Wada fabryczna plazm PSXXPC7000

Misiektt

New member
Witam,
Poniżej problem ogólny z tymi plazmami, ja osobiście widziałem już 4 przypadki z reguły po 2 latach :









Czy ktoś z was też coś takiego ma,
Na światowych forach widać wiele takich przypadków ciekawe tylko czemu samsung akcji serwisowej nie zrobi ?

Mi minęły 2 lata jestem ciekaw jak to się skończy :confused:
 

fluid

Banned
Wlasnie jestem w pracy i dzialam na lekko wypalonym monitorze dlatego dopytuje , ja mam podobny problem na plazmie g30 panasonica , czerwone, czasami niebieskie dropy kropki, taki snieg , cos podobnego do tego o czym wspominasz tyle ze u mnie to nie sa pasy a jak by takie chmurki , to tu, to tam rozsiane po matrycy , roznie ... zalezy od kadru .Dzis oddalem tv do serwisu i sie okaze co to za cuda na kiju o_O . Najwidoczniej mamy ten sam problem z matryca Grrrrrrrrrrrr
 
Ostatnia edycja:

fluid

Banned
Czy tragedia to sam nie wiem ...tv nalezy do rodzicow i poki co jest jeszcze na gwarancji wiec nie ponosza zadnych kosztow , bardziej martwi mnie sam problem , to ze zaistnial - sam posiadam vt50 ktory kosztowal mnie nie malo i boje sie ze z czasem moze pojawic sie to samo ... Na dniach sie okaze co jest grane tak ze dam znac co i jak .
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
Tragedia w nawiazaniu do tego co widze na zdjeciach, ale bardzo jestem ciekawy co na takie i temu podobne przypadku odpowie serwis.
 

maxan

New member
Bez reklam
od niedawna też mam ten problem na D550 tv uzytkuje od roku ... wydaje mi sie iż po najnowszej aktualizacji choć to chyba nie przez nią xd ...porażka jutro kontaktuję sie z serwisem.
Edit: pytanie dla ogarniętych... gdzie złozyc zgłoszenie naprawy ...w sklepie gdzie kupowałem czy prosto do samsunga na infolinię? gdzie bedzie szybciej?
Edit2: jest możliwość downgradu oprogramowania?
 
Ostatnia edycja:

andreas2012

New member
z tymi samsungami same problemy, chociaz ten smarttv dosc przyzwoicie zrobili w porownaniu z konkurencja ale jakosciowo tv tragedia
 

kaper.1981

New member
Bez reklam
Wlasnie ps51d550 tak mi padł ale serwis wymiemił matryce bez problemu i dziwnym yrafem po aktualizacji do 1028 he he
 

fluid

Banned
Dzwon na infolinie Samsunga i tam dostaniesz wskazowki co robic dalej - w moim przypadku tak bylo tyle ze dotyczy to Panasonica - daruj sobie serwis bo Ci z serwisu roznie do tego podchodza ... Najefektywniej dzialaja tylko wtedy gdy z gory dostaja namiary na dzialanie :)
 
Ostatnia edycja:

maxan

New member
Bez reklam
dzięki za rady ...tak zrobię
heh w saturnie jest promocja' na samsunga 46eh5300 (1999zł) może się skuszę ...tv nadałby się pod konsolę
 

Misiektt

New member
Widzicie patrzycie na to z punktu widzenia gwarancji a to BŁĄD !!! Jak będziecie to mieli, że wam padnie w trakcie gwarancji to jeszcze ok, ale jak po, to co zrobicie - ja miałem to szczęście że wykupiłem GWARANCJĘ PLUS w MM i muszę przyznać jakość obsługi jest rewelacyjna. Nie dość, że za nic nie płaciłem a to trzeci rok użytkowania to jeszcze w 10 dni się wszystko zamknęło - opinia serwisu :

Wymiana panelu PDP, regulacja Vs, Va aktualizacja 3015.0.

No i teraz mi panowie powiedzcie co ma zrobić ktoś kto ma telewizor po 2 letniej gwarancji - zapłacić za matrycę 4000 zł ?

To jest wada fabryczna i na moje SAMSUNG powinien we wszystkich tych telewizorach dokonać bezpłatnie naprawy. Tymczasem mój znajomy ma PS55C7000 i ten sam problem ale po 2,5 roku i nie kupił dodatkowej gwarancji.
Za 2 lata padnie mi znów matryca i co - nowy telewizor ?
 

fluid

Banned
Przedluzenie gwarancji ze strony producenta to super sprawa nawet wtedy gdy wliczona jest w to dotkowa oplata - czym jest te kilka set zlotych w stos do 4 tys w przypadku wymiany panela jak wspominasz . Tv moich rodzicow (g30) juz od poltora tyg. lezy w serwisie - na chwile obecna diagnoza brzmi nast - pojawiajace sie czerwone dropy to najpraw. kwestia uszkodzonego " modułu " , o jaki dokladnie kaman to pojecia nie mam , nie wnikalem , za wczesnie na to - jest jeszcze druga opcja ta bardziej prawdopodobna - serwisant stw ze wystepujacy czerwony snieg na matrycy to kwestia zle zaktualizowanego softu, ewentualnie softu z jakims bledem ...Zabawne jest to ze gosc nie wie jak przywrocic soft fabryczny , czeka na instrukcje z gory co robic dalej haha - dla mnie smiech bo jezeli to usterka tego typu to tv powinien byc Ready w ciagu kilku dni , przeciez to tylko oprogramowanie o_O .Czekam z utesknieniem na najblizsza srode , mina wtedy 2 tyg a ja bede mogl juz delikatnie pokrzyczec , postraszyc :d ze zost im tylko tydzien na naprawe - po tym czasie albo new tv albo cash ;)
 
Ostatnia edycja:

fluid

Banned
Witam - wlasnie wrocila z serwisu plazma rodziocow a dokladnie panas g30 - trafila tam z powodu czerwonego mrowienia jak wyzej opisywalalem - powodem nie byla awaria techniczna a raczej usterka systemowa (programowa) - podczas automatycznej aktualizacji wraz z nia wgral sie jakis blad' inaczej - bledna nakladka - tak to sformulowal serwisant ;) tv nie zostal nawet rozkrecony bo i po co w zasadzie - do wymiany poszlo cale oprogramowanie sciagane az z Czech o_O .Po 2 tyg tv wrocil do mnie spowrotem -jest sprawny itp tak ze chwalic servis :) Taki newsik - wszystkie plazmy Panasonica ladujace na naszym polskim rynku montowane skladane sa w Czechach hmmmmm .Jedyne do czego moge sie przyczepic to transport a raczej glupkowaty kurier z TNT ktory zamiast solidnie umocowac tv na pace w pozycji pionowej (nie lezacej) zwyczajnie go ulozyl na plask bez zadnego ustabiliozowania , mozna przypuszczac ze tv sunol od prawej do lewej na nierownosciach (szok nornamlnie jak to zobaczylem ) - z tad tez moja max zjebka reprymenda . skulone uszy kuriera i piskliwe - przepraszam :) Bez kitu przed kazdym tego typu transportem trzeba zwracac uwage na najdrobniejszy szczegol .
 

maxan

New member
Bez reklam
no to jednak nie wydawało mi się iż problem powstał po najnowszej aktualizacji... dzięki za podzielenie sie doświadczeniem :)
 
Do góry