Samsung 75" QN800A Neo QLED 8K Smart TV i faktyczne 120Hz

rosecki

New member
Witam!

jestem wstępnie zainteresowany zakupem tego modelu tv - Samsung 75" QN800A Neo QLED 8K Smart TV

czy model ten faktycznie posiada hdmi 2.1 i co za tym idzie obsługuje 120 hz w 4K? (z opisu na stronie wynika ze niby tak
"Wyjątkowa poprawa ruchu do 120Hz w 4K Zawansowany Upłynniacz Ruchu+
Ciesz się niezwykle płynnym ruchem w każdym oglądanym meczu, a gdy sam stajesz na polu walki - pokonuj wszystkich przeciwników, bez względu na to, jak bardzo są szybcy. Dzięki wyjątkowej poprawie ruchu do 120 Hz w 4K, możesz cieszyć się udoskonaloną dynamiką bez opóźnień i rozmyć w każdej rozgrywce - bez względu na to, czy jesteś widzem, czy graczem"

pytanie podyktowane jednym wyjątkowo negatywnym komentarzem pod tym modelem

Brak współpracy TV z konsolą w formacie 4K i odtwarzaczem 4k. Konsola w 1080p i rozdzielczości mniejszej dopiero się uruchamia.Będę musiał oddać z tytułu rękojmi. Dodatkowo brak obsługi Divx, obowiązek wyłączania napisów dla każdego kanału TV oddzielnie. Artefakty wokół rzeczy w szybkim ruchu. Brak obsługi 120 hz w rozdzielczości 4k na porcie hdmi4 (hdmi 2.1) sygnał z komputera. Na plus tylko jasność matrycy i dźwięk.

z opisu nie wynika czy użytkownik próbuje podłączyć urządzenie do portu hdmi 2.1 urządzenie które jednak samo tej wersji hdmi nie posiada i co mogłoby tłumaczyć brak obsługi 120 hz przy takim podłączeniu
p
 

lilocki

Member
Lepszym wyborem bedzie Q95A (4K) który to wyświetla szerszą gamę kolorów, ma znacznie lepszy współczynnik kontrastu i ma znacznie lepszą funkcję lokalnego przyciemniania

 
Ostatnia edycja:

rosecki

New member
akurat przepłacać nie będę, bo oba modele w chwili obecnej kosztują tyle samo 15 k , ponadto w moim skromnym przypadku po rocznej batalii ze sprzedawcą zgodził się on w końcu na wymianę w ramach reklamacji mojego dotychczasowego tv - samsung 65’’ QLED TV 2018 Q9F (na matrycy pojawiło się kilkanaście tzw przecinków takich małych robaczków, naprawa miała polegać na wymianie całej matycy, której już serwis nie miał) na jakiś nowy model, także będę musiał "przepłacić"w tych okolicznościach przyrody jedynie około 2,5 k (w 2018 za poprzedni model zapłaciłem 12,5 k)
 

lilocki

Member
Nie będę się wypowiadać
Jak wiesz miałem Q7FN

Skoro Twój TV był wtedy najwyzszym modelem i nie mają matrycy
To powinni Ci wymienić na Q800 , Q900 bądź też Q90A beż żadnych dopłat...

To jest dramat, walczyć "o swoje" przez prawie rok
Polskie realia

Wspolczuje
 

icekuba

New member
akurat przepłacać nie będę, bo oba modele w chwili obecnej kosztują tyle samo 15 k , ponadto w moim skromnym przypadku po rocznej batalii ze sprzedawcą zgodził się on w końcu na wymianę w ramach reklamacji mojego dotychczasowego tv - samsung 65’’ QLED TV 2018 Q9F (na matrycy pojawiło się kilkanaście tzw przecinków takich małych robaczków, naprawa miała polegać na wymianie całej matycy, której już serwis nie miał) na jakiś nowy model, także będę musiał "przepłacić"w tych okolicznościach przyrody jedynie około 2,5 k (w 2018 za poprzedni model zapłaciłem 12,5 k)
Hej. Też się meczę z Samsungiem i ich serwisem BWM, gdzie najlepiej zgłaszać, problemy jakis adres emialowy, nr telefonu bo osoby z serwisu technicznego nie mają żadnych kompetencji. Nawet jak prosiłem o rozmowe z ich przełożonym to odmówili.
Więc szukam kontaku z kimś kompetentnym w Samsungu, jak to u Ciebie wyglądało, jak się komunikowałeś?
akurat przepłacać nie będę, bo oba modele w chwili obecnej kosztują tyle samo 15 k , ponadto w moim skromnym przypadku po rocznej batalii ze sprzedawcą zgodził się on w końcu na wymianę w ramach reklamacji mojego dotychczasowego tv - samsung 65’’ QLED TV 2018 Q9F (na matrycy pojawiło się kilkanaście tzw przecinków takich małych robaczków, naprawa miała polegać na wymianie całej matycy, której już serwis nie miał) na jakiś nowy model, także będę musiał "przepłacić"w tych okolicznościach przyrody jedynie około 2,5 k (w 2018 za poprzedni model zapłaciłem 12,5 k)
Hej. Też walcze z samsungiem a glowmie z icj serwisem BWM, gdzie się zglaszales i w jakiej formie tel, emial by ktos kompetentny się zajał sprawą, bo serwis techniczny praktycznie zero kompetencji.
 
Do góry