Serwis Philips vs LG

banjo689

New member
Czesc, jakie macie doswiadczenia z serwisami Philips i LG?
Slyszalem ze w Philipsie ciezko cos wywalczyc, natomiast LG podchodzi pro-kliencko
 

vaper76

Klub HDTV.com.pl
VIP
Nie mam z LG doświadczenia, ale Philips po 4 usterce właśnie wymienia mi tv na nowszy model. Od lutego regarnie co 2,5, 3 miechy tv dostawał zwiecha i nie szło go załączyć. Ostatni raz przed świętami. W ostatnim dniu gwarancji. I teraz okóło tygodnia jeszcze czekania na nowy Oled 935. Oczywiście można to było stwierdzić wcześniej podejrzewam, a za każdym razem serwis odpalał go z pendriva. Teraz miarka się przebrala
 

piotrees

New member
to ja powiem tak , po chyba 5 latach padły mi głośniki Philipsa Fidelio E5 i konkretnie to mają mnie w d...pie dzwoniłem na ich infolinię miły ukraiński głos mnie poinformował że jeśli na gwarancji to ok , jeśli nie to mi poda klika numerów telefonów do różnych serwisów to może ktoś gdzieś kiedyś. Po wykonaniu iluś tam telefonów w jednym z serwisów jakiś człowiek powiedział mi że Philips to ma tylko jeden centralny serwis i wogóle nie udostępnia części do swoich sprzętów i jest mu bardzo przykro ale mi nie pomoże. Więc jesli masz wybór to chyba trzymaj się LG.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
To masz słabe wiadomości.
Poprzedni właściciel Fidelio zbankrutował i obecnie markę przejął Philips.
I mimo , że nie był producentem pomaga w sprawach serwisowych.
Napisz na PW postaram się pomóc.
 

Geso

New member