32R71/72B + PS2 ? Kilka pytań.

pychmen

New member
Witam!
Przymierzam się do kupna LCD 32".Padło prawdopodobnie na model Samsunga 32R71/72B. Mam do wydania max 4000 pln. I teraz pytania:
1) Czy ktoś ma ten telewizor i podłączone do niego PS2?
2) Jak sprawuje się specjalny tryb ustawień do gier?
3) Czy podłączenie PS2 przez kabel optyczny poprawia coś w kwestii jakości obrazu?
4) Czy ten model będzie odpowiedni do PS3, którą w niedlakiej przyszłości zamierzam kupić?
Nadmienię, że mam bardzo ciemny pokój, obraz będzie oglądany z odległości ok 3m. Proszę kogoś z doświadczeniem o pomoc, gdyż jestem kompletnym laikiem w tych sprawach. Z góry dziękuję za pomoc.
 

jaco-sci

New member
pychmen napisał:
3) Czy podłączenie PS2 przez kabel optyczny poprawia coś w kwestii jakości obrazu?
Kabel optyczny nie ma nic wspólnego z jakością obrazu , wyjśce optyczne służy do podłączenia PS2 np: z amplitunerem kina domowego byś mógł się cieszyć dzwiękiem DD 5.1
 

Centosz

New member
Posiadam model SAMSUNG 32R72B i mam do niego podłączoną ps2-ke.Co do trybu "gra" to obraz jest normalny.Nie wiem na czym to dokładnie polega.Włączając tą funkcje obraz robi sie troszke ciemniejszy.Jeśli chodzi o kabel optyczny to kolega juz ci napisał.A co do ps3 to TV bedzie sie nadawał do tej konsoli.Tez mam zamiar kupić tą konsole wiec myśle ze będzie dobrze z nim współpracował.
 

pychmen

New member
Tak też myślałem.Czy po podłaczeniu PS2 do tego LCD jakość obrazu poprawiła się w stosunku do zwykłego tv 60 Hz? Bardzo mnie to ciekawi a szczerze mówiąc to nie mam gdzie tego nawet sprawdzić.
 

Centosz

New member
Powiem ci jak ja to widze z mojego punktu widzenia.Do tej pory miałem zwykły TV SONY TRINITRON 21'' 60 Hz.Do niego miałem podłączoną ps2-ke przez kabel RGB.Obraz był "REWELACYJNY".Moge śmiało stwierdzic że lepszy niż w LCD-u o którym mowa.Nie wiem jak wygląda sprawa z podłączeniem ps2 przez kabel component.
 

Przemcio73

New member
Centosz napisał: