samsung LE26R71B podłączęnie do komputera

jakasia

New member
Witam!
Mam problem z podłączeniem kabelków. Próbowałam podłączyć przez S-Video komputer ze złączem EURO w telewizorze. Problem polega na tym, że obraz jest czarno-biały i na dodatek kiepskiej jakości. Jestem kompletnym laikiem jeżeli chodzi o kabelki, dlatego prosiłabym o pomoc. Konkretnie chcę wyświetlić obraz z komputera Toshiba Satellite L20-101
posiada on złącza:
1 x PCMCIA TYP II
1 x Line-In (mini jack) - mikrofonowe
1 x Line-Out (mini jack) -słuchawkowe
1 x RJ-11 (modem)
1 x RJ-45 (lan)
1 x monitorowe VGA (15-stykowy, umożliwia podłączenie monitora)
1 x TV-Out (S-Video)
3 x USB 2.0
1 x WLAN 802.11b/g

a złącza telewizora to (z tego co pisze w instrukcji)
HDMI x1,
SCART x2,
S-Video x1,
Video x1,
Component x1,
Wejście PC

Próbowałam zmieniać ustawienia dla tv w karcie na Pal(i wszystkie możliwe). Co mogę robić nie tak, a może jest jakiś lepszy sposób na podłączenie tv do komputera niż S-Video-Euro? Jeżeli tak, to jak można to zrobić i jaki kabel będzie mi potrzebny?? Z góry dzięki za pomoc
 

detom

New member
Wejście PC w telewizorze to gniazdo D-sub, wyjście z komputera z karty graficznej (do monitora) to też D-sub. Sprawa chyba jasna potrzebujesz kabla D-sub :)
 

rad

New member
Ja moja Tochibe podlaczalem kiedys do telewizora przez S-Video plus przejsciowka na Euro (bo tv S-Video nie posiada). Oto wynik z doświadczeń:
Na kablu z marketu za 8 PLN dokladnie tak jak napisales. Obraz czarnobialy i niewyrazny.
Na kablu za 60 PLN obraz kolorowy i calkiem, calkiem OK
Ale ten tv to CRT był i stary juz.....
pozdr.
 

Jussi

New member
Bez reklam
Z tego co podajesz i telewizor i komputer posiadaja wejscia/wyjscia:
-d-sub (czyli takie jak w karcie graficznej, szerokie z bolcami)
-s-video (tez to co co w karcie graficznej, male okragle)