Youtube na Tv w 4K się zacina - czy tylko u mnie tak?

stanek.94

New member
Witam. Kupiłem telewizor Philips 49PUS8303 czyli niby flagowy model z tego roku.
Wszystkie aktualizacje zainstalowane, Youtube też najnowszy a mimo to odpalenie jakiegoś filmu w super jakości (typu jakieś panoramy, zwierzątka) w 4K się zacina. Obraz ma jakby lagi i momentami się przycina.
Czy to moze być wina telewizora czy może to jest normalne? Tv podłączone przez wifi ale obraz jest zbuforowany aż nadto, połączenie też bardzo dobre, router stoi metr od telewizora
 

brodacz

Active member
Bez reklam
Jeśli masz net wyższy niż 60 Mb to winny przycięć nie jest on lecz zła wersja YT. Odinstaluj aktualizacje i wszystko wróci do normy. Nad ranem sam zaktualizuje do najnowszej wersji i będzie ok. W twojej szybkość streamingu jest ograniczona do 10Mb i dlatego się tnie.
 

Intenso

Banned
Jeśli masz net wyższy niż 60 Mb to winny przycięć nie jest on lecz zła wersja YT. Odinstaluj aktualizacje i wszystko wróci do normy. Nad ranem sam zaktualizuje do najnowszej wersji i będzie ok. W twojej szybkość streamingu jest ograniczona do 10Mb i dlatego się tnie.
A co to za jakiaś wymyślna prędkość?
Skąd ta teoria?
Miałem Samsunga i internet 30 Mb i nic nie zacinało, mało tego yotube działało w HDR.
Teraz mam 50 i tez jest ok, z tym ze TV Sony.
 

jurass

Banned
To samo chciałem napisać i poprosić o linka do materiału z bitratem wyższym niż 30 Mb/s.
stanek.94, a odtwarzałeś ten sam materiał na kompie w domu? Idzie bez zacięć?
 
Ostatnia edycja:

AndrewGregor

New member
Hej!

Przeczesałem cały internet i trafiłem na ten wątek.

Mam identyczny problem - 65PUS8303, YouTube na 4K się ścina. Co ciekawe, Chromecast Ultra na 4K nie dość, że uaktywnia HDR, to jeszcze działa bardzo płynnie.

Czy dalej występuje u Ciebie ten problem? Jest na niego jakieś rozwiązanie?

Co więcej, czy u Was na telewizorach jest HDR z Youtube na Android TV?

W sumie szkoda, że muszę mieć podłączonego Chromecasta tylko po to, aby YouTube działał jak trzeba:)

(Edit: testowałem po kablu, po WiFi 5GHz itp. - mam łącze 1Gbit w domu)
 

stanek.94

New member
@AndrewGregor Panowie z Philipsa powiedzieli że to jest bład w ich sofcie i trzeba czekać na update. tylko że nie bedzie to poprawione na pewno w najbliższym updatecie a w nastepnym. Od tamtej pory (2 miesiące temu, może 3) dalej jeszcze nie wyszedł nawet jeden update...
 

AndrewGregor

New member
Dziękuję za informacje.

No właśnie czytałem o tym sporo uwag. Przyznam szczerze, że jestem bardzo rozczarowany tym telewizorem - dobrze, że miałem pod ręką Chromecast Ultra. Dostępny i HDR, i 4k - YouTube działa bardzo płynnie i responsywnie.

Dodatkowo jeszcze ogarnąłem, że to dziadostwo ma tylko Ambilight 3, a jest od dwóch lat Ambilight 4 (który się sprawdza, gdy mamy powieszony monitor na ścianie.. czyli jak w moim przypadku). Nawet nie chcę myśleć, co myślą ludzie, którzy kupili ten złom w pełnej cenie jak tylko był dostępny w Polsce.
 
Do góry