Gwarancja-Samsung polska???

leszek2604

New member
Witam serdecznie.

Zakupiłem kilka dni temu LCD Samsung LE32N71b w MAX24.
Dostałem fakrurę i wszystkie dokumenty jakie były w pudle z TV. Grawancja jest ale nie w języku polskim.

Moje pytanie.

W sklepie zapewniano mnie że gwarancja obejmuje 24 miesiące w Samsung Polska. Czy powinienem otrzymać warunki gwarancji w języku polskim????
Czy to co jest w pakiecie przy TV jest wystarczające??
Pozdrawiam
 

ro35

New member
może nie zauważyłeś,
często jest tak, że gwarancja jest na zewnątrz, przyklejona w folii do pudła,
sprawdź, może jednak... :>
 

dawram

New member
leszek2604 i ja dokonałem kiedys zakupu TV i tez miałem podobny dylemat,gdyż jak mniemam masz obecnie w posiadaniu gwarancje unijną,co stanowi pewien problem z serwisem-rozwiązanie u mnie bylo szybkie po skontaktowniu sie telefonicznym z biurem sklepu poczta przesłali mi naszą polską gwarancję,ba nawet z wykazem punktow serwisowych-Tak czy siak dzwoń i upomnij się o swoje,takie twoje prawo-powodzonka
 

leszek2604

New member
Witam
Skorzystałem z Waszej rady i zadzwoniłem do MAX24. Rzeczywiście potwierdzili , że pracownik zapomniał dołączyć gwarancji polskiej do TV. Prześlą mi pocztą.

Myślę że to ważne, aby żądać w sklepie gwarancji polskiej, żeby nie mieć ewentualnych kłopotów w przyszłości.

Pozdrawiam
 

jasa

New member
Chwileczkę czy powiedzieli że przyślą gwarancje SAMSUNG POLSKA czy polską gwarancję ? Bo to może być istotna różnica. Ja też kupiłem w MAX24 przysłali mi gwarancję polską ale... była to POLSKA GWARANCJA SKLEPU MAX24 :D a nie producenta....:( Sprzęt jest ok. (Yamaha) wiec żalu nie mam. Pozatym to niezły sklep, realcja ceny/jakość bardzo wysoka. Polecam.
 

dawram

New member
Jeżeli otrzymales gwarancje Samsung Electronics to otrzymałes właściwą -Samsung PL i w tym kontekscie sie wyrażalem,nie spotkałem sie by sklep wystawiał na nowy sprzęt gwarancję nie producenta a najczęsciej dzieje się tak w dużych sklepach jak MM czy omawiany Max24,że sprzęt zamawiany idzie wraz z załączonymi gwarancjami-tu faktycznie brak uwagi ze strony sklepu powoduje takie problemy-a my uradowani z wyrwania towaru zapominamy o świecie,dobrze,że po czasie przychodzi opamiętanie:D ;)
 

leszek2604

New member
Witam

Właśnie otrzymałem tą gwarancję. Jest to karta gwarancyjna Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. dla urządzeń zakupionych na terenie Polski. i jest wykaz punktów serwisowch na terenie Polski.
 
Do góry