TCL TS9030 problem z Chromecast oraz Bluetooth

Arkon

New member
Dwa tygodnie temu zakupiłem w Neonet soundbar TCL TS9030 (była dobra promka 1045 zł) i mam z nim problem. Usterką jest nie łączenie się z urządzeniem mobilnym dzięki funkcji Chromecast jak i przez Bluetooth. Próbowałem metod z firmowej strony, ale nic to nie dało. Aplikacja Google Home również nie widzi urządzenia. Nie pojawia się napis WIFI. Największy problem to ten Bluetooth, gdyż chciałem sobie od czasu do czasu posłuchać muzyki z telefonu. Firmware soundbara to EU086-A0118-HV011-D0105 i widzę, że jest taki sam na stronie. Czy mogę dostać w jakiś sposób plik z innym sprawnym softem i wgrać go przez USB czy muszę reklamować soundbar? Jak wygląda procedura reklamacji w TCL?
 

rdkmisiek

New member
Witam Wszystkich
Podobnie jest u mnie, brak bluetooth i nie wykrywa sprzętu z poziomu aplikacji Google Home, czy jest w ogóle jakieś lekarstwo na to aby ten soundbar działał poprawnie? czy zwrot na gwarancji to jedyne rozwiązanie??
 

swiniosz

New member
Witam. Mam tak samo. Nie chce zrobić aktualizacji nowego oprogramowania przez USB ani nie można uaktywnić WIFI. Kupiony w neonet. Ktoś coś?
 

Arkon

New member
Ja na razie swój trzymam. Nie chcę przez święta mieć widocznych dziur na ścianie, bo pewnie zgłoszenie na gwarancji przez sklep, a póżniej serwis trochę minie czasu jak ta belka wróci do mnie. Zauważyłem, że nieraz subek sobie pierdzi jakby jego membrana była uszkodzona. W styczniu oddam na gwarancję do Neonet. Może ten sklep ma jakąś wadliwą
serię? Rozwiązaniem też może być udostepnienie przez forumowiczów dobrego firmware-u żeby wgrać sobie przez USB. Czy ktoś posiada taki plik?
 

rdkmisiek

New member
Ja również kupiłem w neonet, 2 tygodnie temu oddałem na reklamację i jak narazie cisza, dziś pytałem w sklepie i status reklamacji: jest w serwisie. Szkoda bo długo zastanawiałem się nad wyborem tego soundbara a teraz nie zapowiada się nawet że oddadzą w tym roku.
 
Do góry