serwis samsunga

irek_ch

New member
Mam serdeczną prośbę, prosze o radę czy wg Was 30 dniowy termin naprawy liczy się od dnia odebrania przez autoryzowany serwis do dnia dostwy do domu?
W dniu dzisiejszym mija 30-ty dzień od daty 12.02.07 tj.odbioru przez autoryzowany serwis tv do naprawy. Właśnie dzisiaj na stronie samunga pojawiła sie informajca że został on naprawiony. Nie wiem czy dostarczą mi go dzisiaj czy jutro stąd moje pytanko. Do serwisu centralnego mój telewizor trafił za pośrednictwem lokalnego autoryzowanego serwisu. Mam w zawiązku z tym pytanie czy jeżeli mi go jutro dostarczą to muszę go odebrać czy może mogę żądać wymiany na nowy. Naprawa była poważna-wymiana panelu LCD. Będę wdzięczny za wszelkie nalepiej oczywiście "skuteczne" rady. Nie ukrywam, że wolałbym wymienic tv na nowy.
PS.Pozdrawiam wszystkich forumowiczów tym bardziej że to mój "pierwszy raz":) i nie tylko na tym forum ale w ogóle na forach internetowych.:)
 
Ostatnia edycja:

Pardul

New member
mi w serwisie lokalnym powiedzieli ze czas liczy sie od momentu kiedy sprzet zabral serwis lokalny
ttez czekam na naprawe samsunga i tez wymiana matrycy , u mnie jest to juz 25 dni
napisz jak odbierzesz telewizor czy dobrze naprawili

nie zdziwilbym sie gdyby ci go jescze nie naprawili , bo wczoraj dzwonilem do centralnego serwisu i powiedzieli ze czekaja narazie na czesci i nie wiedza kiedy dotra
 

Roy1

New member
Witam.
1-naprawa liczy sie od dnia zabrania sprzętu / obojętne czy to serwis lokalny
czy centralny /
2- uwaga co odbieracie/ sprawdzajcie czy sprzęt jest faktycznie naprawiony /
3-UWAGA!!! UWAGA!!! UWAGA!!!, ja zostałem oszukany i okradziony przes serwis samsunga,tv nie naprawili i nie dostałem spowrotem gwarancji.
Na dzień dzisiejszy skierowałem sprawe do PROKURATURY OKREGOWEJ O ŚCIGANIE NIEUCZCIWEJ FIRMY.
Opowiem kiedyś o tym na forum.
Pozdrawiam.
 

irek_ch

New member
Dzisiaj do mnie nic nie dotarło, nawet informacja telefoniczna o tym że został ponoć naprawiony. "Obawiam się" że może dotrzeć w dniu jutrzejszym i będą sie podpierać że do serwisu trafił 13-tego a nie 12-ego, ale ja mam dokument odbioru przez serwis z dnia 12-ego i na tym opiaram swoją nadzieję i tego sie będę trzymał. Jak będzie zobaczymy. Napewno napiszę. Dziekuję za odzew i rady, tych nigdy za wiele.
Pozdrawiam Irek
 

Pitsy

New member
Panowie, piszecie o dosć powaznych usterkach ale nikt nie pisze jakie były objawy, wiem ze nie to jest tematem postu, ale tez mam tv w serwisie centralnym i jestem ciekawy co takiego stało sie w Waszych tv.
Mój tv ma półtora miesiaca i jest w serwisie juz 2 raz, odebrałem go po pierwszej naprawie a w domu okazał sie dalej niesprawny, no i czas naprawy liczy mi sie od nowa. Zdaje się że w gwarancji nic nie ma o tym po ilu naprawach mamy prawo wymiany na nowy ...
 

Pardul

New member
3 naprawy i masz prawo zadac nowego

jak to oddali ci tv nie naprawiony ?! no ku... coraz wieksze jaja z tym serwisem

kto sier powinien przeciez juz zajac tym serwisem ?
takie sprawy mozna zglaszac na policje lub cos ?
 
Ostatnia edycja:

avans

New member
Serwis Samsunga

Nasz jedyny reklamowany Samsung wisiał na przedsprzedazy ponad miesiąc. I jak do tej pory to była jedyna awaria lcd tej firmy. Były problemy z LG, Panasem.
 

bluray

Banned
Czas biegnie od formalnego , za pokwitowaniem zgłoszenia do naprawy.
A nie od odbioru, bo przecież mogli by sobie odbierać po upływie gwarancji.
Czyli żedne tal przez telefon czy internet.
Jedziemy z pismem ( zgłoszeniem) i
żądamy pokwitowania wpływu pisma na kopi.
I żadnych dyskusji z personelem. Szkoda czasu.

Sprawa druga: sprzęt dostarczany do sprzedawcy a on ma tylko 14 dni na załatwienie naprawy.
Wszelkie dokumenty typu "Warunki gwarancji" nie są obecnie w polskim prawie przewidziane.
Ale jeżeli podpiszecie taki papier to jesteście dokładnie udupieni.
Bo jednostronnie ( nie ma tam żadnego miejsca na podpis producenta - a jedynie asygnata sprzedawcy ) ograniczacie sobie prawa.
Np. Samsung pisze, że musisz dostarczyć do serwisu w
oryginalnym opakowaniu. W Kodeksie Cywilnym nie ma takiego obliga więc to jest przyjęcie na siebie dobrowolnego ograniczenia praw konsumenta. Kodek Cywilny mówi, że sprzedawca musi zwrócić koszty demontażu i ponownego montażu oraz transportu w obie strony.
Należy wybrać firme przewozową która ma aktualne ubezpieczenie od ewentualnych uszkodzeń w trekcie transportu bo na koniec "Pan Stefan" może być niewypłacalny jak mu taki PIONEER EX5000 spadnie z furmanki.
Zawsze robimy protokół wydania i odbioru fotografując się z personelem.
Sprawdzamy personalia ( PESEL) ekipie zabierającej sprzęt na którym dodatkowo ( nawet siłą) wymuszamy zapis o stanie urządzenia.
 

sancho

New member
Ja jestem bardzo zadowolony z serwisu Samsunga. Mojego LCD 32M61 nie potrafili naprawić przez parę tygodni. Dzięki temu otrzymałem zwrot kasy i dodatkową szansę dokonania nieco bardziej rozważnego zakupu.

Życzę powodzenia wszystkim miłosnikom marki Samsung. ;)
 

irek_ch

New member
Pitsy napisał:
Panowie, piszecie o dosć powaznych usterkach ale nikt nie pisze jakie były objawy, wiem ze nie to jest tematem postu, ale tez mam tv w serwisie centralnym i jestem ciekawy co takiego stało sie w Waszych tv.
Mój tv ma półtora miesiaca i jest w serwisie juz 2 raz, odebrałem go po pierwszej naprawie a w domu okazał sie dalej niesprawny, no i czas naprawy liczy mi sie od nowa. Zdaje się że w gwarancji nic nie ma o tym po ilu naprawach mamy prawo wymiany na nowy ...

Witam. U mnie telwizor (LE32S71B) poprostu sam sie zaczął wyłączać a po 10-15 sekundach próbował sie włączyć. Kilka razy sie nie włączył, a raz na jakiś czas sie włączył. Poporacował parę minut i od nowa tak w kółko. Miałem wrażenie że sie "przegrzewał" i jakies zabepzieczenie go wyłaczało ale nia znam sie na tym. A jeszcze jedno, zaraz po zakupie miał takie 1-2 sekundowe zaniki obrazu po prostu czarny ekran ale nie niebieski, a po ponad miesiącu padł. Na drugi dzień zabrał go serwis i dzisiaj minął już 32 dzień. Z informacji z serwisu dowiedziałem sie że padła matryca LCD i jest do wymiany ale brak części.
31-ego dnia Wysłałem pisma do Gwaranta-Samsung Elektronics Polska o akceptację wymiany i cisza. Żeby było "smieszniej " dzisiaj w internecie jest info. że mój tv został naprawiony i dostarczony ale nie wiem komu?
A z tym że najlepiej jest oddać sprzęt do sklepu to święta racja, powołujesz sie na niezgodność towaru z umową i sklep sie buja z serwisem i ma na to 14 dni, tak wynika z moich dociekań i zapytań w tym także do rzecznika praw konsumenta, ale niestety mądry Polak po szkodzie.
Chociaz podpisanie gwarancji nie wyklucza takiej drogi nawet teraz, prawo mówi że takie zgłoszenie mamy prawo zożyć do dwóch miesięcy od zaistnienia przyczyny, ale myśle że wtedy zaczyna sie liczyć od nowa czyli nowe 14 dni.
Jakbym tak zrobił od razu to już bym mial zwrot gotówki albo nowy sprzęt a tak to musze czekać na zgode gwaranta a ta wcale nie jest taka oczywista a po sądach nie bardzo mi sie chce chodzić.
pozdrawiam Irek
PS. Też słyszałem że do trzech razy sztuka, ale nie wiem gdzie to jest zapisane.
Życzę powodzenia i pozdrawiam Irek
 
Ostatnia edycja:

Pitsy

New member
Irek_ch, ja tez mam 32s71B i moja awaria wygladała bardzo podobnie, tv wyłaczał sie i zaraz załączał ale towarzyszył temu głośny trzask, za pierwszym razem serwis oddał tv po 2 tygodniach i napisał w gwarancji ze sprawdzili i tv jest sprawny ! Po 4 godzinach ogladania zaczęło sie od nowa, zadzwoniłem do serwisu, rozmawiałem z serwisantem, który powiedział że najlepiej jak by tv zepsuł sie całkiem, bo on nic nie znalazł.
Więc właczyłem tv - pierwszy dzień 17 godzin ciągłej pracy, w nocy przerwa, drugi dzień - 8 godzin - juz się nie włączył.
No więc jest czarno na białym - zepsuty... czekam na naprawę...
 

irek_ch

New member
Witajcie. Moja historia skończya się pozytywnie :).
Dostałem dzisiaj nowy tv. Dodzwoniłem sie dzisiaj do Samsung Elektronics otrzymałem informację, że wydali z magazynów nowy tv i dotarczyli go w piątek do serwisu lokalnego. Zdziwiło mnie tylko że nie musiałem występować do nich o zgodę, o to ponoć wystąpił serwis centralny, szkoda tylko że mnie o tym nie poinformaowali bo opisałem się i odzwoniłem w czwartek i piątek co niemiara.
Jedyny z tego pożytek że udało mi się go wymienić w sklepie na LE32R71B więc lepszy (bez dopłaty:)
Mam nadzieję że mniej awaryjny.

Życzę Wam powodzenia w waszych reklamacjach i pozdrawiam Irek.
 

Pitsy

New member
dzisiaj odebrałem tv po kolejnej naprawie w serwisie centralnym, dość szybkiej ok10 dni, napisane - wymiana panelu LCD.
Działał 10 minut....
 

Daytrid

New member
Dzisiaj kupuje Samsuna LE37R72B mam nadzieje, ze nie bedzie taki awaryjny bo niechce miec zadnych doczynien z tym serwisem. Wybieralem LCD od dluzszego czasu i jedynie ten przypadl mi do gustu.

Gwarancja oczywiscie 24 miesiace.
 

Pardul

New member
ja wczoraj otrzymalem nowy tv !
po 33 dniach ,wielu telefonach
2 tygodnie wmawiali mi ze czekaja na czesci
ale w koncu jest i jestem bardzo zadowolony , gra super !
chyba z jakiejs nowszej serii bo sa inne nadruki hdready dnie i srs
dnie dziala zupelnie inaczej - duzo lepiej niz w poprzednim tv

wydaje mi sie ze cos tam u nich trzasnelo i troche sie wystraszyli :)
 
Ostatnia edycja:

Niedzwiedz_OL

New member
Witam, mam taki oto problem z moim Samsungiem (model LE26R71BX/XEH): w dolnej części ekranu, spod samej obudowy delikatnie przebija białe światło - wada jest widoczna, ale tylko na czarnym ekranie - np. podczas oglądania filmów 16:9 (może przebija się gdzieś światło z lamp za panelem, nie wiem...). Wysłałem TV do serwisu, po pewnym czasie otrzymałem info, że oni nic nie widzą i że jest OK. Oczywiście bulszit - bo wada obrazu cały czas jest widoczna. Jako, że jestem leniwy, a ta wada nie zawsze jest widoczna, odpuściłem.
Dzisiaj jednak mam kolejny problem: podczas oglądania filmów animowanych - tych nowszych jak Shrek, czy Madagaskar, lub grania na PS2 (np. w Fifa 2006), po pewnym czasie obraz ulega zniekształceniu, widocznemu w momentach, kiedy na ekranie panuje szybki ruch. Zniekształcenie to polega na tym, że obraz jakby rozmazuje się, postać się rusza, a za nią zostaje smuga, smuga ta nie jest rozmyta, tylko w formie takiego poziomego paskowania.
Zmieniłem ostatnio sprzęt Ampli/DVD (Onkyo 604/404) i na początku myślałem, że to tutaj leży problem, jednak teraz uważam że wina leży po stronie TV, a to z 2 względów:
1. Problem jest widoczny przy graniu na PS2
2. Po wyłączeniu i włączeniu TV obraz się poprawia - czasem na chwilę, czasem do końca odtwarzania.

I teraz pytania:
1. czy ktoś się kiedyś spotkał z podobnymi problemami i jaka była diagnoza?
2. Co mam robić? TV ma prawie rok, był raz w serwisie, który podszedł do tematu olewczo. Nie ukrywam, że wolałbym żeby sprawę załatwiono i to w miarę szybko...

Dzięki!
 

bor@s

New member
Niedzwiedz_OL napisał:
2. Co mam robić? TV ma prawie rok, był raz w serwisie, który podszedł do tematu olewczo. Nie ukrywam, że wolałbym żeby sprawę załatwiono i to w miarę szybko...

Dzięki!

ja bym zrobił zdjęcia
 

Dasiek

New member
To jest serwis? To jakas popierdula, a nie serwis:-(

Witam,
Poczytalem wasze posty i wlos mi sie zjezyl, tam, gdzie jeszcze pozostal. Mam 3 dzien LE32R82B. Mecze "drania" prawie bez przerwy. Mam 7 dni na testy. Poprzednio oddalem R71B do sklepu. Jezeli taki jest serwis Samsunga, to cienka perspektywa w razie czego. Dzieki wam za opisy swoich potyczek. Serwis Samsunga ale wykonanie "nasze", polskie. Czyli olac rowno wszystko i wszystkich:-( Moze nie bede mial okazji korzystac z ich uslug. Oby cialem sie stalo:) ENTER:)

Pozdrawiam cale forum
 
Do góry