Philips pus7502 problem po nieudanej aktualizacji

dzings

New member
Witam
Mam problem w Philips pus7502. w trakcie aktualizacji androida wyskoczyło mi menu serwisowe androida. nacisnąłem reboot now. Aktualizacja się nie powiodła, a telewizor stracił wiele funkcji nie mogę nawet ściszać głosu bo ciągle jest na maxa, choć na panelu jest wyciszony. Próbowałem z aktualizować androida z usb ale nie wykrywa mi tego zupełnie. Otworzyć menu serwisowego nie mogę bo telewizor nie chce nawet się wyłączyć i przejść w tryb gotowości, by następnie kliknąć strzałkę w dol i włączyć telewizor by wymusić z menu serwisowego aktualizacje z pendrive. Czy ktoś
mógłby pomoc , bo nie mam już zielonego pojęcia co zrobić
 

2018

New member
Temat bardzo poważny.
Spróbuj:
- [ustawienia fabryczne]. potem:
- [zainstaluj ponownie TV]
W mojej ocenie wymiana egz. na nowy. Serwis "door to door" musi podejść do Ciebie.
Prawdopodobna przyczyna to chwilowy brak zasilania w trakcie aktualizacji, lub jakiś błąd w pliku [upgrades].
 

dzings

New member
Ustawienia fabryczne nic nie dają
Zainstaluj ponownie TV mryga kursor na ekranie dobra godzinę i nic nie daje.
Zasilanie było w trakcie aktualizacji menu serwisowe wyskoczyło pewnie jakiś błąd w plikach, ale myślałem ze można zdalnie jakoś to wymusić jak ma to miejsce w smartfonach. Niby należy wyłączyć telewizor następnie włączyć przytrzymując strzałkę w dól i menu serwisowe androida powinno się włączyć.ale telewizor nawet nie chce mi się wyłączyć i tu jest problem. Nie wiem czy go całkiem zwrócić, czy serwisować bo posiadam go 2 dni. Myślę ze wymiana na drugi model od ręki pewnie nie możliwa
 

ebola1972

Member
W tv widocznie sie nie da tak jak w smartfonach wejść do recovery ( power -). Może pobierz jeszcze raz plik do aktualizacji bo ten był uszkodzony i spróbuj ponownie. Ewentualnie jakąś wcześniejszą wersję i spróbuj z pendriva zainstalować.
 

dzings

New member
Właśnie jest napisane na stronie philipsa że trzeba strzałkę w dół i włączyć telewizor ale po wyłączeniu w tryb gotowości a on nie chce sie wylaczyc.sprobuje jeszcze raz pobrać aktualizacje może wykryje mi pendrive'a

Nie wykrywa pendrive'a z tym plikiem nawet po ponownym ściągnięciu. A jak podłączam telefon przez usb to widzi mi wszystkie pliki.a najgorsze jest ze co jakoś czas włącza się film demonstracyjny na maksymalną głośność i nie można go wyłaczyc
 
Ostatnia edycja:

dzings

New member
Udało mi się wejść w menu serwisowe .choć kolejny raz mam już problem . Ale nie chce mi z pendrive'a zainstalować .za każdym razem aborted .wróciłem do ustawień data to tylko i wyłącznie zmienił się język z polskiego na angielski. zauważyłem tez martwy piksel,chyba telewizor do zwrotu nie wiem czy warto na serwis dzwonić.
 

dzings

New member
Ale nie wiem czy lepiej zwrócić go bo mam na to 30 dni .czy dzwonić na serwis bo dokupiłem. W razie zwrotu mogę sobie wybrać inny model zawsze choć bardzo podoba mi się ten philips mimo tych wielkich problemów
 
Ostatnia edycja:

dzings

New member
Nic nie mówić że rozwalony i zwrócić ? Ale wtedy musze czekać na zwrot pieniędzy .no i nie wiem czy znów kupić tego philipsa czy coś innego.kupilem go w cenie 3150 gdzie normalnie kosztuje 3500.do tego wykupilem przedłużona gwarancję za 360 zł.
 

dzings

New member
Może i tak .ale za to oprogramowanie które nie można przeinstalowac ani z aktualizować bardzo dało mi w kość przez te parę dni . Na infolinii nikt nie był wstanie mi pomóc. Trzeba wzywać serwis i juz.caly czas w menu serwisowym androida nawet jak z pendrive'a chciałem zainstalować oprogramowanie instalacja się nie powodzila. A ściągalem to ze strony philipsa w różnych językach po kilka razy. Wiec pewnie płyta główna była by do wymiany.a nie może być tak że mam telewizor włączony 5 godzin i juz nadaje się tylko do serwisu . Dla pewności wolałem oddać zawsze mogę kupić ten model gdzieś indziej .nie wiem czy dobrze zrobiłem. Bo jakoś coś ma w sobie ten philips i wolałem go kosztem sonego
 

barburian

New member
Bez reklam
No ten model na jaki trafiłeś ewidentnie ma coś w sobie :) - zrypany soft
Zwracaj i wymieniaj na inny model bez wad.
 

kozhushko8

New member
Udało mi się wejść w menu serwisowe .choć kolejny raz mam już problem . Ale nie chce mi z pendrive'a zainstalować .za każdym razem aborted .wróciłem do ustawień data to tylko i wyłącznie zmienił się język z polskiego na angielski. zauważyłem tez martwy piksel,chyba telewizor do zwrotu nie wiem czy warto na serwis dzwonić.

Dzień dobry! Jak wejść w menu serwisowe? Mam też 7502, ale nie mogę wejść ... Proszę napisz
 

dzings

New member
przeczytaj cały wątek . Pisałem strzałka w dół i przycisk power trzeba trzymać , bądź z tyłu telewizora po prawej stronie ma joystick kliknij go trzymając w dól i trzymaj, u mnie był taki problem ze menu serwisowe mi się włączało raz na 100 takich prób.
 
Do góry