!!! Uwaga na telewizory Samsung LCD z model code XXU !!!

winner99

New member
Witam

ostrzegam wszystkich posiadaczy telewizorów Samsung LCD szczególnie nowych egzemplarzy z serii 7 i 9 czyli 756, 786, 956 np. Samsung LE40A786, inne modele prawdopodobnie też przed gwarancją, która tak naprawdę nie jest respektowana w Polsce. Dlatego też należy sprawdzić z tyłu i z boku telewizora tabliczkę znamionową z napisem MODEL CODE: jeśli 3 ostatnie litery są XXH to wszystko jest ok czyli gwarancja jest na Polskę, jednak jeśli jest XXU to nasz model mimo posiadanej przez nas gwarancji samsung polska dostarczonej razem z telewizorem jej nie posiada. MODEL CODE: np. SAMSUNG LE40A786R2FXXU ma gwarancję tylko na rynek angielski !!!! SAMSUNG POLSKA gwarancję telewizora z końcówką XXU nie respektuje, jest to informacja sprawdzona. Sam padłem ofiarą zakupu powyższego modelu przez jeden ze sklepów internetowych na szczęście zabrali telewizor i oddali pieniądze.

UWAGA na: SAMSUNG XXU bez gwarancji polskiej i obniżoną przez to wartością rynkową!!!!!

Podaje telefony do Samsung Polska w celu sprawdzenia gwarancji:

0 801-172-678

22 607-93-33 (Biuro Obsługi Klienta)
 

winner99

New member
qwertsys napisał:
wszystko ok, ale nawet jeśli posiadamy XXU to mamy 2-letnia gwarancje sprzedawcy w przypadku osoby prywatnej. Wymogi UE
tak nie do końca, o ile sklep będzie istniał, a jeśli nie wtedy robi się problem. Poza tym widzę jak pojawiają się martwe pixele na matrycy lub ogólnie problem ze sprzętem no i kłótnie ze sklepem. Gdzieś na jakimś forum wyczytałem ze modele z końcówką XXU nie można zaktualizować lub są z tym problemy

Samsungi LCD z końcówką XXU (przy MODEL CODE) są telewizorami bez polskiej gwarancji, z obniżoną wartością rynkową i to już na starcie.

Ja tam wolę mieć 2 letnią gwarancję producenta na Polskę a nie na Anglię (UK)
 
Ostatnia edycja:

winner99

New member
W moim przypadku było tak, że do telewizora dali mi instrukcję po polsku ale nie do modelu Samsung LE40A786 tylko do bliźniaczo podobnego LE40A756, a poza tym do tego ostatniego dodają CD a do 786 nie, w 756 jest odtwarzanie filmów a w 786 nie. Poza tym na końcu instrukcji są wyszczególnione modele pod daną instrukcję. I tak zacząłem sprawdzać nr seryjny mojego modelu i wyszło, że jest na Anglię. Prawdopodobnie podmieniają oprócz instrukcji też kable prądowe z tych angielskich na polskie, bo z tego co się orientuje tam mają inne wtyczki. Pudełka telewizorów samsung na Polskę w modelach serii 7 mają znaczki Samsung Polska po bokach. Dlatego uważajcie przed świętami nie dajcie się wpuścić w maliny.

pozdrawiam

w.
 

marceli52

New member
winner99 napisał:
W moim przypadku było tak, że do telewizora dali mi instrukcję po polsku ale nie do modelu Samsung LE40A786 tylko do bliźniaczo podobnego LE40A756, a poza tym do tego ostatniego dodają CD a do 786 nie, w 756 jest odtwarzanie filmów a w 786 nie. Poza tym na końcu instrukcji są wyszczególnione modele pod daną instrukcję. I tak zacząłem sprawdzać nr seryjny mojego modelu i wyszło, że jest na Anglię. Prawdopodobnie podmieniają oprócz instrukcji też kable prądowe z tych angielskich na polskie, bo z tego co się orientuje tam mają inne wtyczki. Pudełka telewizorów samsung na Polskę w modelach serii 7 mają znaczki Samsung Polska po bokach. Dlatego uważajcie przed świętami nie dajcie się wpuścić w maliny.

pozdrawiam

w.
Winner99 napisz jeszcze w jakim sklepie kupowałeś ten trefny telewizor.Pozdro.
 

winner99

New member
nazwy sklepu nie podam bo zachowali się profesjonalnie, przyjechali zabrali telewizor na drugi dzień i oddali kasę do ręki, a płaciłem przelewem. Z tego co widziałem to hurtownia od której kupują dała im trefny towar ale kto wie.

Dlatego też jeszcze raz ostrzegam, że samo dostanie do telewizora polskiej gwarancji od samsunga to nic nie daje, ważne jest to co mamy "wygrawerowane" na tv z tyłu lub z boku. :twisted:
 
Ostatnia edycja:

marecky78

New member
problem jet w tym, że próbowałem przed zakupem dowiedzieć się w jednym z większych i znanych sklepów czy TV jest z polskiej dystrybucji, to dostałem taką kupę wykrętnych odpowiedzi że głowa mała, miły pan z infolinii pewnie ma jakieś dobre przeszkolenia na temat zwodzenia klienta... niby kupując w necie mamy 10 dni na zwrot, ale poco komu taka masa problemów i koszty związane z odsyłaniem i zjedzeniem nerwów
 

winner99

New member
ja już czekam na swojego samsunga panienka sprawdziła na pudełku i teraz jest w końcu XXH :) zobaczymy jak będzie w rzeczywistości

ps. problem z telewizorami dotyczył sklepów sprzedających przez internet z okolic Opola dlatego oczy szeroko otwarte!!!
 

Hartson

New member
Bez reklam
Winner99 ma rację. Ja też zadzwoniłem na infolinię Samsung Polska głównie z pytaniem, czy nie planują otworzyć takich salonów sprzedaży jak Sony gdzie jest dostępny tylko sprzęt tej firmy. Przy okazji właśnie zpytałem się, jak można sprawdzić czy dany model LCD jest na rynek polski i czy posiada gwarancję honorowaną przez serwis Samsunga. Powiedziano mi dokładnie to samo co Winner99, że przed zakupem należy sprawdzić Model Code i skontaktować się z infoliinią Samsunga.
 

piotr'ek

New member
Bez reklam
winner99 napisał:
...jednak jeśli jest XXU to nasz model mimo posiadanej przez nas gwarancji samsung polska dostarczonej razem z telewizorem jej nie posiada.

Posiada, posiada... klient nie ma obowiązku znać kodów i dzwonić do serwisów. Polska karta gwarancyjna = pełna gwarancja i tyle!
 
Do góry