Serwis Samsunga! Uwaga na terminy naprawy!!

stanza11

New member
Przestrzegam przed Głównym Serwisem Samsunga 0801801881. Jestem „szczęśliwym” posiadaczem TV LE37R72B. W 8 dniu od momentu zakupu uległ uszkodzeniu. Po 2 dniach od momentu zgłoszenia odebrał go serwis lokalny w Gdańsku. Po następnych 2 dniach otrzymałem informacje, że uszkodzeniu uległa MATRYCA i TV zostanie przesłany do następnej ekspertyzy w W-ie. 7 dnia od momentu zgłoszenia TV dotarł do serwisu głównego i zaczęło się. W pierwszych dniach miła obsługa, ale już 3 dnia porażka i zbywanie klienta. W 5 dniu (otrzymania w W-ie) po uporczywych codziennych telefonach dowiedziałem się od konsultanta, że TV leży w magazynie i czeka na ekspertyzę (2 dni w serwisie lokalnym tylko to trwało). Konsultant poinformował mnie, że następnego dnia oddzwoni, a TV zostanie priorytetowo sprawdzony odnośnie wady. I CO? I NIC! nikt nie dzwoni. W związku z tym dzwonię wieczorem i znów otrzymuję informacje że TV tkwi na magazynie a do końca naprawy (14 dniowej) zostało już tylko 3 dni z czego zanim dotarł TV do serwisu otrzymałem info. od konsultanta że tyle może trwać transport do nich! Po zwróceniu uwagi, że żądam wymiany telewizora na nowy zostałem zbyty i zwrócono mi uwagę że w gwarancji jest zapis że jeżeli części są importowane z zagranicy to naprawa może trwać 30 dni i nic więcej to ich nie interesuje. Po dalszych wypytywaniach okazuje się że w W-ie nie mają żadnych części służących do naprawy sprzętu i są one zamawiane, a sprzęt jest naprawiany prawdopodobnie w ciągu 30 dni, czyli 14 dni serwisowych to czysta fikcja w wykonaniu Samsunga a o wymianie na nowy nawet nie ma co wspominać. Na żądanie potwierdzenia zakupu matrycy za granicą i opłacie celnej żeby potwierdzić autentyczność sprowadzenia części również nie chcą słyszeć. Zadaję sobie pytanie, jakie konsument ma prawa w Tym kraju. Wydałem 6000zł na zakup TV, który już 8 dnia odmówił mi posłuszeństwa, nie wiem jak długo będę czekał na jego otrzymanie z powrotem opłaty abonenckie za TV i kablówkę płacę a TV jak nie mam tak nie mam. I po co był mi ten zakup?
P.S.
Na stronie internetowej Samsunga jest informacje że TV jest w naprawie, a przewidywany jej koniec 16.01.2007 ładnie brzmi tylko, że dzisiaj jest 19.01.2007. a infolinia dalej nic nie wie!!!
 

stanza11

New member
cd.

Dzisiaj jest 22.01.2007 jest to 17 dzień naprawy a w Serwisie nikt nie potrafi mi dalej odpowiedzieć jakie są wynki ekspertyzy, czyli Tv dalej chyba lezy na półce.
Jeżeli ktos chce oddać jakiś artrykuł Samsunga do naprawy to niech to lepiej zrobi w sklepie, tam chociaz obowiązuje Ustawa o Szczególnych Warunkach Sprzedazy
 
Ostatnia edycja:

baranskia

New member
To tylko do UOKiK z nimi, ale dopiero po upływie 30 dnia od oddania do serwisu... alb

:x
To tylko do UOKiK z nimi, ale dopiero po upływie 30 dnia od oddania do serwisu... albo do sądu z powództwa cywilnego - słowem gehenna!
Współczuję i trzymam kciuki!
Adam
PS:
A jak przyjdzie co do czego TO JA BYM IM NIE ODPUŚCIŁ - NIECH MAJĄ NAUCZKĘ!
NTNR -
i proszę opisz jak sie potoczą dalsze losy Twojej sprawy, bom ciekawy :)

---------------------------------
 

stanza11

New member
Nareszcie go mam!!!!!

29.01.2007 po nierównej walce otrzymałem TV. Wspaniałe, nieprawdaż? W 24 dniu naprawy otrzymałem nowy Tv po uporczywych telefonach na które straciłem kupe piniedzy, a przedewszystkim nerwów. A gdzie te osławione 14 dni?
Jeszcze raz po swoim doświadczeniu informuje, żeby wszyscy którym uległ awari jaki kolwiek sprzet kierowali sie prosto do slepu, a nie do SERWISU!!!!
Jest to wogle wytwór nie przyjazny dla klijenta!!
Ale jak widzę to chyba wszystkie serwisy w polsce działaja w podobny sposób (np. post z dzisiejszego dnia o LG gdzie termin naprawy przecierz liczy sie od dnia zgłoszenia.
Oddając sprzęt do sklepu mamy czas na ich odpowiedz do 14 dni i to My decydujemy o tym czy sprzęt ma byc naprawiony lub tez wymieniony! Polecam jako lekture Ustawe o Szczególnych warunkach sprzedaż lub chociarz o telefon (DARMOWY 0800........) do rzecznika federacji konsumenta zanim kto kolwiek spróbuje oddac co kolwiek do serwisu.
Mam nadzieje że moje kłopoty z Tym tV juz sie skończyły.
Na końcu tego postu chciałem bardzo pozdrowić główny seris Samsunga Panie I Panowie o by tak dalej a sukcesy w pracy będą ogromne a rzesze kljentów potężne!!!!:blagam:
 

yanoieq

New member
witam też mam cholerne problemy z serwisem od 12 stycznia nie moge sie dowiedzieć co dolega mojemu telewizorkowi bo w serwisie wszyscy czekają na części ale nikt nie jest mi w stanie powiedzieć co konkretnie sie popsuło poczekamy miesiąc naprawy już niedłudo wię zobaczymy czyżby nowy telewizorek:smile:
 

johanek

New member
Niestety, ale w/g obecnego prawa sewis a tym bardziej sprzedawca nie ma absolutnie obowiązku naprawy sprzętu w ciągu 14 dni od daty dostarczenia sprzętu do serwisu. W terminie 14 dni serwis lub sprzedawca musi odpowiedzieć na zgłoszenie serwisiowe. Nie musi niestety określać daty naprawy, a trwać to może np. 3 miesiące. Smutne to ale prawdziwe. Ktoś mądry zmienił nam prawo gwarancyjne na znacznie znacznie gorsze dla nas klientów. Tfu
 

Roy1

New member
Witam.
Ja po partactwie serwisu lokalnego jestem na etapie mediacji w formie pism poleconych do centrali samsunga,sprawe mojej reklamacji prowadzą prawnicy.
Po tym jak serwis lokalny nie naprawił mi tv bo pan ''technik" stwierdzil że rozjaśniając obraz, rozjaśniają sie tylko boki panelu a do tego w kolorze zielonkawym powiedział -tak ma być,
Jak mu przyniosłem z sypialni drugi tv lcd i pokazałem jak ma być to stwierdził że musze zgłosić drugi raz tv do naprawy,tyle że ja mam gdzieś taką zabawe w kotka i myszke.

a zapomniałem serwis lokalny stracił gdzieś gwarancje a tv porysował,jak sie skończy moja historia dam znać.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
witam
mamy podobne problemy.
Mimo zapewnień o natychmiastowych naprawach / mimo znajomosci/ terminy moga ulec zmianie do 30 dni. I przeważnie ulegają.
Obecnie mamy kilka telewizorów na które czekamy na decyzję.
I co - i nic - czekamy. W innych firmach- to jest nie do pomyślenia.
Przeświadczeni że wszystkim może się zepsuć - ale nie nam , warto wziąć to pod uwagę przy zakupie wyśnionego modelu, lub wybrać inna firmę.

pozdrawiam
 

kokon55

New member
SAMSUNG-problemy z gwarancja a infolinia

Witam!!!!!!
Podzielę się z Wami moimi doznaniami z infolinią Samsunga , raczej z tymi PSEUDODORADCAMI nazwałbym ich inaczej,ale może będą to czytać dzieci…….!!!!!!! Telewizor mój jest w naprawie od 32 dni w serwisie w Bydgoszczy –czyli 2 dni po czasie, dzwonię codziennie na infolinie od jakiś 10 dni i żaden ale to żaden pracownik infolinii nic nie może mi powiedzieć na temat mojego TV , codziennie pytają tylko o nr fabryczny i obiecują ,że po konsultacji z serwisem jutro oddzwonią. Nie wiem jaką rolę ta infolinia spełnia , bo nie jest na pewno w żaden sposób przydatna tym ludziom , którzy tak jak ja na chwilkę doznali ciemnoty i kupili to coś czyli Samsunga. Swoimi kanałami doszedłem wreszcie do informacji , że dostanę nowy TV,choć modlę się ,aby zabrakło go w magazynie ,bo z pewnościa mógłbym wybrać wtedy w sklepie coś innego np. SHARPA LUB PANASONICA .
TAKŻE Z UWAGA PRZECZYTAJCIE TO CO TERAZ NAPISZĘ I DOTYCZY TO WSZYSTKICH POTENCJALNYCH NABYWCÓW SPRZĘTU MARKI SAMSUNG –

PRZY WYBORZE MARKI TELEWIZORA KIERUJCIE SIĘ TAKŻE SERWISEM , JAK PODCHODZĄ DO KLIJENTA , JAKIE SĄ WARUNKI GWARANCJI i przede wszytkim opiniami ludzi bo to jest najlepszy wyznacznik – JA SIĘ PRZEKONAŁEM ,ŻE SAMSUNG JEST FIRMĄ BARDZO NIERZETELNĄ,A ŚWIADCZĄ O TYM MOJE ORAZ INNYCH URZYTKOWNIKÓW FORUM PROBLEMY!!!!TO JEST NAPRAWDĘ DOBRA RADA JEDNYM SŁOWEM WSZYTKO TYLKO NIE SAMSUNG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

pinja

New member
Myśle, że Samsung nie jest wcale odosobniony, moge się "pochwalić" conamniej dwoma przykładami kontaktów z serwisami dużo bardziej renomowanych marek. Niestety po odejściu od kasy wieszość producentów zapomina, że nadal jesteśmy klientami. Smutne ale to prawda.
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

pawmal_

New member
42c7h

Uwaga na serwis, klamia w Gdansku, klamia w Serwisie Centralny Sp z o. o., Klamia w Samsung Polska - tam mniej ... :), Infolinia nie oddzwania i nic nie wie, wciska kity ..., generalnie nalezy ich omijac. Odzyskalem kaske dopiero po telefonicznych interwencjach w Warszawie. Maja klienta w DUPIE !!! a szkoda bo tv mi sie podoba.
 

Pardul

New member
chcialem przestrzec rowniez przed serwisem El-Tom z suwalk
telewizor wzieli 16 lutego , kiedy zadzwonilem do nich jakies siedm dni temu (dzis jest 11.03) pani z infolini powiedziala ze u nicxh usterki nie stwierdzono (jak mozna nie widziec martwego piksela i nie slyszec ze prawy glosnik gra ciszej )
siedze juz miesiac bez tv ! pani z tegos serwisu miala do mnie zadzwonic i powiedziec co sie dzieje z tv , oczywioscie nie zrobila tego !
Planuje osobista wycieczke do serwisu oddalenego o 60 km bynajmniej nie w celach kulturalnej rozmowy !
Jak mozna wziac od klienta tv za 5tys zl i nie wiedziec co sie z nim dzieje ?
Nie stwierdzenie usterki zajelo im az 6 dni ! bo dopiero po tym czasie telewizor dostarl do serwisu centralnego , o czym dowiedzialem sie sam po wielu telefonach na infolinie i do serwisu centralnego - okazalo sie to pani z serwisu El-Tom to przeroslo !

jak liczyc te 30 dni czasu naprawy ? od czasu kiedy tv zabral serwis lokalny czy od czasu kiedy dotarl do serwisu centralnego ?
 
Ostatnia edycja:

Arturro

New member
U mnie ta sama sytuacja !!!

UWAGA NA SERWIS SAMSUNGA !!!

1. LCD TV 42" zepsul sie po roku ( dobry okres.. )
2. Zadzwonilem do serwisu .... przysłali DHL
3. DHL mnie się zapytał dokąd mają zawieść .. paranoja jakaś... jak samsung wysyla kuriera to sam powinnien wiedzieć gdzie to zawięć...
4. Minęły trzy tygodnie.. żadny informacji. żadnych telefonów..
5. Od dwóch dni wydzwanian do serwisu.. ale czły czas mowią że sprzęt to oni otrzymali później... ( od mojego domu do serwisu jest 3,5 km.. a DHL potrzebował na to dwa dni )
6. Generalnie to nie umieją naprawić bo części nie ma, a ta cala infolinia samsung jest tak bezczelna że chętnie sam bym się do nich wybrał..
7. Teraz muszę się modlić aby serwis łaskawie dal znać samsungowi że telewizor nie da się naprawić, a następnie musze czekać aż może za jakieś pare dni się do mnie zgłoszą...
8. Serwis trzy dni pod rząd obiecywał że da mi znać co i gdzie.. nikt nie zadzwonił...mono obietnic i obowiązku ...
9. Mam pare samsungów w domu ( LCD i LCD monitopry ) ... napewno po raz ostatni zakupilem produkty tej firmy !!!!

Czy ktoś wie jak się nazywa dyrektor działu obsługi klienta w Samsung Polska ? Chciałbym na niego złożyć zażalenie do europejskiej centrali..

Seriws jest bezczelny... najgorzy jest pan Adam Garwolewski który zaczł się wykłucać o sprawach prawnych ! ...... nie ma co piszemy zażalenie do centrali .. jezeli ktoś chcialby dołożyć swoje pare groszy to zachęcam : karczykowski@gmail.com

Pzdr,
@K
 

roberts1976

New member
Nierzetelny serwis

Chciałbym przestrzec wszystkich klientów firmy Samsung przed serwisem w Sosnowcu na ulicy Jaśminowej. Tv LCD oddałem 6 kwietnia, a do dnia dzisiejszego nikt nie jest w stanie mi powiedzieć kiedy i czy w ogóle tv będzie naprawiony. Pracownik, który odbierał sprzęt (w domu) stwierdził uszkodzony panel (widoczny czerwony pionowy pasek i poziomy czarny). Diagnoza - sprowadzić nowy panel z GB. Miałem nadzieję, że Wielka Brytania nie leży na końcu świata, ale myliłem się. 28 dzień naprawy - części jeszcze nie sprowadzono. Po kolejnym telefonie do serwisu (2 maja) żona dowiedziała się, że każda osoba odbierająca telefon w serwisie jakimś dziwnym trafem jest kolejnym kierownikiem lub kierowniczką. Kto tam wogóle pracuje jak tam sami kierownicy. Na zadane pytanie o przewidywany termin naprawy otrzymała odpowiedź żeby zadzwoniła w piątek (4 maja) kiedy to mija ostatni dzień naprawy. Tylko zastanawiam się kto będzie pracował w piątek (długi weekend). Ponadto bardzo miła Pani z serwisu poinformowała moją żonę, że ewentualna decyzja o wymianie sprzętu na nowy może nastąpić dopiero w ostanim dniu gwarancji. Drążąc temat żona zadała pytanie, ile trzeba czekać na opinię o wymianie sprzętu - może lepiej trzeba było nie pytać. Miła Pani odpowiedziała, że może kolejnych 30 lub 40 dni, a ona będzie pierwszą osobą, która raczy Nas o tym powiadomić. Nie ma jak "miła i kulturalna" obsługa, na pewno każdemu kogo spotkam nie polecę serwisu w Sosnowcu. Nieważne że człowiek wydaje 3500 złotych, że gdyby nie MY klienci serwisy nie miałyby prawa bytu - po odejściu od kasy reklamacji nie uwzględnia się - czyż nie brzmi to znajomo?
 

Czaja

New member
Witam

Mam pytanie odnośnie dlugości naprawy TV LCD Samsung. Jako ze serwis jest niezdecydowany czy tv bedzie naprawiany czy tez wymieniany a mija juz 19 dzien roboczy od kiedy oddalem tv do naprawy chcialem sie dowiedziec czy jesli czas naprawy przekroczy 21 dni roboczy moge takiego tv nie odebrac i prosic o zwrot pieniedzy.
Dziekuje za odp
 

aras

New member
Jestem kolejnym pechowym posiadaczem tv firmy samsung. W mojej półrocznej plazmie padł zasilacz. Po 2ch dniach pojawił się mobilny serwis techniczny, który wykręcił zasilacz. Po 2ch tygodniach ekipa przybyła z zasilaczem. Telewizor znowu świeci (ciekawe na jak długo?) Przy okazji dowiedziąłem się że mój półroczny egzemplarz ma już 1600 godzin!!! Moja rada przy zakupie sprawdzajcie w menu serwisowym tv ile godzin ma przelatane Wasz telewizor. Mam jeszcze pytanie czy poniżej w menu serwisowym znajduje się data uruchomienia, czy zmontowania matrycy?
 

soborno

New member
Ku przestrodze potencjalnych klijentów samsunga

Czy ktoś czekał na załatwienie uzasadnionej reklamacji w serwisie samsung prawie 4 miesiące ?
 

UgoR

New member
Trzecia naprawa, a wymiana na nowy

Witam…
Mojego Samsunga LE37B530 kupiłem jakiś rok temu.
Po pół roku jego użytkowania obraz na HDMI zrobił się fioletowego odcienia.
Zadzwoniłem na infolinię i wyjaśniłem usterkę.
Kazano mi zrobić test diagnostyczny, potem reset odbiornika, a na końcu, gdy problem nie zniknął kazano mi wgrać do TV nowy soft.
Niestety i to nie pomogło.
Umówiono mnie z serwisem.
Panowie przyjechali po trzech dniach.
Stwierdzili, że płyta główna jest do wymiany i że to moja wina gdyż wgrałem nowy soft!
PARANOJA CO NIE??!!
Oczywiście części nie mieli na magazynie, bo jak tłumaczyli mają zbyt mały magazyn.
Byłem zmuszony czekać na części tydzień
Spoko…
TV naprawiony.
Niestety po kilku miesiącach podobny problem.
Jednak tym razem obraz z PC był lekko niebieski, a obraz z TV analogowej był żółty.
Zadzwoniłem do infolinii….
Ta sama historia….
Przyjeżdżają panowie z serwisu i stwierdzają, że płyta główna znowu do wymiany.
Jednocześnie oskarżają mnie o uszkodzenie TV, no bo dwukrotna usterka tego samego elementu to coś NIEPRAWDOPODOBNEGO jak twierdził serwisant.
Pan z serwisu uświadomił mnie też, że nowe TV zapisują wszystko co robił użytkownik i że prawda wyjdzie na jaw…
Telewizor naprawiony.
Najwidoczniej to jednak nie ja byłem przyczyną usterki.
TRZY TYGODNIE PÓŹNIEJ TELEWIZOR ZACHOWUJE SIĘ ZNOWU TAK JAK PRZY PIERWSZEJ USTERCE (fioletowy obraz na HDMI).
Znowu infolinia i znowu serwis.
Serwis przyjeżdża za 12 godzin, ale ja już wiem, że to znowu ta płyta główna….
Mam już tego dość.
Powiedzcie mi czy mogę się ubiegać o nowy egzemplarz TV lub zwrot kasy?
To będzie trzecia naprawa tego samego.
Jednak gdy dzwoniłem na infolinię nawiązując do legendarnej wymiany sprzętu przy trzeciej naprawie to oni mi odpowiedzieli, że te prawo zostało już dawno zlikwidowane i że teraz mogą sobie to naprawiać w nieskończoność chyba, że stwierdzą, iż naprawa jest niemożliwa lub nieopłacalna.


Z góry dzięki…
 

slawko_23

New member
Bez reklam
Jestem kolejnym pechowym posiadaczem tv firmy samsung. W mojej półrocznej plazmie padł zasilacz. Po 2ch dniach pojawił się mobilny serwis techniczny, który wykręcił zasilacz. Po 2ch tygodniach ekipa przybyła z zasilaczem. Telewizor znowu świeci (ciekawe na jak długo?) Przy okazji dowiedziąłem się że mój półroczny egzemplarz ma już 1600 godzin!!! Moja rada przy zakupie sprawdzajcie w menu serwisowym tv ile godzin ma przelatane Wasz telewizor. Mam jeszcze pytanie czy poniżej w menu serwisowym znajduje się data uruchomienia, czy zmontowania matrycy?


no dobra 1600/180 dni=8,8 h dziennie? Czy to dużo? A jak niby chcesz sprawdzić w menu serw? Jak sprawdzisz sprzęt kupiony w "internecie" gdzie kupują w większości użytkownicy tego forum? :)
 
Do góry