le40f71b ??

thoma

New member
witam. polecilibyscie cos lepszego w podobnej cenie od w/w moedelu? w innym poscie porownalem ga z plazma panasonica viera ale nikt praktycznie nie odpisal :/ jestem praktycznie zdecydowany na tego samsunga ale chcialbym posluchac opini ludzi bardziej znajacych sie odemnie na rtv :?
ps
podobno sony lcd z serii bravia korzysta z matryc samsunga ( wiec tak jak w reklamie po co przeplacac? tylko placic za engine bravia ?)pozdr
 

ar2

Wsparcie
Członek Załogi
HD Squad
To, że jakaś firma korzysta z matryc tego czy innego producenta ma mniejsze znaczenie od płyty głównej i oprogramowania danego odbiornika... wystarczy porównać obraz.

Co do f71... widziałeś obraz z tego tv ?
 

thoma

New member
obraz widzialem tylko z le40r71b i nie byl zly. wole dolozyc troche grosza i miec odrazu full hd. zamiast za 2 lata sprzedawac "hd ready"i kupowac full hd :/ niestety jestem zielony w tej dziedzinie, totez sie pytam na forum co wybrac w podobnych parametrach itd.pozdr
 

pitbullo1

New member
Witam.Mam podobny dylemat :niewiem: zastanawiam sie nad tym samym modelem samsunga, ale w 100%nie jestem jeszcze przekonany. zastanawiam sie jeszcze nad PHILIPS 37PF9731D i SONY KDL-40X2000. tv mial by byc do xboxa360 i cyfry+ lub n.prosze o podpowiedz może jakieś inne modele full hd są jeszcze godne polecenie. Z góry dziekuje i pozdrawiam
 

pitbullo1

New member
Pewnie sie myle, ale jakos nie przemawia domnie lcd toshiby. zdecyduje sie chyba na samsunga le40f71b. za tydzien go bede kupowal jak robie bląd z takim zakupem to prosze o szybkie przywolanie do porzadku:p. pozdrawiam
 

andy13

New member
Od piątku jestem posiadaczem LE40F71B i jak na razie jestem z niego zadowolony mimo analogowego sygnału z kablówki. Dobrze nagrana płyta DVD + odtwarzacz ze skalerem 1080i wygląda rewelacyjnie (teraz tylko czekac na normalne ceny BlueRay'a lub HD DVD). Przez miesiąc miałem LE32R71B i uważam, że ta seria Samsungów W relacji cena/jakośc jest nie do pobicia.
 

kiki