serwis samsung (le19r71b)

jacjakuza

New member
Witam,
Oto moje przejścia z serwisem SAMSUNGA
po telewizor przyjechał kurier który odebrał go 3 września 2007 zawożąc do serwisu w Zielonej Górze.
Serwis stwierdził przyjęcie telewizora 5 września (nie wiem skąd ta data).
Po moim telefonie dowiedziałem się że telewizor został wysłany do serwisu centralnego gdyż padła matryca.
Z kolejnym zapytaniem zadzwoniłem do serwisu po upływie 21 dni roboczych od oddania telewizora do serwisu dowiadując się ,że telewizor nie wrócił jeszcze z serwisu centralnego.
Dopiero 9 października dowiedziałem się że telewizor wrócił do serwisu w Zielonej Górze.
Termin naprawy zakończył się po upływie czasu wyznaczonego w gwarancji ,a próbuje mi się oddać naprawiany telewizor.

10 października po mailu do obsługi klienta dowiedziałem
się że przekazano info do serwisu i serwis się do mnie zgłosi.
Jest już 15 października i nic nie wiem na temat tv.Ciekawe jak długo jeszcze.

PS.To już druga awaria tego modelu u mnie.Na szczęście po pierwszej reklamacji dostałem nowy po około 6 tygodniach

Porażka!!!
 
Do góry