Strona główna Ostatnie testy Nasze Zestawy Kanały 4K Próbki HD Forum
Rejestracja Regulamin Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz wszystkie fora jako przeczytane


Wróć HDforum > Video > LCD > Samsung > Samsung JS8500 65" uszkodzona matryca
Odpowiedz

Wspiera forum

Avatar Karol1976

Meldunek: Sep 2016
Postów: 712
Cytuj  
#8
11-08-2019, 19:46
Domyślnie

Cytat:
Napisał Piotrek W Zobacz post
odpaliłem test na You Tube- ewidentnie jest ciemniejszy fragment ekranu. Tak jak pisałem- lewa górna część z tym, że od samej góry kawałek jest ok. Łącznie jest to jakieś 15% powierzchni ekranu, gdzie jest ciemniejsza "plama". Podczas normalnego oglądania mało to widać.
Czy te refleksy/ plamki i ten czarny fragment mogą być od usterki tego podświetlenia? Występują one na tej samej wysokości co ten ciemniejszy obraz...

Jedynie jak można sprawdzić czy wina podświetlenia tylko a nie matrycy ? to rozebrać - wyjąć matrycę i odpalić bez matrycy i wtedy będzie widać dokładnie , Innej opcji nie ma !

Ja to mam zrobione sobie podświetlenia ze starych tv dwie sztuki - jedno na mniejsze parametry matryc a drugie na większe , wyjmuję matrycę układam na podświetlenie matrycę i podłączam i sprawdzam czy matryca nie ma wad ?

Jak w/w jedynie to demontaż matrycy i wtedy odpalić bez matrycy
Odpowiedź z Cytatem
Karol1976 jest offline
reklama


Meldunek: Feb 2005
Skąd: hdtv.com.pl

 
Member

Avatar Piotrek W

Meldunek: Mar 2016
Postów: 70
Cytuj  
#9
12-08-2019, 08:56
Domyślnie

Dzięki Karol1976 za wszelkie sugestie i podpowiedzi!
Sam wyjmowania matrycy się chyba nie podejmę. Dziś spróbuję zadzwonić do Samsunga i umówić serwisanta- niech podjedzie i sprawdzi co się stało.
Mam tylko nadzieję, że naprawa będzie opłacalna i nie zawołają tyle, że w podobnych pieniądzach (bądź niewiele dokładając) będzie można kupić porównywalny jakościowo nowy TV...
Odpowiedź z Cytatem
Piotrek W jest offline
Junior Member

Avatar Zlotnik86

Meldunek: Mar 2019
Postów: 28
Cytuj  
#10
12-08-2019, 13:07
Domyślnie

zaśpiewają grubo ponad tysiaka tak czuje. Ja bym tego nie naprawiał
Odpowiedź z Cytatem
Zlotnik86 jest offline
reklama


Meldunek: Feb 2005
Skąd: hdtv.com.pl

 

Member

Avatar Piotrek W

Meldunek: Mar 2016
Postów: 70
Cytuj  
#11
12-08-2019, 13:36
Domyślnie

Cytat:
Napisał Zlotnik86 Zobacz post
zaśpiewają grubo ponad tysiaka tak czuje. Ja bym tego nie naprawiał
Nawet jakby zaśpiewali tysiaka czy dwa to byś nie naprawiał?
Mimo wszystko chyba lepiej naprawić niż TV który kosztował 10000 wyrzucić...
Wiadomo, że taki TV (o podobnych parametrach) mocno potaniał, ale nawet teraz nie kupisz takiego w 65" za 3 tys...
Jeżeli okazałoby się, że to tylko niedziałające ledy na jednym z pasków to chyba wartości telewizora naprawa nie przekroczy... (mam nadzieję)
Odpowiedź z Cytatem
Piotrek W jest offline
Sklep audiovideo.com.pl

Avatar kiki

Meldunek: Mar 2005
Postów: 99,048
Cytuj  
#12
13-08-2019, 04:41
Domyślnie

Myślę, że krzykną znacznie więcej.
Raczej będzie nie opłacalne.
Odpowiedź z Cytatem
kiki jest offline
Member

Avatar Piotrek W

Meldunek: Mar 2016
Postów: 70
Cytuj  
#13
14-08-2019, 12:49
Domyślnie

No i niestety- dziś był serwisant (rozmawiał z żoną, bo jestem w pracy).
Trochę to dziwne, bo żonie powiedział, że uszkodzone jest podświetlenie, a jak pojechał i po godzinie dzwoniła do mnie Pani z obsługi serwisu z informacją to powiedziała, że do wymiany byłaby matryca- koszt 6000! z tym, że tych matryc w sumie nie ma i nawet jak bym chciał to nie wymienią..
Zapytałem czemu matryca skoro serwisant podczas wizyty mówił o podświetleniu.. Pogadała z nim jeszcze chwilę (był obok niej), sprawdziła podświetlenia i wracając do rozmowy oznajmiła mi, że podświetleń też nie ma i że nie są w stanie naprawić TV...
TV za 10 tys po 3,5 roku, ale Samsung już tego nie wspiera i nie ma dostępnych części...
Za to, żeby się dowiedzieć, że mi go nie naprawią zapłaciłem dodatkowo 225 zł. Odechciewa się wszystkiego...
Pan w trakcie rozmowy z żoną stwierdził jeszcze, że to w sumie normalna sprawa, że po 3 latach TV padł i już w trakcie wizyty w domu podejrzewał, że może być problem z częściami.

Miał ktoś podobną sytuację kiedykolwiek? Jest sens pisać do samsunga i biź się z nimi (w sumie nie wiem o co)? Gorąca prośba o radę... W domu 3 TV samsunga, pralka, lodówka, telefony i inne pierdoły, a paść musiał ten najdroższy...

PS przed chwilą dostałem maila z serwisu- na ekspertyzie napisane że uszkodzona matryca (0 informacji o podświetleniu), a w domu serwisant mówił co innego..

Pozdrawiam, Piotrek

Ostatnio edytowane przez Piotrek W ; 14-08-2019 o 12:56
Odpowiedź z Cytatem
Piotrek W jest offline
vvv
Wspiera forum

Avatar vvv

Meldunek: Sep 2010
Postów: 1,300
Cytuj  
#14
14-08-2019, 13:56
Domyślnie

Miałem JS 9000 po 3 latach matryca była do wymiany tyle że miałem 4 letnia gwarancje
Zwrócili mi pieniądze bo matrycy nie było 🙁
Miałem więcej szczęścia ze dostałem 4 letnia gwarancje
Odpowiedź z Cytatem
vvv jest offline
reklama


Meldunek: Feb 2005
Skąd: hdtv.com.pl

 

Odpowiedz

Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Przeszukaj ten temat:

Zaawansowane wyszukiwanie

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Włączony
Pingbacks are Włączony
Refbacks are Włączony



Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 10:42. Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO
Tłumaczenie: vBHELP.pl - Polski Support vBulletin VBulletin Skin by ForumMonkeys.




Nowy na forum?

  • Regulamin
  • Zapomniałeś hasła?
  • Zarejestruj się.
  • Jak szukać treści.
  • Polityka prywatności
  • Reklama

  • Ciekawe artykuły

  • Czy Hz ma znaczenie?
  • Nie strać danych.
  • Robot co skosi trawnik
  • Zestawy użytkowników
  • Graj w 4K!

  • Testy otwarte

  • Panasonic ET5E test
  • Philips PFL 4007 test
  • Panasonic VT50 test
  • Sharp 70le835 test
  • Samsung ES7000 test
  • Panasonic DT50 test

  • Nasi Partnerzy

  • Cyfrowe atelier

  • Kontakt - hdtv.com.pl - Archiwum - Dyrektywa prywatności - Na górę