Uszkodzona Matryca

Loekn

New member
Witam.
W dniu wczorajszym dostarczono do mnie telewizor Samsung 55'' J6200. Niestety nie mogłem przyjąć go osobiście przez nieciekawą sytuację w pracy więc poprosiłem o to siostrę. Przyjechał kurier, siostra "sprawdziła" telewizor i podpisała papiery. Po przyjściu z pracy szczęśliwy delikatnie zacząłem się do niego dobierać i tu niespodzianka. Mimo iż karton oraz styropian zabezpieczający telewizor były całe posiadał on niestety pękniętą matrycę.. Okazało się że siostra nie sprawdziła telewizora tak jak powinna a jedynie wysunęła go do połowy, spojrzała z góry i uznała że jest ok. Problem polega na tym że rzeczywiście od góry patrząc nie widać uszkodzonej matrycy. Uszkodzenie zgłosiłem kurierowi po ok 2h od dostarczenia paczki lecz powiedział że nie da rady wrócić bo skończył pracę, obiecał wrócić dzisiaj. Faktycznie przyjechał dzisiaj, spisał protokół i pojechał nie zabierając telewizora. I teraz nie mam pojęcia co robić. Czy jakakolwiek szansa że ktoś uzna reklamację po jednym dniu zwłoki? Telewizor nie był włączony nawet na minutę, wszystkie kable nadal są fabrycznie zapakowane. Oraz ile czasu ma DPD na odpowiedź? Przez jeden mały błąd stracić ponad 3000zł byłoby jednak szkoda. Proszę o pomoc bo już nie wiem co robić.
 

lolek126

Well-known member
Bez reklam
A w marketach się słyszy jak to sprzedawcy mówią klientom że nie ma co sprawdzać bo są świetnie zapakowane i nie ma szans żeby matryca była pęknięta .. kolejny dowód że jest sens jak najbardziej sprawdzić tv czy choćby monitor...
Życzę Kolego pozytywnego załatwienia sprawy.. dobrze że o tym napisałeś to wielu skorzysta z nieświadomości..
 
Do góry