływał od ich decyzji na co ona powiedziała, że jest taka możliwośc i należy to robić w Sony Poland. Tu moje pytanie czy ktoś z szanownych forumowiczów próbował takiej możliwośći i z jakim skutkiem ? Pozdrawiam i idę się załamywać dalej .........
P.S. Szczerze to nie liczę, że te dzisiejsze testy coś zmienią ehhhhh (((
P.S. Szczerze to nie liczę, że te dzisiejsze testy coś zmienią ehhhhh (((