samsung blu-ray BD-E6100ZF

Gieniu1

New member
Witam wszystkich!!
Zakupiłem angielskiego samsunga blu-ray bd-e6100zf i okazuje się że nie widzi on w samsung apps polskich aplikacji typu ipla, iplex, tvn player, tvp vod, tuba fm itp.
Widzi tylko angielskie aplikacje!!
Czy ktoś z kolegów wie jak przestawić samsunga aby widział polskie aplikacje??
Proszę o pomoc :blagam:
 

zsoi3

New member
Bez reklam
W Polsce są dwie wersje tego odtwarzacza; z oficjalnej polskiej dystrybucji - każdy z nich widzi inne zestawy aplikacji i sam Samsung nad tym nie panuję. Tak więc Twój przypadek mnie nie dziwi - nie wiem jak temu zaradzić; sam jestem ciekawy.
 

Gieniu1

New member
Witam i dziękuje za odpowiedź!
Napisałem w tej sprawie do Samsunga licząc na pomoc i oto odpowiedź:
Szanowny Kliencie
W imieniu firmy Samsung, serdecznie dziękujemy za kontakt.
W odpowiedzi na zgłoszenie pragniemy poinformować:

Opisana przez Pana sytuacja jest spowodowana pochodzeniem odtwarzacza. W związku z regionalizowaniem naszych produktów mają one inne ustawienia na każdy rynek mimo podobnego oznaczenia modelowego. Ze swojej strony nadmienię, że aktualizacja nie wnosi nowych funkcji oraz aplikacji w odtwarzaczu. Nadmienię, że nie ma możliwości zmiany regionu odtwarzacza na inny niż był przeznaczony.

Z chęcią udzielimy odpowiedzi na ewentualne następne pytania.

Z poważaniem
Grzegorz Ostolski
--------------------------------------------
Centrum Obsługi Klienta
Samsung Electronics Polska Sp. z o. o.
tel: 0 801 1SAMSUNG
0 801 172 678 (pon.-pt. 8-20, sob. 8-17)
 

mirsiek

New member
Opisana przez Pana sytuacja jest spowodowana pochodzeniem odtwarzacza. W związku z regionalizowaniem naszych produktów mają one inne ustawienia na każdy rynek mimo podobnego oznaczenia modelowego. Ze swojej strony nadmienię, że aktualizacja nie wnosi nowych funkcji oraz aplikacji w odtwarzaczu. Nadmienię, że nie ma możliwości zmiany regionu odtwarzacza na inny niż był przeznaczony.
Ciekawe co na to przepisy unijne?
Proponuję uderzyć z tej strony bo być może tłumaczenie Samsunga nie jest to zgodne z unijnymi dyrektywami.
Powodzenia i daj znać co załatwiłeś.

Czy pisało na odtwarzaczu lub byłeś informowany, że to towar jest wyłącznie na rynek angielski, jaką masz gwarancję bo jeżeli europejską to jeszcze bardziej ciekawe.
 
Ostatnia edycja:

jmsm

New member
Witam, miałem podobny problem z odtwarzaczem BD-E8500, również zainstalowało mi aplikacje a angielskiej wersji Smart Hub, jednak udało mi się zmienić na wersję z aplikacjami PL, najpierw połączyłem się z internetem siecią kablem LAN, wcześniej łączyłem się przez wi-fi, nastepnie w menu System, uruchomiłem opcję ustawienia i przeszedłem od początku konfigurację (po tej operacji Smart Hub był jeszcze w wersji EN, następnie z menu wybrałem zakładkę Pomoc techniczna i zrobiłem Reset, po tej oeracji odtwarzacz uruchomił się ponownie i przy próbie wejścia do Smart Hub odinstalował zagraniczne aplikacje i pobrał polskie.

Nie wiem czy miało jakieś znaczenie to że z siecią połączyłem się przewodowo kablem LAN

Pozdrawiam
 

Gieniu1

New member
Dzięki Ci za podpowiedź, nie pomyślałem o takim sposobie, może będzie przydatny innym użytkownikom.
Pytałem w serwisie, ale nie byli pewni jak długo to potrwa, nie powiedzieli jaki koszt usługi i skorzystałem z możliwości oddania do importera.
Czekam na zwrot pieniędzy i dalsze poszukiwania okazji.
Pozdrawiam wszystkich.
 

Gieniu1

New member
Jeżeli chodzi o pochodzenie samsunga to wiedziałem o pochodzeniu angielskim a gwarancja była tylko importera.
pozdrawiam
 
Do góry