Samsung UE48H6400 + JBL SB 350

Eligiusz88

New member
Witajcie!
Problem jest tego typu iż nie mogę uruchomić tego sprzętu przez HDMI ARC (anynet+).
Otóż sprzęt ma niecały miesiąc i wszystko działało poprawnie czyli:
- sprzęt włączał się i wyłączał wraz z włączeniem tv
- Był dźwięk po HDMI ARC
- soundbar przejmował dźwięk z TV i ściszanie i podgłaśnianie Tv powodowało zmianę natężenia dźwięku (po prawej stronie paliło się że steruje urządzeniem JBL sb 350 cinema).


Po 2 dniach nie ma dzwięku po HDMI.......... Na początku dzwięk raz był raz nie było. Myślałem że to wina Soundbara - wymienili mi na nowy. Podłączam do tv - problem ten sam - brak dźwięku. Dźwięk z TV ginie po podłączeniu kabla hdmi, pilot niby steruje soundbarem (włącza się wyłącza z tv, zmienia sie natężenie dźwięku) ale nie ma głosu!
W ustawieniach dźwięku dźwięk jako odbiornik. Anynet wykrywa urządzenie, natomiast po zakończonym szukaniu w menadzerze szukania wyskakuje brak urządzeń. Serwis nie chce przyjąć zgłoszenia bo uważa że JBL nie jest kompatybilny..... A na początku wszystko śmigało......

Podłączyłem wiec przez Kabel optyczny, dźwięk jest natomiast na każdym źródle obrazu (HDMI, Youtube, screen mirror, pendrive) co jakiś czas wyskakują trzaski których nie ma gdy optyka podłącze bezpośrednio do dekodera vectry bądź xboxa........ Podpowie mi ktoś jak ugryźć ten temat aby przyjechali i mi to naprawili????? Jak w ogóle odbywa się serwiś TV ??? Trzeba go wysłać???;-)
 

Eligiusz88

New member
Witam, kable hdmi zmieniałem, Oryginalny od JBL nie daje rady, od xboxa one również, inne też nie. Otóż dopytam was jak przebiega procedura reklamacji TV. Zgłosiłem w cyberserwis ale zero odzewu od 4 dni..... Czy jest szansa na naprawę tv w domu???? Ile to średnio trwa ?????

Pozdrawiam
 

Eligiusz88

New member
Zgłosiłem jeszcze raz problem wczoraj. Dziś był odzew że chcą to naprawić wirtualnie poprzez hard reset - hard reset robiłem (kombinacja klawiszy na pilocie i menu serwisowe), jednak problem pozostaje. Czy jest szansa że przyjadą do mnie do domu naprawić usterkę (wymiana płyty głównej itp), czy będę musiał odesłać i czekać na TV????
 
Do góry