Przygoda z naprawą SONY 55XE9305 i Serwis Extra Plus

quasimodek

Member
Bez reklam
Witam Kikiego przede wszystkim jak i innych forumowiczów . Opiszę moją sprawę świeżutką . W 2018 roku kupiłem nie jakiś tam chłam tylko top of the top czyli Sony 65 cali ZD9 z gwarancją Sony Polska 5 lat . Telewizor jako jedyny made in Japan bo te modele tylko produkowane są , a raczej były w Japonii i do kupienia tylko w Sony Center . Po czterech latach użytkowania pojawiły się na matrycy syfy w postaci czarnych kropek i patrochów . Dzisiaj był serwisant z Mik Radom i stwierdził , że matryca się rozhermetyzowała i te patrochy są nie do usunięcia , a wymiana matrycy praktycznie nie możliwa i nie opłacalna bo to tv z przed 4 lat . Wymiana na nowy egzemplarz również nie wchodzi w grę bo ich nie ma i teraz ciekawy jestem co zrobią bo : mój tv to seria Master a obecny tv LCD serii Master to model Z9J o przekątnej minimum 75 cali ( mój 65 cali ) i do tego już nie 4k tylko 8k . Więc nie mają co mi dać jeśli chodzi o tv lcd , a jakiegoś gówna serii niższej nie mam zamiaru brać . Więc pozostaje oczywiście jak bym się zgodził OLED 65 A90J lub OLED 65 A95K . Ciekawe co zrobi Sony w tym wypadku . Chyba kasę zwrócić będą musieli 12000 zł bo tyle dałem za ostatnią nową sztukę jaka była w Polsce na stanie :) .Do tygodnia ma serwis dać propozycję .
jak tam kolego @peterka1000 zakończyła się Twoja sprawa z serwisem Sony i opisaną reklamacją?
 

mati_luk

Klub HDTV.com.pl
VIP
Z poprzednich informacji Sony wynikało , że taką gwarancję można przedłużyć przed końcem roku od zakupu telewizora.
Być może przedłużyli okres - ale nie sprawdzałem
Mogę dopytać w piątek.
Koszt kilkaset złotych.
Podbijam dla zainteresowanych - można przedłużyć gwarancję do 360 dni od zakupu tv. Dostałem taką odpowiedź od Sony na maila.
 

Karol1976

Active member
Bez reklam
Ale czemu zakładasz od razu, że kombinuję i chcę coś wyłudzić? Dla Twojej wiadomości: stało się to zaledwie 10 miesięcy po kupnie TV, a nie np. 4 lata etc. - miał stosunkowo mało wypracowanych godzin i dla mnie był "prawie nowy". Co ważniejsze: jako, że nie produkują obecnie lepszych telewizorów LCD w tej kategorii cenowej (XF9005 jak i XG9505 są gorsze od XE9305) kompletnie nie w moim interesie byłoby "kombinować z celowym uszkodzeniem" bo zamiennik na pewno byłby gorszy.
Ja mam 55xf900 i jak nie miałeś go w domu i nie oglądałeś na nim to dlaczego wypisujesz że jest gorszy ? W czym ? To może twój model jest gorszy od XF ,
Druga sprawa : wkurzyło cię coś co oglądałeś , dałeś mu do wiwatu i poszła matryca ....?
Także na drugi raz zastanów się co masz napisać bo ja mogę o swoim modelu napisać że jest The Best a mam już go dokładnie 2 lata i 3 miesiące ,w przeciwieństwie do twojego "GNIOTU " co pobiłeś !!!!
 
Do góry