Pomoc w zakupie Q95 vs The Frame

akinczi

New member
Cześć Ekipa,
Niestety z każdym dniem nurkuje w sieci w poszukiwaniu opinii na temat telewizora:
- QE65Q95TDT
- QE65LS03AAUXXH (The Frame)
Zagwozdkę mam dużą ponieważ na każdym portalu zbierają te dwa telewizory bardzo dobre opinie, lecz nigdzie nie mogę znaleźć porównania tych dwóch modeli i wydania opinii. Wiec szerokie grono proszę Was o pomoc w wyborze. Z tego co zdążyłem zauważyć na porównywarce parametry są podobne, lecz który jest faworytem to nie mam pojęcia gdyż niestety w tej kwestii jestem kompletnym laikiem.
LINK PORÓWNYWARKA: https://www.euro.com.pl/porownanie.bhtml?p1=80864123417&p2=105686345185
Z góry bardzo dziękuję za pomoc.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Ok. Ale jakie masz preferencje ?
Na czym CI najbardziej zależy ?
Jaki masz warunki ?
Jaki masz teraz telewizor ?
Z czego masz sygnał ?
Inaczej będziemy tylko zgadywać
 

akinczi

New member
Ok. Ale jakie masz preferencje ?
Na czym CI najbardziej zależy ?
Jaki masz warunki ?
Jaki masz teraz telewizor ?
Z czego masz sygnał ?
Inaczej będziemy tylko zgadywać
Dziękuje za odpowiedź.
- Zależy mi na jak najlepszą jakością obrazu w raz z dobrym nagłośnieniem miedzy tymi dwoma modelami.
Wybrane te dwa modele z racji konfiguracji ich z uchwytem przylegającym do ściany.
- Aktualnie nowo wybudowany dom i pierwszy zakup TV
- Sygnał będzie odbierany z (światłowód) telewizji internetowej, lecz oba telewizory raczej powinny odbierać DVB-T2
 
Ostatnia edycja:

akinczi

New member
Ja bym sięgał po LS03B:
https://www.ceneo.pl/129436103
Ile masz max kasy ?
I jaki miałeś telewizor ?
Niestety KiKi cena przekracza budżet który wynosi max 5tys Dla tego też wytypowalem te dwa modele po nie przespanych nocach w poszukiwaniu. Wiem, że znajdą się lepsze telewizory, lecz jednym najważniejszym czynnikiem przy wyborze był uchwyt NO GAP czyli telewizor przykleiony do ściany. Nie wiem czy w tym przydziale cenowym znajdziemy coś lepszego z uchwytem przylegającym.