Samsung gwarancja...LCD

Ricardogo

New member

USTAWA

z dnia 27 lipca 2002 r.

o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego.

(Dz. U. z dnia 5 września 2002 r.)
...........
Art. 8.
1. Jeżeli towar konsumpcyjny jest niezgodny z umową, kupujący może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową przez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy, chyba że naprawa albo wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość towaru zgodnego z umową oraz rodzaj i stopień stwierdzonej niezgodności, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie naraziłby kupującego inny sposób zaspokojenia.
2. Nieodpłatność naprawy i wymiany w rozumieniu ust. 1 oznacza, że sprzedawca ma również obowiązek zwrotu kosztów poniesionych przez kupującego, w szczególności kosztów demontażu, dostarczenia, robocizny, materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia.


oto nasze prawo ;)
 

direct

New member
PiotrP71 napisał:
witam wszystkich, czy serwis samsunga w ramach udzielonej gwarancji ma obowiązek przyjechać do domu klienta???

Witam, i tu sie zaczyna przygoda...
Servis przyjedzie,ale po telewizor i ma prawo trzymac go 14 dni,a jak bedzie potrzeba importu podzespolów,to nawet do 30 dni tak pisze gwarancja Samsunga, i aby jeszcze nie uszkodzili w transporcie to LCD.
Ja nadal walcze o wymiane ale niewiem dlaczego? bo po kpieniu tv stwierdzilem wade a sprzedawca to kawał ch... który stwarza same problemy , urlop spędza w Chinach a nie może odeslać TV do producenta żeby to on sie martwił co z tym fantem, ale myśle że się czegoś nauczyłem! Nie kupie w NEONET! Tym bardziej w Szprotawie.
Pozdrawiam.
 

cisza

New member
hmm ja na wymianę frontu obudowy czekam od 29 września 2006 - czekają na dostawę towaru :-? miało być 30 dni. Jestem cierpliwy, więc poczekam. Bez obudowy da się oglądać. Pewnie miałbym inne podejście do serwisu gdybym nie miał obrazu ...
co tu dużo gadać, tak to u nas wygląda.

ps. co do odpowiedzialności sprzedawcy za towar - nic nie załatwisz jeśli wada nie wynika z jego winy. Jeśli TV nie jest HD Ready (jak zapewniał producent) to musisz uderzyć do producenta (tak jak zrobiłeś) i czekać.
 
Ostatnia edycja:
Do góry