Samsung w serwisie

joba

New member
11 stycznia oddałam mojego samsunga LE-32T51B do serwisu.Niestety serwis w Zielonej Górze nie dał rady i wysłał telewizor do Warszawy.Wszystko by było dobrze(pomijając termin naprawy) gdyby nie to że w drodze powrotnej do Zielonej Góry(pobobno)firma kurierska uszkodziła obudowę pękła w dwóch miejscach.Pan w serwisie w Zielonej Górze stwierdził że to jest moja wina ponieważ telewizor był nie dobrze zapakowany.Wspomnę tylko że po telewizor do mojego domu przyjechał pan z serwisu ,zapakował go w grubą gąbkę i karton.Nie poinormował mnie że z powodu braku styropianów w razie jakichkolwiek uszkodzeń podczas transportu tracę gwarancję.Do dziś nie wiem co dalej.po kolejnym telefonie dowiedziałam się że Samsung uznał gwarancję na obudowę i oni złożyli już zamówienie. A ja dalej czekam.
 

Tomek Koko

New member
Bez reklam
Warunki gwarancji sa opisane w... gwarancji a wiec jesli tam nie ma mowy, że musisz trzymac styropian lub karton to znaczy ze mozesz go wyrzucic do kosza a gwarancji nie tracisz.
 
Do góry