lcd samsung 32s71

szaula

Member
dzis mój samsung pojachał do serwisu centralnego w w-wie,prawdopodobnie nierówno podswietlona matryca,co dalej?? dam znac pozniej
 

szaula

Member
szaula napisał:
dzis mój samsung pojachał do serwisu centralnego w w-wie,prawdopodobnie nierówno podswietlona matryca,co dalej?? dam znac pozniej
stwierdzili ze otv sprawny zgodny ze specyfikacja,(pic na wode fotomontaż),a ta jasna poświata mnie tak wk.....że odechciewa mi się oglądać filmy wieczorem.
 

jankes

New member
szaula napisał:
stwierdzili ze otv sprawny zgodny ze specyfikacja,(pic na wode fotomontaż),a ta jasna poświata mnie tak wk.....że odechciewa mi się oglądać filmy wieczorem.

I co dalej ?
Mój 40S71 zaczął burczeć (przy przewadze ciemnych barw na ekranie).
Serwis w Gdańsku sprawdził poziom hałasu "na słuch" metodą porównawczą (jedynie ser4wis centralny posiada odpowiednie oprzyrządowanie) i stwierdził, że hałas nie przekracza gwarantowanych przez producenta 30 dB. Serwis centralny nie zgodził się dokonać pomiaru, chyba że na mój koszt. Chore !
Czy ktos wie jak samemu zmierzyc halas
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
zapytaj o ten koszt ?
Nie wydaje mi sie że nie masz racji i warto abyś nie musiał żyć w stresie że kupiłeś telewizor. Ja bym oddał o serwisu centralnego.
Wg mnie koszt jest niewielki i nie poddawaj się. A i koniecznie niech podadzą przepisy, wyniki tych badań i parametry obowiązujące wg. prawa.
 

jankes

New member
kiki napisał:
zapytaj o ten koszt ?
Nie wydaje mi sie że nie masz racji i warto abyś nie musiał żyć w stresie że kupiłeś telewizor. Ja bym oddał o serwisu centralnego.
Wg mnie koszt jest niewielki i nie poddawaj się. A i koniecznie niech podadzą przepisy, wyniki tych badań i parametry obowiązujące wg. prawa.

Spróbuję, ale jaką mam pewność, że serwis centralny będzie obiektywny i rzetelnie dokona odpowiedniego pomiaru. Mam przeczucie, ze za każdą ceną będą chcieli udowodnić, że to oni mają rację.
 
Do góry