Samsung seria E6500 - testy, opinie, wszystko o...

ogoorek

New member
Data produkcji: nie wiem (sprawdzę w domu)
Użytkowany od: listopad 2012
Częstotliwość: od 4h do 12h / dzień
Ustawienia : tryb obrazu: standardowy, czerń dynamiczna: max, reszty nie pamiętam za bardzo
Źródla: dekoder NC+ / Xbox / zewnętrzny dysk HDD z USB

Matryca padła 2 miesiące przed końcem gwarancji
 

and2000

New member
Nie mam opcji edycji dlatego w drugim poście: pod ww adresem ukazał się nowy soft T-MST10PDEUC-2004.1. Działa także aktualizacja online. Na pierwszy rzut oka nie widać zmian. Wszystko działa ok
 

smartas

New member
Wczoraj zaliczyłem pierwszą zwieche smart hub na tym sofcie, także tego...
Z poprawek na plus, HBO go ponownie reaguje na pilota bez opóźnień.
 

waszek_rmc

New member
Piszę z ciężkimi słowami, ale 5 m-cy bo końcu gwarancji, oraz niespełna 9 m-cy od wymiany gwarancyjnej panelu PDP pojawiła się ta sama usterka!
Coś jest nie tak, jak można wymienić niby na nową część, zapewniać, że to się nie powtórzy i znowu... nowy panel nie wytrzymał nawet 12 m-cy. Co teraz? Samsung wypnie sie na mnie, bo niby czemu miałoby być inaczej?
Ta sama kreska, nawet w tym samym miejscu:) Jest coś, co może opowiadać się za mna?
 

waszek_rmc

New member
Oczywiście samsung umywa ręce, karzą się kontaktować z serwisem który wymieniał a sami informują, ze mogę napisac reklamację - ale zrozumiałem, że papier cierpliwy.. pisać każdy ma prawo.
Na jutro jestem umówiony na telefon z seriwsem, dziś szefa nie było. Pracownik sugerował nawet, co go wcale nie zdziwiło, że sam panel powinien mieć osobną gwarancję. Ale to z szefem... Czuje, ze będą nici, za darmo na siebie producenta nie wezmą ale może podpowiedzą co można zrobić...
 

smartas

New member
Ostatnio serwis samsunga wymieniał mi cześć w sprzęcie agd i mam potwierdzone info że na tą część tylko mam pełne 24msc gwarancji. Wydaje mi się ze z tv powinno być analogicznie, nie odpuszczaj tematu.
 

and2000

New member
Niestety, mam dla Ciebie złą informację. Mam niemal identyczny przypadek- panel wymieniony ok rok temu, gwarancja skończyła się w listopadzie, od miesiąca paski- wymiana korespondencji z Szajsungiem sprowadza się do odpowiedz "goń się frajerze, nikt nie zmuszał do zakupu". Serwis, owszem, wymieni panel- ale odpłatnie- wszak nie ma gwarancji.
Na poparcie mych słów fragment odpowiedzi:
"Po dokładnym zapoznaniu się ze sprawą z przykrością informuję, iż nasza firma nie może uznać Pana reklamacji, gdyż zgodnie z zapisem w karcie gwarancyjnej firma Samsung Electronics Polska Sp. z o.o. udziela 24 miesięcznego okresu gwarancji w przypadku telewizorów (licząc od daty zakupu). Gwarancja automatycznie przedłuża się o czas naprawy. Karta Gwarancyjna nie wspomina o dodatkowej gwarancji na części użyte podczas naprawy. Pana telewizor znajduje się po okresie gwarancji (data zakupu 29.10.2012r).
Przykro nam, że zakupiony sprzęt naszej firmy uległ awarii po wygaśnięciu okresu gwarancyjnego jednak w chwili obecnej reklamowane urządzenie może zostać naprawione jedynie na warunkach naprawy odpłatnej.
W celu dokonania naprawy pogwarancyjnej zapraszam do bezpośredniego kontaktu z lokalnym punktem serwisowym."
To tak dla przestrogi - jeżeli ktoś zastanawia się jakiej firmy sprzęt kupić
 

waszek_rmc

New member
Czyli to musi być jakas zmowa... Serwis bankowo dostaje gwarancje na części. Kupują je, a potem zwrot kasy od producenta. Pytanie jak serwis, który siw tym zajmował podejdzie do tematu.
Sytuacje masz niemal identyczna jak ja. Skoro to nie jest odosobniony przypadek z samsungiem, to cos jest nie tak. Ciekawe czy można jakos przez sad domagać sie swoich praw... Tu nie chodzi o to, ze sprzęt jest po gwarancji, tu chodzi o wadę fabryczna. Bo jak to nazwać? Zapewne gdyby wymienili mi teraz panel, to w ciagu 12 mcy miałby to samo.
 

and2000

New member
Obawiam się, że serwis nic nie pomoże- nie zakładają "swojego" panel- każdorazowo rozliczają się z Samsungiem. Co do jakości wystarczającej na 12 m-cy- wg mnie Samsung poszedł za daleko z "postarzaniem" wyrobów. Sąd- porównaj jakich i ilu masz prawników (pewnie 0) a ilu może mieć ta, tfu, firma. Czarno widzę
 

waszek_rmc

New member
No racja... ale jak widać chociażby na tym forum problem dotyczy LCD, plazm z serii e8000, d550, e6500.. To nie są pojedyńcze przypadki. Na aukcjach są TV z "paskiem"..
A ty co zrobiłeś? Odpuściłeś, czy jakos naprawiłeś? W ogóle można to naprawić nie wymieniając panelu? Może to wina zasilacza, który zostawili wymieniając całą resztę...
 

and2000

New member
Na razie jestem wk..:x. Gdzieś czytałem, że jest to wina braku styków matrycy- ludzie próbowali je naprawiać np. przeprasowując żelazkiem brzeg panela (np.przez papier do pieczenia)- jakkolwiek brzmi to śmiesznie- podobno czasem z dobry rezultatem. Podobno. Ja pewnie będę oglądał dopóki się da, a później zmienię na coś mnie samsungowego - chyba, niestety, już nie plazmę. Oczywiście- koniecznie- z przedłużoną gwarancją(ubezpieczeniem)
 

waszek_rmc

New member
No właśnie. To moja pierwsza plazma, nie jest to model sztandarowy, ale z obrazu byłem i nadal jestem mega zadowolony. Podpytam jutro serwis, czy mozna to jakoś naprawić bez wymiany panela. Ale reklamację do samsunga napiszę, nic nie szkodzi. Tylko czekam aż odpisza mi to samo co Tobie - bo to oznaczałoby, że każdą sprawę traktują maszynowo, zmieniając tylko "datę zakupu"
 
z tymi przedłużonymi ubezpieczeniami to tez trzeba uważać..... lepiej poczytać kto docelowo to obsługuje bo mozna się powaznie naciąć
@waszek napisałem Ci czego sie trzymac w wątku o E8000
jak cos pomoge napisać resztę
dawaj znać
 

VIOLATOR74

Member
Bez reklam
U mnie z matryca wszystko w porzadku ale poszla plyta głowna i wi-fi sie syplo prawie 3 lata po zakupie.Naprawione smiga dalej :),a korzystam z TV sporo.Prawie caly dzien jest właczony :)
 
Do góry