Samsung UE40ES6100 jak sprawdzić rodzaj matrycy???

zefirek22

New member
Witam wszystkim i mam prośbę, czytałem wiele wątków na temat odczytywania rodzaju posiadanej matrycy i przyznam ze nic z tego nie kumam. Mam tv samsung ue50es6100w na naklejce mam version no: 01, naklejki prze itwory w obudowie nie widać, a poniżej przedstawiam zdjecie z menu serwisowego. Czy byłby ktoś tak miły i powiedział mi jaka u mnie jest matryca? Tzn. ta lepsza czy ta gorsza. Pozdrawiam i z góry dziękuje.

imag0054f.jpg
 

zefirek22

New member
A mógłbym jakiś link do porównań tej matrycy do innych, bo nic nie mogę znaleźć i nie wiem czy to dobra, czy średnia czy najgorsza matryca.
 

RHJG

New member
Bez reklam
R-to AUO .Samsung z tego co wiem nie produkuje matryc w tym nowym rozmiarze.To jest nowa dobra matryca.
 

RHJG

New member
Bez reklam
Chłopie kiedyś rzeczywiście matryce AUO były takie se,ostatnio robią b.dobre matryce np.4k.Twoja jest dobra ustaw sobie porządnie parametry w TV tak jak Ci pasuje a nie patrz na matryce.pozdr.
 

Puniek

New member
Miałem zamiar kupić 40ES6100W ale teraz po przeczytaniu wątków o matrycy to już naprawdę nie wiem. Ktoś tu na forum pisał, ze wszystkie matryce 40" w serii 6000 są Samsunga.... ale sam już nie wiem czy widziałem taki post czy mi sie wydawało.
Chciałem kupić w sklepie internetowym ale teraz to już naprawdę nie wiem co robić bo to jakieś szaleństwo jest....
 
Ostatnia edycja:

zefirek22

New member
Miałem zamiar kupić 40ES6100W ale teraz po przeczytaniu wątków o matrycy to już naprawdę nie wiem. Ktoś tu na forum pisał, ze wszystkie matryce 40" w serii 6000 są Samsunga.... ale sam już nie wiem czy widziałem taki post czy mi sie wydawało.
Chciałem kupić w sklepie internetowym ale teraz to już naprawdę nie wiem co robić bo to jakieś szaleństwo jest....
Gdybym wcześniej się tym zainteresował, to przyznam, ze tez mocno zastanowiłbym się nad kupnem Samsunga. Dlaczego mam mieć "gorszy" telewizor od kogoś innego mimo, że zapłaciliśmy tyle samo i kupiliśmy ten sam telewizor. Nawet jeśli różnice są małe. Jakieś glupie loterie? Dla mnie to jest troszkę śmieszne.
 

kuba78

New member
Witam wszystkim i mam prośbę, czytałem wiele wątków na temat odczytywania rodzaju posiadanej matrycy i przyznam ze nic z tego nie kumam. Mam tv samsung ue50es6100w na naklejce mam version no: 01, naklejki prze itwory w obudowie nie widać, a poniżej przedstawiam zdjecie z menu serwisowego. Czy byłby ktoś tak miły i powiedział mi jaka u mnie jest matryca? Tzn. ta lepsza czy ta gorsza. Pozdrawiam i z góry dziękuje.


Widzę że wejścia dokonałeś zaraz po zakupie, jeszcze w trybie sklepowym.
Co do matrycy, tym się nie przejmuj że nie samsugą, bo one takie rewelacyjne nie są.
Mam w domu porównanie matryc A i P, na korzyść P.
 
Ostatnia edycja:

zefirek22

New member
@up Co to znaczy, że w trybie sklepowym i skąd o tym wiesz? Właściwie to prosiłbym Cię o wyjaśnienie tych ważniejszych oznaczeń w zdjęciu które podesłałem. Rozumiem, że matryca "A" to samsung a matryca "P" to moja czyli "R" tak?
 

RHJG

New member
Bez reklam
Większość firm tak robi jak nie wszystkie,i to od dawna.W pewnym modelu Philipsa są montowane dwie matryce i (teoretycznie) a dla wielu (praktycznie) ta od Samsunga jest gorsza.Nie ma tu nic śmiesznego to jest biznes,są producenci niezależni matryc oni tez chcą żyć i co najważniejsze produkują też b.dobre matryce.
 

kuba78

New member
@up Co to znaczy, że w trybie sklepowym i skąd o tym wiesz? Właściwie to prosiłbym Cię o wyjaśnienie tych ważniejszych oznaczeń w zdjęciu które podesłałem. Rozumiem, że matryca "A" to samsung a matryca "P" to moja czyli "R" tak?

W trybie sklepowym, to widać że nowy nie zarejestrowany w systemie telewizor --/--/--.
Masz inną matrycę , nie znam jej.
 

kuba78

New member
Polecam materiał wszystkim innym ciekawym świata grzebaczom co mają ochotę grzebać gdzieś indziej poza dziurkami w nosie w uszach,no i
też w d.... . Jest było i będzie wiele takich tematów na forum




Tak więc mały leksykon/instrukcja małego GRZEBACZMENA w 10 punktach

1. Jeżeli chcesz wejść do menu serwisowego to najpierw zastanów się trzy razy czy warto?Jeżeli stwierdziłeś że nie warto to (NIE WCHODŹ DO MENU SERWISOWEGO!!!)
2.Jeżeli chcesz wejść do menu serwisowego i stwierdziłeś że warto to zapytaj się jak to się robi!!! I jak już się dowiesz jak się wchodzi do menu bo forumowicz X cię poinformował,lub wyczytałeś na poniższym forum ,lub tudzież innym podobnym forum(przykładowa procedura wejścia do MS-Z GÓRY POPUKAĆ,Z BOKU POGŁASKAĆ,PRZYCISNĄĆ DOWOLNY RÓG OBUDOWY I JESTEŚ W MENU)-nie leć do swego pięknego TV (STOP) poczekaj z powyższą procedurą!!! Czytaj punkt 3
3.Jeżeli czytasz dalej leksykon to oznacza że A) poczekałeś,lub B)poleciałeś pogrzebać i wróciłeś szukać pomocy przy okazji zakładając nowy temat pt. Tryb serwisowy i katastrofa gotowa. Lub też podobnie z formułowanym dotyczący grzebania w MENU SERWISOWYM i nie jesteś w stanie naprawić tego co rozgrzebałeś.
4.Jeżeli wybrałeś w punkcie 3 opcję A) przejdź do punktu osiem i czytaj dalej leksykon/jeżeli wybrałeś w punkcie 3 opcję B) przejdź natychmiast do punktu 5!!!
5.Jesteś w punkcie pięć,a więc oznacza to że wybrałeś opcję B) 99,9% że będziesz musiał wezwać SERVICE opcja A) jeżeli masz TV na gwarancji przejdź do punktu sześć,B)jeżeli skończyła ci się gwarancja przejdź do punktu siedem.
6.Wybrałeś opcję A) jak będziesz informował SERVICE o zaistniałej awarii i przyjdzie do ciebie SERVICEMEN pod żadnym pozorem nie wychylaj się z tekstem że zachciało ci się grzebać w MS,polecam ułożyć bajkę jaki jesteś nieszczęśliwy z powodu awarii TV typu (wieczorem gasiłem było wszystko ok,rano włączyłem stwierdziłem awarię ......itp,itd) 99,9% że będzie naprawione na gwarancji,chociaż mądry i bystry SERVICEMEN domyśli się że łapy pchałeś w MS . Po naprawie zastosuj się do punktu pierwszego z naciskiem na część zdania w kolorze czerwonym.
7.wybrałeś opcję B) tak więc i w tym przypadku
skontaktuj się z SERVICEMEN-em i opisz mu co na grzebałeś przy okazji pytając się o koszta naprawy,bo może się okazać że naprawa może być nie opłacalna,jeżeli będzie opłacalna to po naprawie zastosuj się do punktu pierwszego z naciskiem na część zdania w kolorze czerwonym.
8.Jesteś cierpliwy tak więc zastanów się jeszcze raz poco chcesz wejść do menu serwisowego i czy warto.
9.Jeżeli chcesz np. uruchomić,odblokować w TV USB bo ono fabrycznie jest zablokowane lub częściowo zablokowane,a jest możliwość odblokowania,lub sprawdzić ilość godzin przepracowanych i masz taką potrzebę to dowiedz się na forum jak dokładnie to zrobić od kogoś mądrzejszego w temacie i postępuj zgodnie z instrukcją.Na forum są takie informacje,a jak ich nie ma,lub nie możesz znaleźć to zastosuj się do punktu pierwszego z naciskiem na część zdania w kolorze czerwonym.
10.Jeżeli po jakimś czasie znajdziesz instrukcję jak zrobić,odblokować,przestawić daną funkcję w TV to zastanów się czy na pewno tego chcesz i masz taką potrzebę . jak nie ma takiej potrzeby to oczywiście zastosuj się do punktu pierwszego z naciskiem na część zdania w kolorze czerwonym.

Przykład
http://www.hdtv.com.pl/forum/sony/62993-tryb-serwisowy-i-katastrofa-gotowa.html

mam nadzieję że pomogłem
 
Ostatnia edycja:

SATAn_

New member
Bez reklam
Ostatnia edycja:

kuba78

New member
Ja mam TV zarejestrowany a jakos w menu serwisowym nadal nie posiadam daty, wiec chyba wprowadzasz w blad


To chyba trzymasz telewizor w pudle :)
Wystarczy że raz użyjesz EPG jako użytkowniki jesteś zarejestrowany, masz już datę i czas w systemie.

A, gdzie się rejestrowałeś?
 
Ostatnia edycja:

SATAn_

New member
Bez reklam
To chyba trzymasz telewizor w pudle :)
Wystarczy że raz użyjesz EPG jako użytkowniki jesteś zarejestrowany, masz już datę i czas w systemie.

A, gdzie się rejestrowałeś?

Jesli mowisz o stronie Samsunga to tak, rejestrowalem tam produkt, TV cala dobe podpiety pod siec i kozystam z aplikacji.
 
Do góry