Panasonic TX-55CS630 problem z obrazem

Ghost589

New member
Witam wszystkich!
Kupiłem jakiś czas temu telewizor Panasonic TX-55CS630. Z braku czasu telewizor trochę poleżał aż zacząłem się nim "bawić"
Wydaje mi się, że coś jest nie tak jak powinno być z obrazem. Występuje to tylko na jasnych tłach podczas ruchu kamery np. mecz piłki nożnej, jak gram w fife także, lub jak kamera przesuwa się po niebie; jest to tak ciężko opisać bo nieraz wydaję się jakby to była taka mgła,poświata (biała wpadając lekko w szarą), która zostaje na chwile i przemieszcza się za kamerą (mecze piłki), ale też grając w jakąś grę i patrząc w niebo przesuwając kamerę nieraz są też takie pasy (pionowe nie za szerokie) nie takie mocno czarne tylko szare ale też nie mocno.
No i nie ukrywam, że jest to denerwujące spodziewałem się czegoś więcej za tą cenę. Mój 7 letni Samsung nie ma nawet takich problemów.
Wrzucę jeszcze link do filmu na którym wygląda to niemal identycznie:
watch?v=EITUGihw7hc (nie mogę dodawać jeszcze linków,link z youtube)

No i na koniec jeszcze taka ciekawostka jak go kupowałem to Pan w sklepie powiedział, że jak zarejestruje się na stronie panasonica to dostane 2 pary okularów 3d gratis no i jak można się domyśleć wielkie g... dostałem.:sad:. Także już chyba raczej nic nie kupie z tej firmy.
Czy ktoś się orientuję może czy można coś z tym zrobić np. reklamować lub jakoś inaczej rozwiązać ten problem ( w sklepie jeszcze nic nie mówiłem chciałem się najpierw poradzić tutaj - szkoda w sumie że tego nie zrobiłem przed zakupem, ale myślałem, że jak nie będzie martwych pikseli to już nic gorszego mnie nie spotka, ewentualnie jakaś słabsza jakość obrazu, a nie takie coś-w końcu myślałem, że kupiłem nowoczesny telewizor:cry:) .
 

Ghost589

New member
Dzięki za odpowiedź.
Czyli w sumie nic nie i jestem w stanie z tym zrobić?
A z tymi okularami mówił sprzedawca i jeszcze babka przy kasie (zakup w Media Eskpert), ale też jestem na przegranej pozycji bo im nie udowodnie tego, a telewizor byłem kupować sam :(.
Jedynie zamknąć oczy i oglądać :)
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Tak nie jest, mogłeś byś sam - jeśli sprzedawca obiecał to musisz zrealizować, a jeśli nie chce masz pełne prawo do zwrotu telewizora. Zapytaj rzecznika .
Właśnie nie musisz się katować. Panasonic w tym roku się nie popisał z tymi modelami.
Rzecznik praw Konsumenta - i masz wymianę bo masz rację.
 

Ghost589

New member
To takie pytania jeszcze:
1.Czyli od razu kontaktować się z Rzecznikiem im nie zgłaszać nic w sklepie? (Chodzi o banding bo załóżmy, że by mi dali te okulary - wtedy i tak bym nic nie wskórał)

2.U Rzecznika powołać się wtedy na ten banding i brak tych okularów?

I jeszcze nie wiem czy to potrzebne takie dane, ale zakup był 19.06.2015 r

Chciałem jeszcze przytoczyć tu taki fragment z działu FAQ ze strony Panasonica.Nie mogę go teraz znaleźć - czyżby został usunięty? Brzmiał mnie więcej tak : Na moim TV są widoczne pionowe pasy - i była odpowiedź jest to całkiem normalne taki jest proces produkcji tych TV :).

Dzięki jeszcze raz, że pomagasz.
 
Ostatnia edycja:

RHJG

New member
Bez reklam
Witam banding w tegorocznych Panasonicach jest niestety nagminny.DSE również ale moim zdaniem w mniejszym stopniu.Zdarza to się wszystkim producentom.Oszczędzanie gdzie się da, jakość leci w dół a ceny w górę?
 

Ghost589

New member
No właśnie za telewizor dałem prawie 4.000 zł. Mogłem mieć telewizor 4k w tej cenie, ale myślę sobie wezmę sobie za to lepszy zwykły Full HD i sobie wziąłem..
 

Ghost589

New member
@kiki
Mógłbyś jeszcze odpowiedzieć na mój #5 post w tym temacie?

Wszystko oczywiście opisze później co i jak. Problem jest taki że mieszkam 50 km od tego sklepu i muszę specjalnie jechać, dlatego nie wiem czy ich atakować czy do Rzecznika od razu?. Będę dział po niedzieli dopiero.
Bo znalazłem jeszcze takie coś:
1. Odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową obowiązuje z mocy prawa, zawsze i przez 2 lata od daty zakupu. Nie potrzeba żadnego dokumentu, ani zapewnienia sprzedawcy bądź producenta, że zapewnia dobrą jakość sprzedawanej rzeczy. Sprzedawca nie ma wyboru, bowiem ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej nakazuje sprzedawcy przez okres 2 lat przyjmować reklamacje konsumenckie. Konsument musi jednak zawiadomić sprzedawcę w ciągu 2 miesięcy od wykrycia wady.
Także żeby zgłosić tą niezgodność mam jeszcze 2 tygodnie i nie wiem czy samemu coś pisać czy iść do Rzecznika, ale on tylko w czwartki u mnie przyjmuje. Chodzi o to, aby to wszystko ładnie "ubrać" w słowa a on na pewno wie jak to zrobić.
Chyba, że napisze sam coś takiego znalazłem taki wzór:
Jeżeli chodzi o wymiane na nowy:
REKLAMACJA​
z tytułu 2-letniej odpowiedzialności​
sprzedawcy za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową​

W dniu ............................. r. zawarła/em z Państwem umowę sprzedaży ........................ (towar konsumpcyjny) za kwotę ............ PLN. Niestety, przedmiotowy towar posiada obecnie następujące niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową:
-
-
Z uwagi na ww. niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową, zgodnie z treścią przepisu art. 8 ust. 1 i 4 ustawy z dnia 27.07.2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 ze zm.), oczekuję usunięcia niezgodności poprzez wymianę towaru na nowy.
Z poważaniem,​

Załącznik:
- kserokopia dowodu zakupu
Lub takie coś o zwrot ceny:
REKLAMACJA​
z tytułu 2-letniej odpowiedzialności​
sprzedawcy za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową​

W dniu ............................. r. zawarła/em z Państwem umowę sprzedaży ........................ (towar konsumpcyjny) za kwotę ............ PLN. Niestety, przedmiotowy towar posiada obecnie następujące niezgodności towaru konsumpcyjnego z umową:
-
-
Charakter podanej niezgodności wskazuje, że naprawa i wymiana towaru są niemożliwe (narażają mnie na znaczne niedogodności), a dodatkowo, że niezgodność towaru z umową jest istotna. Z uwagi na powyższe, na podstawie art. 8 ust. 4 w zw. z art. 4 ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 ze zm.), odstępuję od umowy sprzedaży. Zwracam zakupiony towar i proszę o zwrot ceny towaru na konto: …………../przekazem pocztowym na adres:…………………………………………, w terminie 14 dni od dnia doręczenia niniejszego pisma.
Z poważaniem,​
Załącznik:
- kserokopia dowodu zakupu
Bo nie wiem czy tutaj wymiana na nowy coś da jak one tak mają.. Bo jak będę czekał na Rzecznika to kurde żebym zdążył to ogarnąć w czasie.
 
Ostatnia edycja:

Ghost589

New member
Byłem dzisiaj w sklepie opisze może w punktach co i jak:
1)Pan stwierdził, że pierwszy raz o takim czymś słyszy
2)Powiedział, że jako sklep po takim czasie nie są w stanie nic zrobić (zakup 19.06.2015) - rzeczywiście w ubiegłym wieku był kupowany.
3)Powiedział , że może mi przysłać do domu serwis (ja powiedziałem, że to nic nie da bo załadują swoje zdjęcia i powiedzą, że nic nie widać)
4)Powiedział, że mogę przyjechać z telewizorem to zobaczą (wyregulują) , a jak nie pomoże to odeślą na serwis
5)Zapytany o okulary 2 pary, które miałem dostać powiedział trochę zmieszany , że ponoć przy rejestracji wyskakiwało jakieś okienko o to, to moje chyba tak wyskoczyło, że aż go nie było

Teraz pytania:
1)Co radzicie zrobić
2)Czy ktoś ma 100% info, że do Panasoniców były dodawane okulary?
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
1. To znaczy, że nie ma pojęcia o sprzęcie, że nic nie czyta , nie zna się i opowiada głupoty.
2.Masz pół roku na zgłoszenie wad fabrycznych od zakupu.
3.Tu ma trochę racji ( więc w pierwszym punkcie ściemniał) bo banding serwis nie traktuje jako wadę. Dlatego lepiej skorzystaj z rękojmi a nie gwarancji. Zgłoś do rzecznika od razu i to rzecznik się zajmuje sprawą, Ty masz spokój.
4.Skorzystaj z rękojmi.
5.Masz opis zawsze w instrukcji.

1.Zgłoś do Rzecznika Konsumentów.
2. Nie wiem.
 

Theodore

New member
Witam, ogólnie do Panasów serii Cs630 przy zakupie w Mediaexpert okulary są ale :
1 trzeba zarejestrować się na stronie
2 zarejestrować sprzęt tj dodać zdjęcie tabliczki znamionowej oraz faktury
3 wysłać wydrukowany formularz razem z kopią faktury czy tam paragonu oraz wycięty z opakowania fragment tabliczki z nr seryjnym i modelem na adres

Marketing House, bud. Antares 11 p,
ul. Marynarska 11,
02 – 674 Warszawa


Sporo osób miało z tym problem bo nigdzie nie podają że trzeba coś wysyłać pocztą.

Mam nadzieję że pomogłem choć w tym aspekcie.

Pozdro.
 

Ghost589

New member
@Theodore
Zarejestrowałem się na stronie i zarejestrowałem też sprzęt, ale nigdzie tam nie ma miejsca na dodanie zdjęcia tabliczki znamionowej oraz faktury.
Dzięki za zainteresowanie :0
 

Ghost589

New member
Miałem trochę czasu to zrobiłem test na telewizorze rodziców. Konkretnie na takim:
https://www.google.pl/search?q=le40d550&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=8SK9VeSuOInW7QawoKq4Dg
Podłączyłem PS3 no jest bez porównania ja chcę ten telewizor :). Nareszcie mogłem normalnie pograć chwile w GTA i patrzeć w niebo nie ukazywały mi się żadne smugi, no i mecz nawet można spokojnie oglądać.
Telewizor ten jest o 5 lat starszy od tego (50HZ). Nie wiem, jest to wszystko dla mnie niezrozumiałe.
Jeszcze dla pewności zawołam w poniedziałek takiego gościa od telewizorów żeby zobaczył i ogarnął. Bo ten rzecznik dopiero u mnie w piątki jest.
Jest jeszcze coś takiego jak federacja konsumentów orientuje się ktoś czy oni zajmują się też takimi sprawami ?. Co prawda jest ona oddalona trochę od mojego miejsca zamieszkania, ale działają od wt do pt i wtedy mógłbym działać szybciej.
 

martinxxx.ma

New member
No właśnie za telewizor dałem prawie 4.000 zł. Mogłem mieć telewizor 4k w tej cenie, ale myślę sobie wezmę sobie za to lepszy zwykły Full HD i sobie wziąłem..
A trzeba było brać as640. ... za 55" 2800 pln-ów. ..
Ja osobiście nigdy nie kupuje nowości. .. czekam aż troszke ludzie potestują żeby później nie mieć problemòw...
 
Ostatnia edycja:

Theodore

New member
@Theodore
Zarejestrowałem się na stronie i zarejestrowałem też sprzęt, ale nigdzie tam nie ma miejsca na dodanie zdjęcia tabliczki znamionowej oraz faktury.
Dzięki za zainteresowanie :0

Jest tam przy rejestracji na pewno miejsce na skan dowodu zakupu i tabliczki znamionowej a resztę wysyłasz pocztą.
 

Theodore

New member
Musisz wejść na stronę Panasonica świat 3d i tam się zarejestrować z produktem, to jest chyba strona ogólna Panasa a nie świat 3d, bo tamta wyglądała inaczej troszkę. Wtedy są te opcje z nr seryjnym i etykietą.
 
Do góry