Samsung LE32M61B

PiotrP71

New member
Witam, czy ktoś może wie ,zauważyłem na fotkach podświetlane przyciski na panelu przednim u mnie pali tylko power w trybie standby czy to normalne?
 

bobik007

New member
Bez reklam
samsung le32m61b

witam,dwa dni temu zakupiłem właśnie ten model,wszystko super,ale po podłączeniu do tunera cyfrowego na niektórych kanałach na twarzach i ustach ludzi pojawiają się żółtawe plamki,tuner jaki posiadam to nokia dbox II,połączony z lcd zwykłym kablem euro-euro,to samo się działo gdy podłączyłem dvd poprzez taki kabel,oraz konsolę ps2 po kablu typu chinch.efekt ten nie występuje na wszystkich kanałach(ale jest często),nie ma go na programach z bajkami typu cartoon,minimini itp.,po podłączeniu lcd do kompa po kablu do monitora rewelacja,żadnych tego typu rzeczy,wydaje sie że ma problem na sygnale analogowym,i teraz moje pytanie,co zrobić??wymienić kabel na typ rgb-component??zmienić tuner na np.samsunga a200,wymienić lcd na inny model(chociaż raczej to nie jest wina tv),poczekać na tunek z wyjściem hdmi-może cyfra wypuści coś przed końcem roku...proszę mądre głowy o porady...z góry dzięki

i jak pomoże mi ktoś??
 
Ostatnia edycja:

pietia

New member
U mnie również na niektórych kanałach telewizor ma problemy z wiernym odworowaniem koloru twarzy.Próbowałem wszelakich ustawień kolorów ,kontrastów ,jasnosci itd.Jeżeli już na jakimś kanale wynik był zadowalający , to na innym już kolory twarzy odbiegały od rzeczywistości .IMHO zależy to pewnie od jakości sygnału analogowego w kablu. Na materiale DVD tego zjawiska nie zaobserwowałem(podłączony po HDMI).Mówię oczywiście o płytach orginalnych.Raz wpadła mi w ręce jakaś marna kopia na dvd i dało się zaobserwować czasami nienaturalne plamy na twarzach.Swoją drogą ciekawy jestem czy w przypadku innych telewizorów LCD ten problem występuje?
 

bobik007

New member
Bez reklam
no właśnie u mnie jest to samo,ale przypatrz się dobrze bo to nie jest tylko przypadłość na twarzach,wszędzie gdzie pojawia się kolor czerwony,różowy np.czerwony dywan w kościele,pojawiają się te plamy,jutro przyjeżdza do mnie serwisant,gdyż zgłosiłem tą sprawę,jeśli nie uda mu się tego usunąć tv idzie do zwrotu lub wymianiam na inny...
 

flk

New member
witam wszytskich mialem ten sam problem i nikt nie byl w stanie mi udzielic informacji na ten temat , a prosilem wszystkich i wszedzie . Wiec sluchajcie:

te plamy to wynik starego oprogramowania telewizora , szybko dzwoncie do serwisu . Przyjezdzaja , pakuja telewizor , wysylaja do warszawy trwa to okolo 2 tyg i telewizorek wraca z nowym softem i dopiero wtedy mozna sie rozkoszowac kolorkami i plamy znikaja .

w serwisie lokalnym musicie sie tylko upierac ze taka sytuacja istnieje , bo serwisanci czesto "nie widza" plam i mowia ze wszytsko ok i sugeruja ze ten telewizor jst bardzo zaawansowanym modelem i ma duzo ustawien i ze trzeba sie pobawic . Nieprawda !!! To nei wina kabli , zlych ustawien i jeszcze niewiadomo czego ! NOWY SOFT tylko sprawe zalatwia .


Pozdrawiam !
 

pietia

New member
To serwis samsunga będzie miał co robić.Swoją drogą upgrade oprogramowania powinien się odbywać na miejscu u klienta.Nie wierzę ,że jest to tak skomplikowane by wymagało 2tyg. okresu trzymania TV w serwisie.Telewizory posiadają przecież złącza serwisowe w jakimś celu:confused:
 

oliwka20

New member
jesli o m61b to chcialabym zapytac czy ,jak to ujac ,sniezenie w postaci drobniutkich ziarenek koloru czerwonego ,szczegolnie widoczne gdy wyswietlany jest obraz np. w czerni wystepuje uwas ?? czasami szczegolnie jak sie telewizor nagrzeje cos takiego u mnie wystepuje ,nie wiem czy to cos powaznego ?????:(
 

pietia

New member
U mnie nic takiego nie występuje.Jeżeli dzieje się tak niezależnie od rodzaju sygnału to tv musi mieć jakiś feler.


Ostatnio bawiłem się menu serwisowym i po zrobieniu RESET wyzerowała się liczba godzin pracy panela LCD.Czy zabawa w menu serwisowym może skutkować utratą gwarancji? Czy są w stanie to udowodnić poza nienaturalnie małą liczbą wyświetlanych godzin pracy panela? Było prawie 1000 h a jest dopiero 30h:(
 

Arius

New member
Co do kolorow to tez mam czasami problemy głównie (TVP2, polsat) dokładnie to samo co piszecie...antena analogowa, zbiorcza.
Czy zmiana softu powinna pomóc ? Ilu z Was oddało do serwisu z tym problemem ?
Na TV jest : version SP01. Pozdro ;)

odp. z serwisu (nic nie pisalem o zmianie softu):

Opisana przez Pana sytuacja świadczy o różnicyw jakości
oraz formacie nadawanego sygnału przez różne stacje.
Proszę sprawdzić działanie telewizora korzystając z urządzenia
zewnętrzengo np. odtwarzacza DVD lub magnetowidu.


Z chęcią udzielimy odpowiedzi na ewentualne następne pytania.
 
Ostatnia edycja:

flk

New member
arius : oddawaj do serwisu , u mnei na zbiorczej bylo to samo , na dvd tez , chociaz na niektorych filmach bylo pieknie to widocznie wina jakiegos odcienia pomaranczy i wtedy jest kicha . Wymiana softu pomaga w 100% . Nawet sie nie zastanawiaj . Bo ja sie zastanawialem , kupowlame kable itd. Teraz przynajmniej mam bardzo dobre kable i sprawny telewizor po wymianie softu.

pozdrawiam :)
 

newt

New member
Ja również mam problem nieprawidłowym wyświetlaniem kolorów. Po lekturze forum podjechałem do serwisu aby wybadać co można zrobić. Serwisant powiedział, że już kilka TV wysłali do serwisu w Warszawie z tego samego powodu. Na pytanie czy oni nie mają kabla serwisowego usłyszałem tylko krótkie i wypowiedziane zażenowanym tonem "Niestety nie". No bez przesady...czy ten kabel robi synod czarownic raz na 13 lat i do tego jedną sztukę? Doskonale znają problem i traca kasę na wożenie kurierem TV - a tyle się mówi o azjatyckiej organizacji i ładzie pracy.
 

bobik007

New member
Bez reklam
le32m61b

witam, u mnie wymiana softu pomogła, na tv czekałem jakieś 2 tygodnie :-( koleś z serwisu przyjechał powiedział, że nic nie zrobi i lcd pojechał do warszawki,cieszę się że teraz dobrze śmiga :) także jeśli macie problem z żóltymi plamami wymiana softu!!!
 

Arius

New member
Dzis TV pojechal do serwisu (podobno na tydzień) wspomnialem im o sofcie, ale oni powiedzieli, ze raczej płyta do wymiany...hmmm :(
wczesniej zrobilem pare fotek z tym problemem, chcieli zeby im przeslac to ich technik bedzie wiedzial o co chodzi...

Pzdr ;)
 

newt

New member
Już mam swój TV z powrotem. Równo tydzień spędził w serwisie.
Jak serwisant (lokalny) zobaczył kolory na TV to sugerował wymianę matrycy lub płyty głównej. Skończyło się na wymianie oprogramowania.
Myśle, że serwis centralny jak widzi M61 to najpierw sprawdza czy soft nie jest sprzed maja - jak jest to dają nowy :)
A to co mówią serwisanci to chyba mydlenie oczu bo wstyd się przyznać, ze serwis Samsunga nie dał im kabelka serwisowego.
 

pietia

New member
WITAM!
Parę dni temu zadzwoniłem do serwisu centralnego w Warszawie przedstawiając swój problem z kolorami.Pan uprzejmie poinformował mnie ,że zna temat i zasugerował przywiezienie TV do serwisu , ponieważ tak będzie szybciej.Zawiozłem ,bo mieszkam 15 min drogi od serwisu.
Cała operacja trwała 10 dziesięć minut(słownie: dziesięć):shock: i sprawa załatwiona . Współczuję użytkownikom tego telewizora mieszkającym poza Warszawą ,gdyż pozbawiają się go na 2 tyg., a naprawa jest banalna i szybka.Pewnie w serwisie obawiają się , aby oprogramowanie nie wyciekło poza serwis centralny .(Jeśli nie wiadomo o co chodzi ,to na pewno chodzi o pieniądze);)
 

Arius

New member
Minął dzień od oddania do serwisu i telefon że TV gotowy. Zmiana oprogramowania. Pan był na tyle miły że zapytał, czy coś poza tym sie dziej....w sumie nic...Takze teraz poczekam az mi go przywiozą.... :confused:

Pzdr :)
 
Do góry