Prosze o pomoc i radę.W jaki sposob udowodnic

elka b

New member
ze nie jest to uszkodzenie mechaniczne tylko z winy samej elektroniki?? Sklep chce mi wmowic ze tak wlasnie jest i nie chca mi naprawic sprzetu. w federacji dowiedzialam sie ze musze wykazac ze to wada sprzetu.Chodzi mi o dvd philips 9000S. Najpierw zaczely byc problemy przy odtwarzaniu SACD po dwuch dniach zgasl a odtwarzana plyta krecila sie dalej.po wylaczeniu zasilania i ponownym uruchomieniu plyta startowala natomiast nie dzialal wyswietlacz ani dioda ktora mowi czy sprzet jes na czuwaniu oraz nie reagowal na pilota.
 

wszary

New member
elka b napisał:
ze nie jest to uszkodzenie mechaniczne tylko z winy samej elektroniki?? Sklep chce mi wmowic ze tak wlasnie jest i nie chca mi naprawic sprzetu. w federacji dowiedzialam sie ze musze wykazac ze to wada sprzetu.Chodzi mi o dvd philips 9000S. Najpierw zaczely byc problemy przy odtwarzaniu SACD po dwuch dniach zgasl a odtwarzana plyta krecila sie dalej.po wylaczeniu zasilania i ponownym uruchomieniu plyta startowala natomiast nie dzialal wyswietlacz ani dioda ktora mowi czy sprzet jes na czuwaniu oraz nie reagowal na pilota.

Z twojego opisu wynika, że ewidentnie sprzęt nawalił. Chyba nie grzebałaś przy nim? Skoro sklep nie chce przyjąć reklamacji, a moim zdaniem muszą, to spróbuj sama skontaktować się z serwisem i przedstaw im sprawe, że to dvd nie działa poprawnie i nie było w tym żadnej twojej ingerencji. Po to jest gwarancja i muszą zareagować. Nie poddawaj się!

Pozdrawiam,
 

elka b

New member
dzieki!

wlasnie wybieram sie do sklepu porozmawiac z kierownikiem.Jemu chyba bardziej chodzi o to ze Philips dawal 12 miesiecy gwarancji a to nie zgodne z przepisami. Gwaranca obejmuje 24 miesiace Najciekawse jest ze dzwonilam do serwisu i kobieta kazala zostawic sprzet w sklepie bo tam zawarlam umowe kupna.Tylko ze ja zarzadalam zwrotu kasy za ten sprzet (to model z 2005 i takich juz nie ma)lub naprawy.Wyslali mi pismo z belkotem typu ustawa z dnia... i tego typu sprawy i ze to niby moja wina! ciekawa jestem jak potoczy sie sprawa dalej!! napisze!!
 

Standard

New member
nie daj się, jesli jesteś w okresie gwarancji serwis musi ci przyjąć, a nie sklepem się zasłaniają, z drugiej strony sklep odpowiada z rękojmi 2 lata, poleceam stronę UOKiK
 

elka b

New member
udalo sie!

zostawilam im sprzet i teraz czekam na naprawe lub kase!
sklep zada aby to klient udawadnial musi byc orzeczenie rzeczoznawcy za ktore trzeba zaplacic a oni zwracaja jezeli jest to wina sprzetu tak tlumaczyl mi kierownik po uplywie 12 miesiecy.Jedynie philips robi wyjatek(to tez tlumaczenie kierownika) i naprawia sprzet! Odpuscilam sobie niech mowi co chce wazne ze bierze sprzet do serwisu! Teraz obryje wszystkie przepisy i nastepnym razem nikt nie bedzie mnie wodzil za nos!!
 
Do góry