Reklamacja Telewizora Plazmowego Daeewo

arlena

New member
Ratunku Nie Wiem Już Co Mam Robić!!!!!18 Miesięcy Temu Kupiłam Ten Niewydażony Telewizor Plazmowy - Pech Chciał że Się Zepsuł. Gwarancji Juz Nie Mam Bo Była Tylko Na 12 Miesiecy A Sklep W Którym Go Kupiłam ,,avans,, Uchyla Sie Od Odpowiedzialnosci Za Ten Towar . Nie Mam Pojęcia Co W Tej Sytuacji Zrobić.moze Ktos Mi Poradzi, Może Ktos Miał Podobny Przypadek????????
 

autorus

New member
arlena napisał:
Ratunku Nie Wiem Już Co Mam Robić!!!!!18 Miesięcy Temu Kupiłam Ten Niewydażony Telewizor Plazmowy - Pech Chciał że Się Zepsuł. Gwarancji Juz Nie Mam Bo Była Tylko Na 12 Miesiecy A Sklep W Którym Go Kupiłam ,,avans,, Uchyla Sie Od Odpowiedzialnosci Za Ten Towar . Nie Mam Pojęcia Co W Tej Sytuacji Zrobić.moze Ktos Mi Poradzi, Może Ktos Miał Podobny Przypadek????????

Gwarancja sklepu wynosi 24mies, choćby się zaklinalki że jest inaczej. Było już o tym pisane. Wejdz na strone federacji konsumentów i doczytaj.

Autorus
 

buli_33

New member
Witam,
U S T A W A
z dnia 27 lipca 2002 r.

o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej
oraz o zmianie Kodeksu cywilnego

http://ks.sejm.gov.pl/proc4/ustawy/465_u.htm

sprzedawca odpowiada za towar przez okres 2 lat od daty zakupu.
Musisz przejść się do tego nieszczęsnego sklepu z pismem powołując
się na w/w ustawę żądając przywrócenia sprzętu do stanu zgodnego z
umową poprzez naprawę, wymianę lub zwrot poniesionych kosztów
( zwrot pieniędzy ).
Na to pismo muszą ci odpowiedzieć w ciągu 14 dni ustosunkowując się
do twoich żądań.
Jeżeli nie zgodzą się na jakiekolwiek rozwiązanie zadowalające ciebie
pozostaje tylko sąd konsumencki.
Ja jestem sprzedawcą sprzętu RTV AGD i sam często w ten sposób podpowiadam
swoim klientom takie rozwiązanie sprawy.

Uszy do góry - będziesz uparta i cierpliwa - wywalczysz swoje ;)

Pozdrawiam.
 
Do góry