Reklamacja w sklepie czy u producenta

bronx99

Member
Witam
Niestety, mój Samsung ps50c550 ma awarie (pozioma czarna linia na ekranie) dlatego też mam pytanie do osób które reklamowały TV firmy Samsung.
Czy lepiej reklamować go u producenta, czy w sklepie w którym go nabyłem (sklep internetowy)
Pozdrawiam
 

Kwachu

New member
Zawsze jest lepiej reklamowac prosto do serwisu producenta... pomijasz posrednika w ten sposob bo i tak sprzet trafi do serwisu czy to przez ciebie czy sklep reklamowany.
 

mrraffi

New member
Sprawa się wyjaśnila - gwarancja musi być realizowana przez sklep (telewizor nie był z PL - według Samsunga)

Witam, możesz napisać coś więcej, czy faktycznie TV nie był z polskiej dystrybucji? Jeśli kupowałeś go w kraju to na jakiej podstawie Samsung to zakwestionował?
Bo wiadomo robiąc zakupy przez net można pomimo polskiej gwarancji nieźle się naciąć.

pozdr
 

bronx99

Member
Witam
Zadzwonilem do serwisu samsung polska i po numerze serii doszli do tego ze nie jest on z polski. Kupiny był w sklepie internetowym Redcoon i posiada gwarancje samsung polska podbitą przez sklep. Dobrze , że serwis sklepu działa szybko i w piatek zabierają TV
pozdr.
 
Ostatnia edycja:

marciniozo

Well-known member
Bez reklam
O sklepie Redcoon nieraz było na forum. Ma on niskie ceny, ale forumowicze przestrzegali właśnie o tym, że oferowany tam towar nie pochodzi z polskiej dystrybucji.....
 

bronx99

Member
Po 40 dniach od wysłania telewizor wrócił z serwisu w Niemczech. W serwisie wymieniono panel na nowy oraz wgrano nowy soft.
Nastąpiło parę zmian. Na "-" zmieniło się to, że TV głośniej pracuje. Wcześniej lekkie buczenie było słychać po lewej stronie po przyłożeniu ucha. Teraz słuchać bzyczenie również z prawej strony.
Na "+" zmieniło się to, że nie występują skoki jasności (wcześniej od czasu do czasu się pojawiały). Nie wiem czy to zasługa nowego panelu, czy softu ale efekt migotania wogóle nie występuje. Reklamacja trochę trwała ale zakończyła się sukcesem.
Pozdr.
 

ania w

New member
nigdy u producenta, tylko w sklepie, ma się większe prawa, a gwarant czy producent może zrobić wszystko-nie odpowiedzieć, trzymać sprzęt ile wlezie, bo żadne terminy go nie obowiązują i żadne prawo. Myśmy tacy mądrzy byli,że do panasonica poszliśmy i teraz bardzo żałujemy... Nigdy nie dajcie się odesłać do gwaranta i krótsze terminy tu nie obowiązują.
 
Do góry