Strona główna Ostatnie testy Nasze Zestawy Kanały 4K Próbki HD Forum
Rejestracja Regulamin Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz wszystkie fora jako przeczytane


Wróć HDforum > Video > LCD > Samsung > Samsung JS8500 65" uszkodzona matryca
Odpowiedz

Klub HDTV.com.pl

Avatar jędrzejj 1957

Meldunek: Jul 2006
Postów: 2,365
Skąd: Wolne Miasto

Cytuj  
#43
04-09-2019, 09:49
Domyślnie

Jeżeli myślisz o Samsungu to zaczynaj od ich sklepu Brand Store w którym po umiejętnej rozmowie otrzymasz 5 letni spokój
Odpowiedź z Cytatem
jędrzejj 1957 jest offline
reklama


Meldunek: Feb 2005
Skąd: hdtv.com.pl

 
Member

Avatar Piotrek W

Meldunek: Mar 2016
Postów: 74
Cytuj  
#44
18-10-2019, 14:39
Domyślnie

Cytat:
Napisał Wesley1 Zobacz post
Nieźle Trzymam kciuki żeby się udało.
Ja kiedyś miałem podobna sytuację tyle że z SONY. Miesiąc po gwarancji padła matryca, zadzwoniłem z żalami do Sony Polska i wymienili na własny koszt - to było jakieś 8 lat temu
Hej!
Trochę czasu minęło, ale wreszcie mogę napisać, że temat udało się zamknąć.
Generalnie nie wchodząc w szczegóły proces reklamacji Samsunga ciągnął się jakieś 1,5 miesiąca od momentu mojego pierwszego maila do nich (nalezy odjąc 1,5 tyg, kiedy byłem na wakacjach).
Bardzo mozolnie to trwało, dostawałem bardzo mało odpowiedzi, kiedy mówili że oddzwonią to nie oddzwaniali, na maile odpisywali sporadycznie. Kiedy mówili, że zamówią kuriera i dadzą mi znać to nie zamawiali go z tydzień, a jak już zamówili to nie dali znać i przyjechał kurier po TV, który wisiał na ścianie i nie był spakowany. Dużo by pisać ale do rzeczy:

Podsumowujac jestem wdzięczny Samsungowi, że mimo, że TV był 17 miesięcy po gwarancji to zaproponowali mi satysfakcjonujące rozwiązanie (jak ktoś chce wiedzieć co im napisałem że wyszli z propozycją to zapraszam na PW
Finalnie stanęło na tym, że odkupili ode mnie stary i uszkodzony TV gdzie spalone było 80% podświetlenia z lewej strony i nie mieli części na naprawę. Dodatkowo po obu stronach TV były jasne przebarwienia wzdłuż krawędzi- wada fabryczna modelu- każdy tak ma!

Dostałem jakieś 60% ceny za jaką kupiłem TV. Czy to dobra propozycja? Mega dobra bo za tę kasę dziś kupiłbym lepszy, nowy TV z pełną gwarancją producenta.
Finalnie zdecydowałem się dołożyć i kupiłem coś fajniejszego w 75 calach.

Podsumowując: sporo nerwów i czekania, ale jestem zadowolony z potraktowania mnie przez Samsunga.

Pozdrawiam, Piotrek
Odpowiedź z Cytatem
Piotrek W jest offline
reklama


Meldunek: Feb 2005
Skąd: hdtv.com.pl

 

Odpowiedz

Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Przeszukaj ten temat:

Zaawansowane wyszukiwanie

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:34. Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin VBulletin Skin by ForumMonkeys.




Nowy na forum?

  • Regulamin
  • Zapomniałeś hasła?
  • Zarejestruj się.
  • Jak szukać treści.
  • Polityka prywatności
  • Reklama

  • Ciekawe artykuły

  • Czy Hz ma znaczenie?
  • Nie strać danych.
  • Robot co skosi trawnik
  • Zestawy użytkowników
  • Graj w 4K!

  • Testy otwarte

  • Panasonic ET5E test
  • Philips PFL 4007 test
  • Panasonic VT50 test
  • Sharp 70le835 test
  • Samsung ES7000 test
  • Panasonic DT50 test

  • Nasi Partnerzy

  • Cyfrowe atelier

  • Kontakt - hdtv.com.pl - Archiwum - Dyrektywa prywatności - Na górę