Blu-ray BD-E6100 i aplikacje internetowe

zaneta88

New member
Czesc

Jestem posiadaczka Blu-raya Samsung BD-E6100. Sprzet zakupilam w UK, gdzie mieszkam. Zmienilam lokalizacje w celu pobrania polskich widgetow. Podstawowe takiej jak Iplex (niedostepny poza granicami Polski), TVN Player (podobnie), VOD.TVP.PL (dziala bez zarzutu) sa dostepne, ale sprzet kupilam w duzej mierze ze wzgledu na IPLA TV. Stad tez moje zdziwienie gdy okazalo sie, ze Ipli nie znalazlam. Skontaktowalam sie z Centrum Obslugi Klienta. E-mail od nich byl bardzo lakoniczny i zawieral jedynie pytanie czy mam najnowsza wersje oprogramowania. Otoz mam (1013) i jakos humoru mi to nie poprawia, bo Ipli jak nie bylo tak nie ma. Wchodze w menu Samsung Apps i tam jest lista z paroma ciekawymi pozycjami i reszta badziewia. Ipli brak. Prosze o pomoc. Pozdrawiam.
 
Ostatnia edycja:

leklisek

New member
Czesc

Jestem posiadaczka Blu-raya Samsung BD-E6100. Sprzet zakupilam w UK, gdzie mieszkam. Zmienilam lokalizacje w celu pobrania polskich widgetow. Podstawowe takiej jak Iplex (niedostepny poza granicami Polski), TVN Player (podobnie), VOD.TVP.PL (dziala bez zarzutu) sa dostepne, ale sprzet kupilam w duzej mierze ze wzgledu na IPLA TV. Stad tez moje zdziwienie gdy okazalo sie, ze Ipli nie znalazlam. Skontaktowalam sie z Centrum Obslugi Klienta. E-mail od nich byl bardzo lakoniczny i zawieral jedynie pytanie czy mam najnowsza wersje oprogramowania. Otoz mam (1013) i jakos humoru mi to nie poprawia, bo Ipli jak nie bylo tak nie ma. Wchodze w menu Samsung Apps i tam jest lista z paroma ciekawymi pozycjami i reszta badziewia. Ipli brak. Prosze o pomoc. Pozdrawiam.

Również mam ten odtwarzacz i także nie ma ipla tv. Na stronie samsunga nie ma informacji że niektórych aplikacji może nie być w danym sprzęcie stąd pozostają dwie możliwości. Albo zaczekać na nowy soft albo sprzęt oddać i kupić inny, który będzie miał ipla.
 

zaneta88

New member
Witam

Dostalam 3 odpowiedzi z Samsunga.

1) Czy w odtwarzaczu posiada Pani najnowsze oprogramowanie? Na naszej stronie jest wersja 1013.0, oto link (pozycja Firmware): i tutaj link, ktorego nie moge dodac, gdyz nie mam na koncie 5 postow.

- posiadam

2) Sugeruje wykonać reset usługi smart hub. Następnie proszę na nowo zainstalować usługę. Po takiej operacji serwis Ipla powinien być dostępny.

- tak tez zrobilam i nic

3) Zawartość Widetów zależy od modeli, zarówno część telewizorów, jak i urządzeń typu blu-ray, posiada okrojoną zawartość w porównaniu do najnowszych modeli. Nie wszystkie blu-ray posiadają również pełną przeglądarkę internetową w porównaniu do najnowszych modeli z serii ES (od modelu 5500).
Jeżeli urządzenie zostało zakupione na innym rynku niż Polski, może pojawić się sytuacja, że część widetów będzie niedostępna. Jest to związane z płytą główną urządzenia.

- BD-E6100 jest chyba wystarczajaco nowy, zeby posiadac wszystkie widgety, a z ta plyta glowna to chyba troche naciagane

Wnioski prosze wyciagnac samemu. Moim zdaniem ludzie z Samsunga nie do konca sa zorientowani w temacie. Pozdrawiam.
 
Ostatnia edycja:

fio

Member
Jest nowe oprogramowanie i dalej brak Ipla, Wp.tv i Onet.tv
O co kaman? W dodatku domyślnie preinstalowana i nieusuwalna aplikacja do śledzenia Euro 2012... Firmware z 28 września (1053.2) powinien być aktualny, a tu takie kwiatki. Sprzęt kupiłem w Saturnie i używam w Polsce, więc region jak najbardziej odpowiedni. Napisałem i ja do Samsunga.

Update-------
Dostałem odpowiedź:
Aplikacja Onet.tv nie jest obecnie dostępna w naszych urządzeniach Smart. Aplikacja Wp.tv jest dostępna, ale tylko w odbiornikach telewizyjnych. Natomiast Ipla do czasu zweryfikowania jej poprawności została wycofana ze Smart HUBa dla urządzeń AV(odtwarzacze i kina domowe). W związku z tym w modelu Pańskiego odtwarzacza w chwili obecnej żadna z tych aplikacji nie będzie dostępna w Smart HUBie.
 
Ostatnia edycja:

chudzinki

New member
W BD-E8300 również brak Ipli! Napisałem do Samsunga oficjalną reklamację, bo oczywiście przed zakupem dzwoniłem do nich kilkanaście razy żeby rozwiać wszelkie niejasności. Jak dostanę odpowiedź to dam znać.
 

pawelc32

New member
witam mam zamiar kupić blue ray ze względu na smart ale jak czytam w tym modelu brakuje ipla a resztę serwisów działa tvn iplex tvp vod. Jaki model posiada dostęp do ipli a możne warto lepiej kupić odtwarzacz sony?
 

fio

Member
W tym Samsungu TVN, Iplex, i TVP działają super. W Sony są problemy z obsługą niektórych plików wideo (najczęściej problemy ze standardami .mkv).
 

bobik007

New member
Bez reklam
witam, czy cos już Wam może wiadomo w kwestii uruchomienia Ipla na serii E?pisałem z konsultantem Samsunga to nie był w stanie mi konkretnie odpowiedzieć, a na zadane pytanie w serwisie Ipla otrzymałem odpowiedź „O tym czy aplikacja ipla znajduje się na danym urządzeniu decyduje jego producent. Z naszej strony udostępniamy jedynie aplikację producentom”
pozdrawiam
 

zsoi3

New member
Bez reklam
Witam,

W dniu dzisiejszym (8 listopada 2012) iPla pojawiła się w moim BD-E6100

Ci ciekawe nie jest to jakaś nowa wersja aplikacji; jest datowana na kwiecień 2012 roku. Nie rozumiem więc dlaczego byłą wycofana wcześniej – bo przecież nie z powodu jakiegoś błędu w aplikacji (w przeciwnym wypadku otrzymalibyśmy nową wersję).

Oporny ten SmartTV - coś co powinno być, nie ma - coś co jest nie działa dobrze (np. YouTube), etc...
 

fio

Member
Potwierdzam jest już Ipla.
Aplikacja może stara bo dzisiaj zaktualizowali całą aplikację SmartHub i może w tej nowej wersji stara Ipla działa ok.
 

zsoi3

New member
Bez reklam
fio - a jesteś pewny że działa dobrze? u mnie bardzo często zrywa połączenie w ipli, mimo iż nie mam problemów z siecią i inne aplikacje działają...

Wysyłane z mojego GT-I9100 za pomocą Tapatalk 2
 

fio

Member
Zmartwiłeś mnie, bo wczoraj tylko parę razy spróbowałem i po zerwanych połączeniach myślałem, że mam coś z siecią. Skoro u Ciebie też to występuje oznacza, że jest problem... Może Samsung uznał, że stara aplikacja Ipla może być, a że nie działa nie zmienia faktu, że "jest" (użytkownicy narzekali, że nie ma, a nie, że nie działa). Trzeba do nich pisać i wiercić dziurę w brzuchu. Niech wiedzą, że jest problem nie obojętny dla klientów.
Dzisiaj jeszcze potestuję. Jak będą problemy piszę do nich zgłoszenie.
 

fio

Member
No właśnie zgłosiłbym, ale u mnie dzisiaj zupełnie ok. Wczoraj sprawdzałem odtwarzanie must be the music, bo kliknąłem na popularne. Dzisiaj puściłem porsche cup i cały wyścig można było obejrzeć a teraz dzieciak ogląda już drugą bajkę bez żadnych zacięć. Może to tylko na niektórych materiałach (?)
Z tvp i iplexem też mam czasami problemy. Ostatni odcinek czasu honoru na tvp zacina mi się np. zawsze w 11 minucie. Jeszcze potestuję...

-----Edit-----
Wiele rożnych materiałów i dzisiaj niestety (a może właśnie "stety") nie udaje mi się uzyskać komunikatu: "Połączenie sieciowe zostało zerwane. Sprawdź kabel sieciowy i spróbuj odtworzyć film ponownie. Naciśnij RETURN aby zamknąć to okno". Sprawdziłem już wszystko, na czym wczoraj się zacięło...
 
Ostatnia edycja:

zsoi3

New member
Bez reklam
U mnie tak:

- pogoda (brak zacięć)
- Ojciec Mateusz (kilka zacięć)
- Komisarz Alex (kilka zacięć)
- Roman Kosecki w Polsat Sport Extra (bardzo dużo zacięć)

Nie ma reguły.

I na tym samym sprzęcie - oglądam już któryś raz, nawet teraz transmisję na żywo filharmoników berlińskich w ich aplikacji (taka żółta ikonka). ZERO zacięć, jakość wspaniała,

ipla powinna to zbadać.

Bardo dużo oglądam YouTube - prócz feleru, że wiele, wiele filmów ucina dźwięk na końcu materiału (wideo leci) nie zdarzyły mi się błędy w transmisji.
 

fio

Member
@zsoi3
Zacięcia pojawiają się naprawdę incydentalnie, ale jednak się zdarzają i jak piszesz, nie ma naprawdę reguły jak często i przy jakich materiałach. Problem zgłosiłem.

@TrueGrand
Mimo opisywanych tutaj sporadycznych problemów streamingów sieciowych, w tej chwili uważam, że to najlepszy wybór cena/możliwości w tej kategorii. Na szczęście nie miałem jeszcze jakichkolwiek problemów z materiałami audio i wideo z dysku, płyty, czy sieci lokalnej.
 
Do góry