SERWIS TV OLED brak karty gwarancyjnej KUPIĘ

slim73

New member
Dzień dobry wszystkim.

Mam problem z naprawą gwarancyjną telewizora LG OLED. Za miesiąc kończy mi się gwarancja i jak się właśnie okazało, mam stałą usterkę w postaci wypalonych pikseli. Kontaktowałem się już w tej sprawie z infolinią LG i wg nich muszę mieć dowód zakupu (mam fa vat) i podbitą kartę gwarancyjną. I tu jest problem bo nigdzie nie mogę jej odszukać. Z kolei sklep gdzie kupiłem telewizor twierdzi, że obecnie do naprawy gwarancyjnej wystarczy mi tylko wspomniana faktura. Czy ktoś z Was miał już podobny problem? Gdyby nie udało mi się dogadać jakoś z serwisem to czy ktoś z szanownych forumowiczów mam może do sprzedania czystą kartę gwarancyjną LG? PROSZĘ O POMOC
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Karta gwarancyjna musi być podstemplowana przez sklep w którym kupiłeś. Inaczej serwis Ci nie przyjmie.
 

conqest

Well-known member
Bez reklam
Zgłaszając usterkę do serwisu philipsa nie miałem karty gwarancyjnej ani serwis się o nią nie pytał... Kupiłem tv w ME i nikt nic nie podbijał. Nawet nie wiem czy takowa jest bo i po co skoro jest dowód zakupu w postaci paragonu czy fv... Jak dla mnie to celowe kombinowanie serwisu i tyle.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Tak, taka procedura tylko w LG ( nie zgodna z polskimi przepisami)
 
Do góry