problem z telewizorem sharp xd1e

luxorxxx

New member
W grudniu zakupiłem telewizor LCD SHARP XD 1E.Kilkakrotnie przydażyła mi się taka sytuacja.Z chwilą przełączania programów pilotem telewizor "zawiesza"sie tzn.brak jest obrazu.A jedyna mozliwoscia ponownego uruchomienia jest wyjecie wtyczki z kontaktu.Po czym wszystko wraca do normy.W chwili zawieszenia żaden z przycisków nie działa ani w pilocie ani w telewizorze .Proszepodpowiedzciemi czy taka sytuacja może się zdażyć i czy jest to normalne , czy tez należy szybko skontaktować sie z serwisem.Czy czynniki zewnetrzne jak np.spadek napięcia może spowodować taką sytuacje.Mam podłączonego n-boxa czy on może to powodować.
 
Ostatnia edycja:

luxorxxx

New member
podziękowania

Dziękuję DIANA za podpowiedz faktycznie jest to wina oprogramowania .Wezwałem serwis i maja się tym zająć.Jeśli ktoś będzie miał ten sam problem proponuje odrazu powiadomić serwis.
 

rojter

New member
Witam

Mam pytanie, zgłosiłeś to do serwisu SHARP'a czy tam gdzie kupowałeś LCD ?

pozdrawiam

ROJTER
 

pitrekk

New member
Niekoniecznie do serwisu. Jesli kupiles on-line masz 10 dni zna zwrot towaru. Jesli cos sie psuje masz mozliwosc oddania do sklepu w ktorym kupiles jako niezgodny z opisem - przeciez nikt nie wciskal CI towaru zawieszającego sie - mial byc w pelni sprawny- i na to masz 24 m-ce, mozesz olac serwis, sprzedawca rowniez jest zobowiazany do wymiany/naprawy. malo tego - mozesz domagac sie zwrotu kasy u sprzedawcy, bveda robic problemy , ale to ich powinnosc. Zawieszanie sie jest norma SHARP'A w serii XD1, oprocz bandingu , buczenia , to "normalne" wady tego TV. Teoretycznie pozbawione sa ich modele dostepne w sprzedarzy od marca 2007 - dotyczy to calej EU , za wyjatkiem PL , w ktorej mimo fabrycznych wad XD1 bylo sprzedawane, zas w reszcie EU wycowane.
 

wszary

New member
Jest jeszcze jedna kwestia. Oddając telewizor do serwisu przez sklep można zażądać usunięcia usterki w terminie 2 tygodni. Jeżeli go nie naprawią w tym terminie to muszą dać nowy egzemplarz. Natomiast kiedy tv jest oddany bezpośrednio do serwisu, a w karcie gwarancyjnej nie jest napisane, że usterka zostanie usunięta w 2 tygodnie, to można czekać dużo więcej. W moim przypadku tak było. Producent napisał w karcie gwarancyjnej, że zobowiązuje się do usunięcia usterki/naprawy w możliwie jak najkrótszym terminie. No i czekałem ponad 3 tygodnie, ale opłaciło mi sie, dostałem nową szukę:p. Widocznie wada była nie do usunięcia.

Pozdrawiam!!!
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
niestety przepisy mówią zupełnie inaczej.
Ale rzeczywiscie masz 10 dni na zwrot towaru - bez podania przyczyn.
 

wszary

New member
corning napisał:
Czy 10 dni na zwrot towaru, dotyczy również sklepów "stacjonarnych" ?

Tak. Ja kupowałem tv w takim sklepie i sprzedawca powiedział mi, że w ciągu 10 dni moge go zwrócić bez podania przyczyny.

Pozdrawiam!!!!
 

wszary

New member
corning napisał:
Czy 10 dni na zwrot towaru, dotyczy również sklepów "stacjonarnych" ?

Tak. ja kupowałem tv w takim sklepie i sprzedawca powiedział mi, że moge go zwrócic w ciągu 10 dni bez podania przyczyny. Ale warto o to zapytać przed kupnem sprzętu.

Pozdrawiam!!!
 

ar2

Wsparcie
Członek Załogi
HD Squad
corning napisał:
Czy 10 dni na zwrot towaru, dotyczy również sklepów "stacjonarnych" ?

Nie, w sklepie stacjonarnym nie mają obowiązku przyjąć towaru, to tylko dobra wola sklepu.
 
Do góry