WS32Z308P problem z serwisem

steven26

New member
Witam

Zwracam sie do wszystkich o pomoc bo naprawdę nie wiem już co mam robić. Mam wielki problem z telewizorem Samsung WS32Z308P zakupionym dnia 11.01.06r. oraz z serwisem samsunga. Problem z telewizorem polega na tym, że telewizor nie wyświetla rozdzielczości 1080i a w instukcji oraz na stronie producenta pisze jak byk "obsługiwany format video 1080i" dodam że xbox nie wspólpracuje z konsolą xbox360. Więc od razu gdy zauważyłem problem poszedłem do sklepu z reklamacją. W sklepia pan powiedział mi że trzeba to zgłosić do najbliższego serwisu, który znajduje się w Bielsku. Zgłosiłem usterkę do serwisu dnia 28.01.07 pan powiedział, że odbiorą telewizor jak tylko dostaną potrzebne części. Po 2 tygdniach serwis zjawił się po telewizor. Po tygodniu dostałem telewizor z powrotem i okazało się, że usterka nie została usunięta. Natychmiast powiadomiłem o tym serwis który stwierdził, że zamontowali nieodpowiedni moduł i jak tylko dostaną nowy to od razu się do mni zgłoszą i naprawią swoj błąd. Mineły kolejne 2 tygdnie i serwis w końcu zjawił się u mnie w domu z nowym modułem. Panowie postanowili na miejscu usunąć usterkę, ażeby sparwdzić czy po podłączeniu konsoli wszystko będzie działać. Niestety znów klapa nic nie pracuje. Panowie rozłożyli ręce i postanowili wziąść telewizor do siebie do dalszej ekspertyzy. Mineły kolejne 2 tygodnie i dostaje telefon z serwisu, że wszystko jest naprawione może pan przyjechać po sprzęt. Przyjerzdżam do domu z nadzieją, że w końcu odzyskałem naprawiony telewizor, a tu co sie okazuje dalej nic. Dzisiaj jest 2.04.07 telewizor nie naprawiony, a panowie z serwisu i z centrali wmawiają mi, że telewizor na innych sprzętach pracuje i dlatego nie wystawią mi zaświadczenie potrzebnego do wymiany sprzętu na nowy. Tłumaczą sie niekompatybilnościa konsoli z telewizorem, a za to oni nie odpowiadają. Dodam, że konsola była próbowana na innych telewizorach nawet na bardzo podobnym modelu i wszystko działa. Proszę bardzo o pomoc bo niewiem już co mam robić i z której strony to ugryźć, żeby dostać ten cholerny świstek upoważniający mnie do wymiany sprzętu.

Pozdrawiam
Szymon

Z góry dziękuję za pomoc.
 

Markcox

New member
Niestety - niejednokrotnie już pisano na tym forum o serwisie samsunga, którego obsługa, rzetelność i podejście do klienta woła o pomste do nieba... Twoim podstawowym błędem było to, że dałeś się zwieść także sprzedawcy, który - dopóki nie zgłosisz się sam do serwisu - jest zobligowany do poprowadzenia tej sprawy. Powinieneś zgłosić się do sklepu z prośbą (a nawet rządaniem) wymiany TV na nowy ze względu na niezgodność towaru z umową. Bez mrugnięcia okiem musi Ci taki TV wymienić. Ale teraz kiedy sam osobiście zgłosiłeś się do serwisu, niestety sprzedawca nie ma wobec Ciebie żadnych zobowiązań. Pozostaje Ci tylko wojna z serwisem, która jak już wiadomo, przypomina trochę walkę z wiatrakami. Ale nie stoisz na straconej pozycji, po rpstu będzie Cię ta walka kosztowała duuuużo zdrowia i nerwów :lol:
Łaski Ci nie robią - skoro X działa normalnie i wiesz na 100 % że wina nie leży po stronie konsoli, musisz cisnąć serwis, aż zmięknął. Łaski Ci nie robią i muszą naprawiać TV dopóki go nie naprawią, albo wymienić TV na nowy. Na pewno nie obejdzie się, bez codziennego, niewykluczone że kilkukrotnego kontaktu na dobę z serwisem w tej sprawie. Nie pozostaje Ci chyba nic innego, jak wywżeć na nich presje, muszą poczuć, że nie odpuścisz i myślę że dla świętego spokoju zrobią dla Ciebie o co będziesz walczył...

3mam za Ciebie kciuki i życzę powodzenia:eek:k:
 

steven26

New member
Stwierdziłem jeszcze dzisiaj jedną wede mojego kineskopu 2 jaśniejsze przebarwienia w górnych rogach. Moje pytanie czy taką wade można reklamować, czy jest to wada fabryczna kineskopu?

PS: Markcox dziękuje za rade i chyba zrobię tak jak mówisz. Dzisiaj po konsultacji z rzecznikiem praw konsumanta dowiedziałem się że dalej posiadam prawo do zwrotu telewiozra na podstawie niezgodności z umową. Nepewno nieodpuszczę będe próbował do skutku.

 
Ostatnia edycja:

Markcox

New member
steven26 napisał:
Stwierdziłem jeszcze dzisiaj jedną wede mojego kineskopu 2 jaśniejsze przebarwienia w górnych rogach. Moje pytanie czy taką wade można reklamować, czy jest to wada fabryczna kineskopu?

PS: Markcox dziękuje za rade i chyba zrobię tak jak mówisz. Dzisiaj po konsultacji z rzecznikiem praw konsumanta dowiedziałem się że dalej posiadam prawo do zwrotu telewiozra na podstawie niezgodności z umową. Nepewno nieodpuszczę będe próbował do skutku.


Posiadasz takie prawo, ale obawiam się, że nie możesz dochodzić tego zwotu od sklepu. Co do przebarwień, to niestety muszę Cię zmartwić, ale jest to wada fabryczna wszystkich slimów samsunga (nie wiem czy w przypadku slimów innych marek również to występuje).
Więc walcz i nie poddawaj się, a na pewno dopniesz swego:bober:
 
Do góry