Termin naprawy gwarancyjnej TV SHARP

Mochu

New member
Witam wszystkich mam male pytanie odnosnie terminu naprawy wadliwego sprzetu.

Mianowisie co dzieje sie jesli producent przekroczy termin naprawy sprzetu (28 dni) ?

Czy mozna zadac zwrotu kwoty za zakupiony towar ?

W karcie gwarancyjnej nic nie jest napisane na ten temat.

Jesli chodzi o konkrety to mam tutaj na mysli firme SHARP i moj nieszczesny telewizor LC37RD2E.
 

Goliat

New member
Bez reklam
Temacik w miarę prosty ;) http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?story=405 ........poczytaj troszkę i znajdź w Grodzie Kraka oddział a następnie poćwicz sprzedawcę i pamiętaj że po terminie 14-dni to ty jesteś Wodzem (nie musisz odebrać sprzętu-nawet jak będzie ściemniał ściąganiem części) ...jest tylko temat że przeważnie musisz liczyć 14 dni roboczych a nie kalendarzowych!
Pozdrawiam.
p.s. od razu z grubej rurki bez ceregieli bo tego się boją ;)
 

wszary

New member
Jak reklamowałeś przez sklep to 14 roboczych i ani sekundy dłużej. Natomiast jak reklamowałeś na własną rękę, a w karcie gwarancyjnej nic nie pisze odnośnie terminu usunięcia usterki, to czeka cie czekanie do bólu. Ja tak miałem tylko, że z Philipsem, ale w końcu oddali (nowy:D).

Pozdro,
 

Mochu

New member
Dzieki wszystkim za odpowiedz. Niestety reklamowalem w serwisie bo bylo mi wygodniej (kurier serwisu itp), coz pozostaje teraz czekac. Wpadne do nich i obwieszcze ze maja juz tylko 2 dni na uporanie sie z problemem moze sie ockna.
 

ryan77

New member
Witam. Ja również mam problem z sharpem rd2e tylko 32". Reklamowełem przez sklep internetowy i zwodzą mnie od dłuższego czasu. TV wysłałem 27 września po miesiącu otrzymałem odpowiedź, że tv wrócił z serwisu niemieckiego (bo w niemczech kupowany) i nie stwierdzili wady. Powiedziałem im, żeby sobie żartów nie robili na co pan z serwisu powiedział, że mam prawo żądać ponownej wysyłki do serwisu. Zgodziłem się ale poprosiłem również o przefaksowanie pisma z serwisu niemieckiego na jakiej podstawie nie uznali gwarancji. Oczwiście pomimo wielu nacisków żadnego pisma nie dostałem. Minął kolejny miesiąc i dostaje lakoniczne maile, że za tydzień będę znał termin powrotu mojego tv. Z tego co wyczytałem w poście wyżej na reklamowanie tv przez sklep można czekać 14 dni roboczych problem w tym, że zrobiłem sobie ksero tylko pierwszej strony gwarancji gdzie jest napisane, że warunki gwarancji znajdują się na odwrocie. Może ktoś poradzić jak rozwiązać problem bo serwis ewidentnie olewa sprawę na co dowodem jest brak pisma z serwisu pewnie nie był wysłany do niemiec. Bardzo proszę o radę. Pozdrawiam
 

ryan77

New member
W karcie gwarancyjnej jest napisane, że termin naprawy to 21 dni. ale jest też zapis, że w przypadku gdy naprawa produktu wymaga importu części zamiennych z zagranicy lub z/g na przyczyny niezależne od gwaranta termin naprawy może ulec wydłużeniu i będzie ustalany indywidualnie przez zainteresowane strony. Jakie mam prawa?
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
najpierw trzeba wyjasnić - gdzie kupiłeś dokładnie i jaki model ?
Wiemy że w sklepie internetowym , ale czy w Polsce?
Jeśli nie to obowiazują Cię przepisy Europejskie , a pisałem juz że one są zupełnie inne. A sądy są ograniczone miejscem Zakupu. Czyli Twój najbliższy sąd jest w Berlinie. Jeśli będziesz chciał działać na drodze prawnej musisz wynająć prawnika z językiem niemieckim złożyć pozew i wpłacić kaucję.
Inaczej marnie widzę Twoje szanse.
Dlatego po raz N-ty radzę kupować z gwarancją Sharp Polska . Dostałbyś kontakt do Serwisu Centralnego i pełną opiekę.
Kto to przeżywał wie dokładnie ile zdrowia można zaoszczędzić.

Jesli kupiłeś w sklepie który odmawia Ci pomocy - powinieneś wykorzystać forum i przestrzec innych przed takim zakupem.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
jeśli kupiłeś w Polsce - to żaden problem - skorzystaj z rękojmi.
A swoją droga ciekawe ile zaoszczędziłeś na zakupie i czy warte to jest kłopotów , czasu , zdrowia i pieniędzy ?
 

ryan77

New member
Dzięki za odpowiedź. Możesz wyjaśnić dokładniej co oznacza w praktyce skorzystanie z rękojmi? Nie rozumie tego dokładnie. A co do drugiego zdania oczywiście masz rację ale dopiero teraz to wiem. Proszę o odpowiedź. Pozdrawiam
 

ryan77

New member
Witam. ponownie. Niestety dziś dostałem maila, że gwarancja nie jest uznana i telewizor do mnie odsyłają. Czy mogę odpłatnie skorzystać z serwisu sharp polska i poproszenie o wykonanie ekspertyzy w celu stwierdzenia wady telewizora? Kiki jakieś 2 miesiące temu wysyłałem tobie filmik z nagraniem gdzie widać jak obraz skacze poradziłeś żeby to reklamować bo są to prawdopodobnie problemy z odświeżaniem. Pozdawiam
 
Do góry