straciłem resztę szacunku dla Samsunga

KLOSjanek

Member
Bez reklam
Panowie to prawdopodobnie bzdura kolega wrzuci zdjęcie to uwierzę. Jaka firma płaci dobrowolnie ? kolego zdjęcie pisma prosimy.
 

urban13

New member
Panowie to prawdopodobnie bzdura kolega wrzuci zdjęcie to uwierzę. Jaka firma płaci dobrowolnie ? kolego zdjęcie pisma prosimy.

Czasami ludzie potrafią zaskoczyć... Ponowię pytanie: po co miałbym pisać takie bzdury niczym nie poparte. Mimo wszystko uczynię zadość i załączam screen maila od Samsung.
 

Attachments

  • TV Samsung.jpg
    TV Samsung.jpg
    12,2 KB · Wyś: 123

andrew.84

Member
Również jestem zdziwiony. Mi odrzucili naprawę smartwatcha na gwarancji, który się rozszczelnił i zalał :)
A co do telewizor, to Philips z górnej półki 65pus8102 też padł u mnie, po 4 latach
 

conqest

Well-known member
Bez reklam
Oczywiście ze tak. Nic innego(lepszego) nie uzyskasz. Brawo dla samsunga. Bierz kasę kupuj nowy tv i po sprawie.
 

urban13

New member
Życzę, aby zakup doszedł do skutku. Cacko wygląda obłędnie... Na brak klientów raczej chyba Kolega też by nie narzekał przy jedynym egzemplarzu w kraju.
Jak wspominałem mnie uczyli ponad 40 lat temu (!!!) innych rzeczy. Natomiast zastanawia mnie, dlaczego ta linia zanika po jakimś czasie. Piętą Ahillesową Samsunga są ponoć elektrolity, które puchną po paru latach eksploatacji i być może po nagrzaniu, element zaczyna pracować poprawnie i problem znika. Ale to tylko takie rozważania laika...:). Pozdrawiam
 

urban13

New member
Dziękuję wszystkim za głosy. Telewizor już zaliczkowałem w sklepie i cierpliwie czekam na pieniądze. Pozdrawiam i życzę Wesołych Świąt.
 
Do góry