Samsung UE55NU8002, 8052 - Warto?

Kacper638

New member
Cześć! Zastanawiam się nad kupnem Tego oto telewizora, jestem laikiem w temacie telewizorów i zastanawia mnie czy istnieje jakaś różnica między wersją 8002 i 8052. Na allegro za ten pierwszy model jestem w stanie zapłacić poniżej 3000zl jednak za ten drugi ceny szybują już w górę. W MediaMarkcie jest teraz promocja na 8052 za około 3200zl. Zastanawia mnie czy wgl warto brać ten model i skąd?
Z góry dziękuję za odpowiedź, jeżeli macie jakieś inne propozycje w tej klasie cenowej z chęcią poczytam.
 

FanKosmosu

New member
Cześć! Zastanawiam się nad kupnem Tego oto telewizora, jestem laikiem w temacie telewizorów i zastanawia mnie czy istnieje jakaś różnica między wersją 8002 i 8052. Na allegro za ten pierwszy model jestem w stanie zapłacić poniżej 3000zl jednak za ten drugi ceny szybują już w górę. W MediaMarkcie jest teraz promocja na 8052 za około 3200zl. Zastanawia mnie czy wgl warto brać ten model i skąd?
Z góry dziękuję za odpowiedź, jeżeli macie jakieś inne propozycje w tej klasie cenowej z chęcią poczytam.

W Vobis masz 8042 za 2999 zł. Super oferta, dobrze zastanów się jednak nad dołożeniem 1000 zł do modelu 65 cali. Kupujesz na lata...
 

kaper.1981

New member
Bez reklam
nie wiem na 100% ale ponoc model nu8002 ma matryce 8 bit a modele z koncówkami 42/52/72 10 bit warto to sprawdzic przed zakupem.
 
Cześć! Zastanawiam się nad kupnem Tego oto telewizora, jestem laikiem w temacie telewizorów i zastanawia mnie czy istnieje jakaś różnica między wersją 8002 i 8052. Na allegro za ten pierwszy model jestem w stanie zapłacić poniżej 3000zl jednak za ten drugi ceny szybują już w górę. W MediaMarkcie jest teraz promocja na 8052 za około 3200zl. Zastanawia mnie czy wgl warto brać ten model i skąd?
Z góry dziękuję za odpowiedź, jeżeli macie jakieś inne propozycje w tej klasie cenowej z chęcią poczytam.

i co wybrałeś w koncu? też sie zastanawiam pomiedzy Samsungiem 8002 a Philips PUS8303