Od dziś testuje 46F6500 w domu :)

iT!T

Member
Właśnie zaktualizowałem soft do wersji z końcówką 13. Pierwsze spostrzeżenie to tv włącza się po sekundzie a nie po 15 jak dotychczas. Druga rzecz to nieaktywna opcja aktualizacji.
 

przeeemek

New member
Da radę podłączyć słuchawki BT do tv, tak jak w serii H? Jeśli tak to czy da radę zrobić, żeby dźwięk był jednocześnie w słuchawkach i tv?
 

strazakolo

New member
Próbuję połączyć TV z laptopem pod WIN10. Odpalam screen mirroring. Niby się łączy, a po chwili komunikat o braku obsługiwanego kodeka. Pomoże ktoś ?
 

IlianUriel

New member
zgubiłem Anynet z PS3 - nic nie zmieniałem w ustawieniach tv, w PS3 jest włączone "sterowanie przez HDMI", a w tv nie wykrywa konsoli na liście urządzeń Anynet

... jakies porady?
 

lfanek

New member
Panowie gdzieś kiedyś był opis jak do normalnej listy dodać kanały np z listy m3u. Mam smart iptv ale wolałabym mieć to normalnie na liscie
 

Hermandos

New member
Witam, piszę tą wiadomość do wszystkich posiadaczy tego modelu, dokładnie UE46F6500SB w których jest problem z restartem telewizora. Otóż taka przypadłość, byłą zazwyczaj spowodowana wadliwą aktualizacją lub (jak znalazłem na kilku forach) problemami z podzespołami telewizora. Ostatnio mój tv złapał te same objawy, a że ostatnią aktualizację przeprowadzałem kilka lat temu, byłem przekonany, że jedynym wyjściem jest wyprawa do serwisu. Jednak przy przeszukiwaniu internetu, wszedłem na stronę tego modelu na witrynie producenta i - ku mojemu zdziwieniu - jest tam aktualizacja oprogramowania dla tv datowana na 2019-12-06 (2127.0). Niewiele się zastanawiając, zaktualizowałem telewizor i problem z resetem znikną. A więc jeżeli macie problem z restartem to warto się zastanowić nad aktualizacją.

Linka do strony producenta:
https://www.samsung.com/ie/support/model/UE46F6500SBXXU/
 

INTseed

New member
Witam, piszę tą wiadomość do wszystkich posiadaczy tego modelu, dokładnie UE46F6500SB w których jest problem z restartem telewizora. Otóż taka przypadłość, byłą zazwyczaj spowodowana wadliwą aktualizacją lub (jak znalazłem na kilku forach) problemami z podzespołami telewizora. Ostatnio mój tv złapał te same objawy, a że ostatnią aktualizację przeprowadzałem kilka lat temu, byłem przekonany, że jedynym wyjściem jest wyprawa do serwisu. Jednak przy przeszukiwaniu internetu, wszedłem na stronę tego modelu na witrynie producenta i - ku mojemu zdziwieniu - jest tam aktualizacja oprogramowania dla tv datowana na 2019-12-06 (2127.0). Niewiele się zastanawiając, zaktualizowałem telewizor i problem z resetem znikną. A więc jeżeli macie problem z restartem to warto się zastanowić nad aktualizacją.



Linka do strony producenta:

https://www.samsung.com/ie/support/model/UE46F6500SBXXU/
Działa na tym samygo?
 

Bejziczek

Member
Witajcie
Nie chcę zakładać nowego tematu,m a mam model 40F6320 i od lat użytkuje na nim aplikacje Netflix, z której ostatnio zniknął dźwięk 5.1. Wcześniej przy prawie każdej pozycji w katalogu był znaczek HD i 5.1, a obecnie pozostał tylko HD.
Rozmawiałem z supportem Netflix i oni uparcie twierdzą, że nic się nie zmieniło w tych modelach.
A jak u WAS ?
 
Do góry