Serwis Philips vs LG

banjo689

New member
Czesc, jakie macie doswiadczenia z serwisami Philips i LG?
Slyszalem ze w Philipsie ciezko cos wywalczyc, natomiast LG podchodzi pro-kliencko
 

vaper76

Klub HDTV.com.pl
VIP
Nie mam z LG doświadczenia, ale Philips po 4 usterce właśnie wymienia mi tv na nowszy model. Od lutego regarnie co 2,5, 3 miechy tv dostawał zwiecha i nie szło go załączyć. Ostatni raz przed świętami. W ostatnim dniu gwarancji. I teraz okóło tygodnia jeszcze czekania na nowy Oled 935. Oczywiście można to było stwierdzić wcześniej podejrzewam, a za każdym razem serwis odpalał go z pendriva. Teraz miarka się przebrala
 

piotrees

New member
to ja powiem tak , po chyba 5 latach padły mi głośniki Philipsa Fidelio E5 i konkretnie to mają mnie w d...pie dzwoniłem na ich infolinię miły ukraiński głos mnie poinformował że jeśli na gwarancji to ok , jeśli nie to mi poda klika numerów telefonów do różnych serwisów to może ktoś gdzieś kiedyś. Po wykonaniu iluś tam telefonów w jednym z serwisów jakiś człowiek powiedział mi że Philips to ma tylko jeden centralny serwis i wogóle nie udostępnia części do swoich sprzętów i jest mu bardzo przykro ale mi nie pomoże. Więc jesli masz wybór to chyba trzymaj się LG.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
To masz słabe wiadomości.
Poprzedni właściciel Fidelio zbankrutował i obecnie markę przejął Philips.
I mimo , że nie był producentem pomaga w sprawach serwisowych.
Napisz na PW postaram się pomóc.
 

Geso

New member
Cześć ja mam problem z reklamacją philpd oled 65 943/12 po 6 miesiącach wystąpił biały pasek wzdłuż matrycy jak w starych Led odklejony pasek tzsmy pikseli aż tak się nie znam. W każdym razie sprzedawca wyślą do serwisu jak potem się okazało nie Philipsa. Wymieniono cały ekran na nowy. Ku mojej radości 16 dni i gotowe. Nie stery po włączeniu telewizora dostałem nerwicy kolory masakra głębi ostrości brak myślę ok ustawienia, ale nie pomogło, oglądam demo i następny film a tu śnieg szary i jak kaszka ma na itp. Może ktoś ma pomysł czego to problem odnoszę wrażenie że albo ekran niższej klasy albo procesor nie ten. Pomocy
 

janunio

New member
Bez reklam
Serwis MIK z Radomia pisze, że:
" W ramach zawartych umów autoryzacyjnych obsługujemy posiadaczy sprzętu marek:
SONY (1995)
SAMSUNG (1996)
PHILIPS (1997)
PANASONIC (1999)
TOSHIBA (2002)" I jeszcze TCL oraz XIAOMI.
 
Do góry