Samsung KS7000 wypalone piksele

fausto1

New member
Bez reklam
Witam. Od kilku dni wyskoczylo mi coś takiego . Samsung ma 2.5 roku
fa976e2999fab672a7769f15813afd0a.jpg
02ad3e44164ec4f6233f466519428da5.jpg
15fa29b2e13bf29dc0c1abf6d1b68a46.jpg


Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
 

fausto1

New member
Bez reklam
Mogło to wydarzyć od uszkodzeń mechanicznych? W sensie akurat na wyciągnięcie ręki córki i tak myślę jakąś kredką czy czymś?

Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
 

heniumon

New member
W Thomsonie Quantum Dot 55UA9806 po 3,5 roku padło podświetlenie Firma podeszła zyczliwie i zleciła naprawe podświetlenia- części za 200zł ,gdzie listwy podświetlenia do innych TV można dostać bez problemu w tym Thomsonie /TCL nie. Ponad miesiąc oczekiwania na naprawę, po powrocie kolejna reklamacja bo na UHD telewizor wygasza w części podświetlenie listew ,brak belki regulacji podświetlenia. Ponowny wyjazd do serwisu ponowny brak listew. TV od 13 sierpnia w serwisie temat trwa już 5 miesięcy .Mimo kontaktu z infolinia nie wiem kiedy i na czym stoję. Odbiornik był znakomity,matryca VA ,100hz Quantum Dot super dźwięk .
 

fausto1

New member
Bez reklam
W oczach pojawiają się kolejne wypalone punkty i to już napewno nie od uszkodzeń mechanicznych. Czy jest jakiś sens pisać do Samsunga?

Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
 

barburian

New member
Bez reklam
Możesz napisać - postarasz ich delikatnie że zamieścisz film z ich TV na wszystkich możliwych portalach społecznych i Youtube pokazujący jakość tego produktu
 

fausto1

New member
Bez reklam
Wyjebka na klienta

Rozumiem, że chciałby Pan naprawić TV.
Po dokładnym zapoznaniu się ze sprawą z przykrością informuję, że nie mogę przychylić się do Pana reklamacji, gdyż telewizor aktualnie jest już po okresie gwarancyjnym.***Bardzo mi przykro, jednak gwarancja jasno określa daty skorzystania z napraw, co uniemożliwia spełnienie Pana prośby. Powyższy sposób postępowania jest wynikiem uregulowań prawnych.

W związku z powyższym obecnie reklamowane urządzenie może zostać naprawione na warunkach naprawy odpłatnej.
W celu dokonania naprawy odpłatnej zapraszam do bezpośredniego kontaktu z lokalnym punktem serwisowym – adresy wszystkich serwisów znajdują się na stronie internetowej:


Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
 

Wesley1

Member
Bez reklam
Taka "wyjebka" to chyba u wszystkich producentów 6 miesięcy po gwarancji :(
Niestety wszyscy robią teraz takie gówna :( Jak masz farta to wada wyjdzie przed końcem gwarancji, jak nie - jest tak jak teraz u Ciebie. Jeżeli możesz to napisz jak argumentowałeś prośbę o naprawę, co ogólnie napisałeś.
 
Do góry